NART, σημαίνει North American Racing Team και η παραγωγή της έκδοσης αυτής, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον Luigi Chinetti που έτσι ήλπιζε να αυξήσει τις πωλήσεις της 365 GT, αλλά τελικά κατασκευάστηκαν μόλις δύο.

Αυτή η 365 GT NART ξεκίνησε τη ζωή της στις 6 Ιουνίου του 1969, ως μια από τις 801 Ferrari 365GT 2+2 που κατασκεύασε η Ferrari. Ωστόσο, περίπου 16 χρόνια αργότερα, αυτό το αυτοκίνητο (με αριθμό πλαισίου 12605), μαζί με ένα ακόμα (με αριθμό πλαισίου 12611), στάλθηκαν στην Ιταλία για να αναγεννηθούν ως 365 GT NART Spyder και το 365GT 2+2 Speciale.

Η αποστολή της αναγέννησης δεν ήταν απλώς ένας επανασχεδιασμός, αλλά μια νέα “εφεύρεση” ενός μοντέλου. Το αυτοκίνητο δανείζεται το παρμπρίζ από μια Ferrari 308, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, τεράστια λογότυπα της Ferrari στα φτερά και άλλα πολλά, που κάνουν το αυτοκίνητο άσχημο.

Μηχανικά φορά τον V12 κινητήρα 5.950 κ.εκ που έχει αναβαθμιστεί και αποδίδει 358 άλογα και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο πωλείται στη Γερμανία έναντι 1,3 εκατ. ευρώ.