Η Volvo έκανε γνωστό πως επιδιώκει να “σπάσει” το ορόσημο ενεργειακής πυκνότητας των 1.000 Wh/L έτσι ώστε έως τα τέλη της δεκαετίας να προσφέρει στην αγορά ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θα έχει 1.000 χλμ αυτονομίας.

Η εταιρία που στοχεύει να βελτιώσει την τεχνολογία των μπαταριών ιόντων λιθίου στα δεύτερης γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα της, συνεργάζεται με την Northvolt ώστε να καταφέρει να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών της έως και 50%.

Μέχρι το 2025-2026, η Volvo θα παρουσιάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα τρίτης γενιάς που θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία, με την μπαταρία τους να είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα, αυξάνοντας την συνολική ακαμψία του οχήματος αλλά και την αποδοτικότητα. Η Volvo αναμένει πως οι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών θα μειωθούν σχεδόν στο μισό έως τα μέσα της δεκαετίας.

Στις σχετικές ειδήσεις ο CEO της Volvo, Hakan Samuelsson, δήλωσε πως “σημειώνουν ικανοποιητική πρόοδο” για μια πιθανή αρχική δημόσια προσφορά έως το τέλος του τρέχοντος έτους.