Με τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου το ξεκλείδωμα του Genesis GV60

Σχετικά άρθρα

Πριν ένα μήνα η Genesis παρουσίασε το GV60, ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover που βασίζεται στην E-GMP πλατφόρμα της Hyundai, και στην ουσία πρόκειται για το “αδερφό” μοντέλο των Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6. Σήμερα, η premium κορεάτικη εταιρία έκανε γνωστό ότι το GV60 θα εξοπλίζεται με τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, την οποία ονομάζει Face Connect.

Το GV60 είναι το πρώτο μοντέλο της Genesis που διατίθεται με το Face Connect, με το σύστημα να εισαχθεί σταδιακά σε όλη τη γκάμα. Όπως υποδηλώνει και το όνομα, το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα ανίχνευσης προσώπου που επιτρέπει το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών, χωρίς τη χρήση έξυπνου κλειδιού.

Το Face Connect της νοτιοκορεάτικης εταιρίας διαθέτει κάμερα Near Infra-Red (NIR) στην μεσαία κολώνα, που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε όλες τις συνθήκες φωτισμού και φυσικά σε απόλυτο σκοτάδι. Το σύστημα μπορεί να καταχωρήσει έως δύο πρόσωπα, με κάθε ένα να αποθηκεύεται σε μεμονωμένο προφίλ, όπου το αυτοκίνητο θα προσαρμόζει αυτόματα όλες τις παραμέτρους (θέση καθίσματος, τιμονιού, καθρεφτών, ρυθμίσεις του infotainment κλπ.) στον εκάστοτε χρήστη του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, το Face Connect θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να αφήνουν το έξυπνο κλειδί στο αυτοκίνητο, να το κλειδώνουν χρησιμοποιώντας το σύστημα αναγνώρισης προσώπου και να μην ανησυχούν να έχουν μαζί τους το κλειδί, που μπορεί να το χάσουν/ξεχάσουν κάπου.

Η τεχνολογία Face Connect λειτουργεί παράλληλα με το σύστημα ελέγχου ταυτότητας δακτυλικών αποτυπωμάτων (Fingerprint Authentication System), που έχει ήδη εισαχθεί από τη Genesis. Έτσι, ενώ το αυτοκίνητο θα ξεκλειδώνει/κλειδώνει με το πρόσωπό, ο οδηγός θα πρέπει να σαρώνει το δακτυλικό του αποτύπωμα για να εκκινήσει.

Η Genesis αναφέρει ότι αντικατέστησε την πρόσβαση με κωδικό PIN και πλέον χρησιμοποιεί τον έλεγχο ταυτότητας δακτυλικών αποτυπωμάτων για διάφορα πράγματα, όπως πληρωμές εντός οχήματος και ενεργοποίηση της λειτουργίας Valet παρκαρίσματος. Κλείνοντας, η Genesis αναβάθμισε την over-the-air τεχνολογία ενημέρωσης λογισμικού, η οποία προηγουμένως περιοριζόταν σε λειτουργίες του infotainment, όπως η πλοήγηση, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το head-up display.

Πλέον, το σύστημα μπορεί να αναβαθμίσει/ενημερώσει κύρια μέρη του αυτοκινήτου, όπως τον κεντρικό έλεγχο του οχήματος, την ανάρτηση, τα φρένα, το τιμόνι και τους αερόσακους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr