Η έκτη εξέλιξη του Lancer, κοινώς γνωστή ως Lancer Evo VI, βγήκε στην παραγωγή από τον Ιανουάριο του 1999 έως τον Αύγουστο του 2001. Μέσα σε αυτά τα 2,5 χρόνια, η Mitsubishi έβγαλε στην αγορά αρκετές εκδόσεις του, όπως η GSR, η RS, η RS2 και φυσικά η Tommi Makinen Edition.

Επιπλέον αυτών, η ιαπωνική εταιρία συνεργάστηκε με το βρετανικό παρακλάδι της Ralliart, για να βγάλουν σε άκρως περιορισμένη παραγωγή την RSX. Πιο συγκεκριμένα, κυκλοφόρησαν μόλις 30 Lancer Evolution VI RSX, εκ των οποίων τα 10 ήταν βαμμένα στο ασημί (Satellite Silver) χρώμα, όπως αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες.

Αισθητικά δύσκολα μπορούσες να ξεχωρίσεις το Lancer Evolution VI RSX από τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς οι αλλαγές του ήταν κρυμμένες κάτω από το σώμα του. Η εν λόγω έκδοση βασιζόταν στο επίπεδο εξοπλισμού RS, η οποία από το εργοστάσιο προορίζονταν για αγωνιστική χρήση, γι’αυτό και είχε τον πιο “φτωχό” εξοπλισμό.

Επιπλέον, δεν διέθετε το σύστημα Active Yaw Control, όπως επίσης ούτε ABS. Ακόμα, το καπό και τα εμπρός φτερά ήταν από αλουμίνιο, ενώ το σασί του ήταν πιο άκαμπτο χάρη στις ενισχύσεις του. Σε συνδυασμό με το απογυμνωμένο εσωτερικό, την απουσία του air condition και του ηχοσυστήματος, το βάρος του αυτοκινήτου ήταν σχεδόν 110 κιλά μικρότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Lancer Evo VI, αγγίζοντας τα 1.260 κιλά.

Συνεχίζοντας, το Lancer Evo VI RSX είχε ταχύτερο σύστημα διεύθυνσης, ενώ ακόμα υπήρχαν νέες ζάντες αλουμινίου και προβολείς ομίχλης. Μηχανικά, ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας (4G63) δεν είχε τροποποιηθεί, με την απόδοση να παραμένει στα 280 άλογα και 373 Nm. Ωστόσο, το μικρότερο βάρος ήταν ο λόγος που τα 0-100 χλμ/ώρα ερχόταν σε μόλις 4,4 δευτ., όντας κατά 0,4 δευτ. καλύτερο από το “απλό” Lancer Evo VI. Η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 240 χλμ./ώρα, κυρίως λόγω της κοντύτερης κλιμάκωσης του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Το Lancer Evolution VI RSX που βλέπεις αγοράστηκε καινούριο το 2000 από έναν δικηγόρο στο Hong Kong, ο οποίος το κράτησε για 14 χρόνια. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο αγοράστηκε από την Ralliart στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία πλέον έχει βγάλει προς πώληση το εν λόγω RSX, αρκεί κάποιος να αποχωριστεί από τον τραπεζικό του λογαριασμό 45.000 λίρες (€53.990).

Ωστόσο, δεν είναι σε αυθεντική κατάσταση, καθώς διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Proflex, εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing, φίλτρο και εξάτμιση της HKS, επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο και τις 17άρες από το Lance Evo VII, ενώ έχει διανύσει 53.316 μίλια (85.803 χλμ.).