To καλοκαίρι του 2019, η Bugatti παρουσίασε την Centodieci και 1,5 χρόνο μετά η γαλλική εταιρία έκανε γνωστό πως ολοκλήρωσε την παραγωγή του πρώτου πρωτοτύπου του μοντέλου, προκειμένου να διεξάγει με αυτό δοκιμές. Σήμερα, η Bugatti ανακοίνωσε ότι μετά από 50.000 χλμ. εξαντλητικών δοκιμών, η εξέλιξη της Centodieci ολοκληρώθηκε και πλέον είναι έτοιμη για την έναρξη της παραγωγής της, ώστε οι παραδόσεις στους πελάτες να ξεκινήσουν το 2022.

Κατά τη διάρκεια αυτών των μηνών, το “White Prototype” της Centodieci άντεξε δοκιμές σε κάθε δυνατή κατάσταση οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών υψηλής ταχύτητας, σε πίστα, σε αυτοκινητόδρομους και σε κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης. Οι μηχανικοί της εταιρίας “έγραφαν” περίπου 1.200 χλμ. ημερησίως σταματώντας μόνο για τεχνικούς ελέγχους, αλλαγές οδηγού και ανεφοδιασμό.

Ο σχεδιασμός της Centodieci αντλεί στοιχεία από όλες τις σύγχρονες δημιουργίες της Bugatti, αλλά περισσότερο από την EB110. Στο μπροστά μέρος το splitter και οι εισαγωγές αέρα μιμούνται αυτές της EB110, με το σήμα της εταιρίας να βρίσκεται πλέον όχι στη γρίλια, αλλά πάνω στο καπό.

Μηχανικά, η Centodieci παίρνει κίνηση από τον 8,0-λίτρων W16 κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλετπα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Το βάρος σε σχέση με την Chiron έχει μειωθεί κατά 20 κιλά και η παραγωγή της Centodieci θα περιοριστεί σε μόλις 10 μονάδες και όπως φαντάζεσαι, ήδη αυτές έχουν βρει τους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι έδωσαν το ποσό των 8 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους κτλ) προκειμένου να την αποκτήσουν.