Όσο καλά ηχεία και αν έχεις, πιθανών να είναι πολύ δύσκολο να μεταφέρουν με απόλυτη πιστότητα τον ήχο που παράγει η συγκεκριμένη Ferrari F50, καθώς η απουσία οποιουδήποτε καταλύτη και η straight-pipe εξάτμιση συντελούν στην παραγωγή υψίσυχνης μελωδίας απίστευτα υψηλών dB.

To supercar της ιταλικής εταιρίας είναι ίσως το πιο γνωστό αυτοκίνητο παραγωγής με “καρδιά” από F1, καθώς τη χρονιά της παρουσίασης της το Cavallino Rampante έκλεινε μισό αιώνα ζωής και οι Ιταλοί το γιόρτασαν με την F50. Η διάδοχος της εμβληματικής F40 έμεινε για πάντα στην σκιά της προαναφερόμενης, παρήχθη σε μικρούς αριθμούς (349+1 η F50, 1.311 η F40), ενώ, οι τιμές μεταπώλησης της F40 έπιασαν πολύ ψηλά νούμερα, οι αντίστοιχες της F50 παρέμεναν σχετικά, για την σπανιότητά της, χαμηλές.

Η F50 σχεδιάστηκε για να τρέξει στην κατηγορία GT1 και το μοτέρ που φορούσε ήταν σχεδόν αυτούσιο με αυτό της αγωνιστικής 333SP και είχε ρίζες στο μοτέρ της Ferrari 641. Oι ομοιότητες με τη Formula 1 δε σταματούσαν εδώ, καθώς, ο κινητήρας ήταν δομικό στοιχείο του πλαισίου, όπως και το κιβώτιο/διαφορικό και σε αυτό εδραζόταν η πίσω ανάρτηση, δηλαδή, έχουμε μια αρχιτεκτονική στα πρότυπα των μονοθεσίων της F1.

Η χωρητικότητα του V12 κινητήρα ανέβηκε στα 4,7 λίτρα (από τα 3,5 της 641) και απέδιδε 512 ίππους στις 8.500 στροφές/λεπτό. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονταν σε 3,7” και τη τελική ταχύτητα ανερχόταν στα 325 χλμ/ώρα, 1 χλμ/ώρα πιο πάνω από την F40. Στο παραπάνω video θα δεις μια κατακόκκινη F50 να κινείται στους δρόμους της πόλης Sevenoaks, λίγο έξω από το Λονδίνο, και να φορά straight-pipped εξάτμιση, κάτι που σημαίνει ότι ο ήχος του κινητήρα φτάνει στα ηχεία σου αφιλτράριστος.

Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη στους γείτονες σου και σε οποιοδήποτε άλλο μέλος της οικογένειας, βρίσκεται στο σπίτι. Α, και δεν φέρω κάποια ευθύνη αν πάθουν κάποια ζημιά τα ηχεία σου, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μπεις σε πειρασμό να τα δυναμώσεις όσο αντέχεις εσύ.