Μετά τη Renault, η Ferrari γίνεται η τελευταία ομάδα που αποσύρει την έφεση κατά της απόφασης της FIA για τη νομιμότητα του μονοθέσιου της Racing Point, και πιο συγκεκριμένα για τα brake ducts της RP20. Αυτό σημαίνει ότι η υπόθεση δεν θα πάει στο Διεθνές Εφετείο, και ουσιαστικά το θέμα θεωρείται λήξαν.

Την ίδια στιγμή, η Racing Point ανακοίνωσε πως αποσύρει και αυτή την έφεση της προς την FIA, ζητώντας την μείωση της ποινής. Έτσι, η αρχική ετυμηγορία των αγωνοδικών της FIA που ανακοινώθηκε στο Silverstone παραμένει σε ισχύει, με την Racing Point να χάνει 15 βαθμούς και να πληρώνει πρόστιμο €400.000.

Η μεταστροφή αυτή ήρθε έπειτα από συνομιλίες που υπήρξαν ανάμεσα στις ομάδες της Formula 1 και την FIA, με την τελευταία να δίνει τις κατάλληλες διευκρινήσεις αναφορικά με τα καταχωρημένα μέρη (listed parts) των μονοθέσιων, τα οποία από φέτος υποχρεούται να κατασκευάζει μόνη της η εκάστοτε ομάδα.