Η Porsche διεξάγει αυτές τις ημέρες δοκιμές εξέλιξης τόσο της 911 Hybrid, όσο και της 911 GT3 RS στη πίστα του Nurburgring, με τα δύο μοντέλα να παρουσιάζονται κάποια στιγμή μέσα στο έτος. Η υβριδική έκδοση της 911 θα εστιάζει στην απόδοση και όχι στην αποδοτικότητα και δεν θα είναι plug-in υβριδική, αλλά θα διαθέτει τεχνολογία που ανέπτυξε η γερμανική εταιρία στην αγωνιστική 919.

Συγκεκριμένα, η υβριδική 911 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 400 Volt που θα είναι τοποθετημένος πάνω στο PDF 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF που αντέχει έως 800 Nm ροπής. Η μπαταρία θα βρίσκεται τοποθετημένη στο μπροστά μέρος, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911.

Από την άλλη, η 911 GT3 RS, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες μας ίσως ονομαστεί 911 GT3 Strasse, ξεχωρίζει από την τεραστίων διαστάσεων πίσω ενεργή αεροτομή, με το αυτοκίνητο να φέρει επίσης νέους προφυλακτήρες, αεριζόμενο καπό, πλαϊνές ποδιές, φουσκωμένα φτερά και διαχύτη.

Κίνηση θα παίρνει από τον εξακύλινδρο 4,0-λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης περίπου 520-550 ίππων που θα στροφάρει έως τις 9.500 σ.α.λ και θα συνδυάζεται με αυτόματο PDK κιβώτιο ταχυτήτων.