Η Toyota δεν έχει θέσει ψηλά τον πήχη σε ότι έχει να κάνει με τις πωλήσεις του αμιγώς ηλεκτρικού bZ4X, με τον Daisuke Ido, γενικό διευθυντή του εργοστασίου ZEV, εκεί όπου η Toyota αναπτύσσει έναν στόλο νέων ηλεκτρικών οχημάτων, να προσθέτει πως οι όγκοι πωλήσεων αναμένεται να αυξηθούν με την ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου από πλευράς πωλήσεων, που ετοιμάζει τουλάχιστον 15 ηλεκτρικά μοντέλα, έχει θέσει ως στόχο μόλις 60.000 πωλήσεις για το bZ4X κατά τον πρώτο χρόνο, ενώ για τον δεύτερο χρόνο αναμένει να πουλήσει ακόμη λιγότερα bZ4X, θέτοντας ως στόχο τις 50.000 πωλήσεις. Συγκριτικά, αξίζει να αναφερθεί πως η Toyota πούλησε πέρυσι περισσότερα από 700.000 RAV4 παγκοσμίως.

1

Η ιαπωνική εταιρία ξεκαθαρίζει πως εστιάζει σε τρεις τομές στα ηλεκτρικά της μοντέλα: στην αυτονομία, την ταχύτητας φόρτισης και την υποβάθμιση των μπαταριών. Όπως υποστηρίζει, σε συνεργασία με την Panasonic, αναπτύσσει μια νέα γενιά μπαταριών που θα φέρουν ένα ειδικό ψυκτικό υγρό που μειώνει τις θερμοκρασίες κατά τη φόρτιση, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της υποβάθμισης της μπαταρίας με το πέρασμα των ετών.

2

Παράλληλα, σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες που θα φέρουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών της μοντέλων, η Toyota δηλώνει πως αυτές θα διατηρούν το 90% της χωρητικότητάς τους μετά από 10 χρόνια χρήσης.

Η εμπορική πορεία του bZ4X θα ξεκινήσει στα μέσα του έτους από την Ιαπωνία, με την μορφή συνδρομής, με την Toyota να θέλει να πουλά 3,5 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία και με κυψέλες υδρογόνου ετησίως έως το 2030, βγάζοντας στην αγορά 30 ηλεκτρικά μοντέλα. Απώτερος στόχος είναι έως το 2035 η Toyota και η Lexus να είναι ουδέτερες από εκπομπές άνθρακα. Επιπλέον η Toyota θα επενδύσει 2 τρισ. γιεν (15,5 δισ. ευρώ) έως το 2030 για τη παραγωγή μπαταριών.