Για 2η φορά μέσα σε 6 χρόνια η Spyker χρεοκόπησε, αφού δεν προχώρησε η συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες BR Engineering και SMP Racing, καθώς και με την εταιρία marketing Milan Morady, που ανακοινώθηκε τον Αύγουστο του 2020. Πίσω από τις BR Engineering και SMP Racing βρίσκεται ο Ρώσος ολιγάρχης Boris Rotenberg, ενώ η Milan Morady ανήκει στον επιχειρηματικό εταίρο του Rotenberg, τον Michail Pessis.


Σύμφωνα με τον Victor Muller, CEO της εταιρίας, η συνεργασία τελικά δεν καρποφόρησε, οι Ρώσοι δεν έδωσαν τα χρήματά τους στην Spyker και έτσι η Spyker NV αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση, αφού δεν μπόρεσε να αποπληρώσει το ποσό των 52.000 ευρώ που ζητούσε ο διαχειριστής της Spyker Events, μια θυγατρική της Spyker NV που μαζί με την Spyker Services έχουν χρεοκοπήσει εδώ και καιρό.

Ο Muller ωστόσο είχε προλάβει να μεταφέρει όλες τις δραστηριότητες της εταιρίας σε μια νέα οντότητα, την Spyker Ltd και πλέον αναζητά επενδυτές προκειμένου να βγάλει στην παραγωγή τρία μοντέλα που έχει ήδη παρουσιάσει, τα C8 Preliator, D8 Peking-to-Paris (SUV) και B6 Venator.