Λίγες ημέρες μετά την επέκταση της συνεργασίας μεταξύ General Motors και Honda, η αμερικάνικη εταιρία ανακοίνωσε σήμερα ότι απέκτησε το 11% του μετοχικού κεφαλαίου της Nikola Motors, έναντι 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η General Motors θα αναλάβει την κατασκευή του Badger, το ηλεκτρικό/υδρογονοκίνητο pickup της Nikola, που θα έχει αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. Επιπλέον, το Badger θα φορά τις νέες Ultium μπαταρίες της GM, με την Nikola να εκτιμά ότι θα εξοικονομήσει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε κόστος από τις μπαταρίες και το κινητήριο σύνολο σε περίοδο 10 ετών, και πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κόστος μηχανολογίας και επικύρωσης.

Εκτός αυτού, η εταιρία από το Phoenix των Η.Π.Α. θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου Hydrotec της GΜ, αλλά θα παραμείνει υπεύθυνη για την πώληση και την εμπορία του Badger, διατηρώντας το εμπορικό της σήμα, μόλις το pickup βγει στην κυκλοφορία μέχρι το τέλος του 2022.

Τέλος, με αυτήν τη συμφωνία θα επωφεληθεί και η GM, καθώς θα επεκτείνει τη χρήση της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου καυσίμου στην αγορά semi-pickups Class 7/8, ενώ ταυτόχρονα αντιπροσωπεύει την μεγάλου όγκου εμπορευματοποίηση της Hydrotec. Το υδρογόνο γίνεται όλο και πιο σημαντικό στην αγορά των pickups, δεδομένου ότι παρέχει μια πιο αποτελεσματική εναλλακτική λύση από τη βενζίνη ή το πετρέλαιο.