Οι τιμές των αυτοκινήτων, νέων και μεταχειρισμένων, έχουν πάρει την ανιούσα εδώ και δύο χρόνια, με την αυτοκινητοβιομηχανία να επιρρίπτει τις ευθύνες στην δεδομένη έλλειψη σε ημιαγωγούς παγκοσμίως, καθώς και της κρίσης που επέφερε η πανδημίας του κορωνοϊού.

Ωστόσο, προσωπικά θεωρώ ότι οι τιμές αυξάνονται και για ακόμα ένα λόγο, και αυτός είναι να γεφυρωθεί το χάσμα των τιμών μεταξύ των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Ο σκοπός; Προφανής.

2

Αφήνοντας στην άκρη αυτά, η CEO της General Motors, Mary Barra, μίλησε πρόσφατα -μέσω βιντεοκλήσης- με τον αναλυτή Rod Lache, και εξήγησε ότι η επίτευξη των επιπέδων αποθέματος προϊόντων, που είχαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στο παρελθόν είναι σχεδόν αδύνατο να ξανασυμβεί.

Με άλλα λόγια, όχι μόνο οι αντιπροσωπείες αναμένεται να συνεχίσουν να πωλούν σχεδόν ό,τι έχουν, αλλά και οι χρόνοι αναμονής θα συνεχίσουν να είναι τουλάχιστον ενοχλητικοί.

Η Barra πρόσθεσε ότι οι τιμές για τα νέα αυτοκίνητα θα παραμείνουν υψηλές ακόμη και όταν μπούμε στο 2023, και αυτό είναι η απάντηση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ισχυρή ζήτηση των προϊόντων τους. Στο τέλος της ημέρας, θα ήταν παράλογο από την πλευρά των κατασκευαστών να μειώσουν τις τιμές των αυτοκινήτων, όταν βλέπουν ότι η ζήτηση από τους καταναλωτές είναι υπαρκτή και μεγάλη.

Συνεχίζοντας, η διευθύνουσα σύμβουλος της GM τόνισε ότι δεν αναμένει να ξεπεραστεί εντελώς σύντομα η η έλλειψη σε τσιπ, αν και θεωρεί ότι θα δούμε κάποια σημάδια ανάκαμψης αργότερα μέσα στο τρέχον έτος.