H Spyker είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας τα τελευταία χρόνια και την τελευταία φορά που είχαμε νέα της ήταν στην έκθεση της Γενεύης του 2017, όταν παρουσίασε το C8 Preliator Spyder, με έναν V8 κινητήρα της Koenigsegg στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Άσχετα αν η Σουηδική εταιρία δεν παρέδωσε ποτέ τους κινητήρες στην μικρή Ολλανδική εταιρία.

Έκτοτε δεν υπήρχε καμία ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της Spyker, για να κυκλοφορήσει χθες η είδηση ότι η εταιρία σύναψε συμφωνίες συνεργασίας με τις αγωνιστικές ομάδες BR Engineering και SMP Racing, καθώς και την εταιρία marketing Milan Morady.

Ίσως έχεις ακούσει τις BR Engineering και SMP Racing, καθώς αυτές συμμετέχουν συστηματικά σε αγώνες αντοχής σε πρωταθλήματα της Ευρώπης. Και οι δύο ανήκουν στον Ρώσο ολιγάρχη Boris Rotenberg, ενώ η Milan Morady ανήκει στον επιχειρηματικό εταίρο του Rotenberg, τον Michail Pessis.

Η Spyker αναφέρει ότι οι παραπάνω συμφωνίες θα της επιτρέψουν να συνεχίσει τις δραστηριότητές της και να βγάλει στην παραγωγή τρία μοντέλα που έχει ήδη παρουσιάσει. Αυτά είναι το C8 Preliator, το D8 Peking-to-Paris (SUV) και το B6 Venator.

Η εταιρία αναφέρει ότι αν όλα πάνε βάσει προγραμματισμού, το C8 Preliator θα κυκλοφορήσει το 2021.