Σχεδόν ένα στα πέντε οχήματα που πωλήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση το τρίτο τρίμηνο ήταν ηλεκτροκίνητο, με τις πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου να μειώνονται, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία (PDF) της Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Συγκεκριμένα τα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά μοντέλα διπλασίασαν το μερίδιο τους κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, αντιπροσωπεύοντας το 9,8% και το 9,1% αντίστοιχα, με τα υβριδικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 20,7%. Τα βενζινοκίνητα μοντέλα αντιπροσώπευαν το 39,5%, ενώ οι πωλήσεις των diesel το 17,6%.

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021 πουλήθηκαν 7.526.613 νέα αυτοκίνητα, +6,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 (7.057.927) και τα βενζινοκίνητα μοντέλα που πουλήθηκαν στην Ευρώπη κατείχαν το 41,3%, τα diesel το 20,5%, τα υβριδικά το 19,4%, τα plug-in υβριδικά το 8,6%, τα αμιγώς ηλεκτρικά το 7,6%, τα φυσικού αερίου το 0,5% και τα αυτοκίνητα που καταναλώνουν άλλα καύσιμα το 2,3%.

Στην Ελλάδα πουλήθηκαν 11.225 αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης (-16,2%), 3.688 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (-36,2%), 456 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (+190,4%), 1.141 plug-in υβριδικά (+215,2%), 5.900 υβριδικά (+81,7%), 438 φυσικού αερίου (+6,8%) και 2.595 αυτοκίνητα που καταναλώνουν E85, υγραέριο και άλλα καύσιμα (+9,3%).