Στις αρχές του χρόνου η ACO (Automobile Club de l’Ouest) και η IMSA (International Motor Sports Association) ανακοίνωσαν τη σύσταση μιας νέας κοινής κατηγορία αγωνιστικών, την LMDh (Le Mans Daytona h). Τα αγωνιστικά αυτής θα μπορούν να συμμετέχουν στους αγώνες αντοχής της Daytona, του Sebring και του Le Mans, ήτοι στα πρωταθλήματα της IMSA και του WEC.

1

Πρώτη φορά θα τα δούμε να πατάνε -επίσημα- πίστα τον Σεπτέμβριο του 2021, με τα νέα αγωνιστικά να βασίζονται στα πρωτότυπα της κατηγορίας DPi 2.0 του IMSA και των LMP2 και Hypercar του ACO, και το σασί τους θα κατασκευάζεται από τις Dallara, Ligier, Multimatic και Oreca.

Μηχανικά, τα αγωνιστικά θα διαθέτουν υβριδικό KERS σύστημα στον πίσω άξονα και σήμερα έγινε γνωστό ότι η μπαταρία των αγωνιστικών θα είναι της Williams Advanced Engineering (WAE). Η τελευταία θα συνεργαστεί από κοντά με δύο άλλους συνεργάτες, την Bosch και την Xtrac, οι οποίοι θα παρέχουν τον ηλεκτροκινητήρα, τον μετατροπέα (inverter) και το κιβώτιο ταχυτήτων, αντίστοιχα.

2

Η WAE θα είναι υπεύθυνη για την μπαταρία, τον μετατροπέα DC-DC και το σύστημα διαχείρισης μπαταριών, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να προέρχεται από κάποια αυτοκινητοβιομηχανία. Το κιβώτιο της Xtrac, με κωδική ονομασία P1359, αναπτύχθηκε ειδικά για τη LMDh κατηγορία και διαθέτει μια εγκάρσια διάταξη 7 ταχυτήτων, με ενσωματωμένη κινητήρια μονάδα γεννήτριας (MGU), που κινεί το κιβώτιο ταχυτήτων.

Η μέγιστη συνδυαστική απόδοση που μπορεί να αντέξει το κιβώτιο είναι 585 kW (790 άλογα), με τον κινητήρα να λειτουργεί μεταξύ 6.000 και 10.000 σ.α.λ.