Πωλείται ένα σπάνιο Mitsubishi Lancer Evolution VI RSX του 2000

Σχετικά άρθρα

Η έκτη εξέλιξη του Lancer, κοινώς γνωστή ως Lancer Evo VI, βγήκε στην παραγωγή από τον Ιανουάριο του 1999 έως τον Αύγουστο του 2001. Μέσα σε αυτά τα 2,5 χρόνια, η Mitsubishi έβγαλε στην αγορά αρκετές εκδόσεις του, όπως η GSR, η RS, η RS2 και φυσικά η Tommi Makinen Edition.

Επιπλέον αυτών, η ιαπωνική εταιρία συνεργάστηκε με το βρετανικό παρακλάδι της Ralliart, για να βγάλουν σε άκρως περιορισμένη παραγωγή την RSX. Πιο συγκεκριμένα, κυκλοφόρησαν μόλις 30 Lancer Evolution VI RSX, εκ των οποίων τα 10 ήταν βαμμένα στο ασημί (Satellite Silver) χρώμα, όπως αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες.

Αισθητικά δύσκολα μπορούσες να ξεχωρίσεις το Lancer Evolution VI RSX από τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς οι αλλαγές του ήταν κρυμμένες κάτω από το σώμα του. Η εν λόγω έκδοση βασιζόταν στο επίπεδο εξοπλισμού RS, η οποία από το εργοστάσιο προορίζονταν για αγωνιστική χρήση, γι’αυτό και είχε τον πιο “φτωχό” εξοπλισμό.

Επιπλέον, δεν διέθετε το σύστημα Active Yaw Control, όπως επίσης ούτε ABS. Ακόμα, το καπό και τα εμπρός φτερά ήταν από αλουμίνιο, ενώ το σασί του ήταν πιο άκαμπτο χάρη στις ενισχύσεις του. Σε συνδυασμό με το απογυμνωμένο εσωτερικό, την απουσία του air condition και του ηχοσυστήματος, το βάρος του αυτοκινήτου ήταν σχεδόν 110 κιλά μικρότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Lancer Evo VI, αγγίζοντας τα 1.260 κιλά.

Συνεχίζοντας, το Lancer Evo VI RSX είχε ταχύτερο σύστημα διεύθυνσης, ενώ ακόμα υπήρχαν νέες ζάντες αλουμινίου και προβολείς ομίχλης. Μηχανικά, ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας (4G63) δεν είχε τροποποιηθεί, με την απόδοση να παραμένει στα 280 άλογα και 373 Nm. Ωστόσο, το μικρότερο βάρος ήταν ο λόγος που τα 0-100 χλμ/ώρα ερχόταν σε μόλις 4,4 δευτ., όντας κατά 0,4 δευτ. καλύτερο από το “απλό” Lancer Evo VI. Η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 240 χλμ./ώρα, κυρίως λόγω της κοντύτερης κλιμάκωσης του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Το Lancer Evolution VI RSX που βλέπεις αγοράστηκε καινούριο το 2000 από έναν δικηγόρο στο Hong Kong, ο οποίος το κράτησε για 14 χρόνια. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο αγοράστηκε από την Ralliart στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία πλέον έχει βγάλει προς πώληση το εν λόγω RSX, αρκεί κάποιος να αποχωριστεί από τον τραπεζικό του λογαριασμό 45.000 λίρες (€53.990).

Ωστόσο, δεν είναι σε αυθεντική κατάσταση, καθώς διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Proflex, εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing, φίλτρο και εξάτμιση της HKS, επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο και τις 17άρες από το Lance Evo VII, ενώ έχει διανύσει 53.316 μίλια (85.803 χλμ.).

Πηγήpistonheads

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr