Παρότι τον Μάρτιο του 2021 η Volkswagen έκανε γνωστές τις προθέσεις της, λέγοντας πως τα Golf, T-Roc, Tiguan και Passat θα αποκτήσουν όλα νέες γενιές που θα προσφέρονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και με plug-in υβριδικά σύνολα που θα χαρίζουν αυτονομία μεγαλύτερη των 100 χιλιομέτρων, ο νέος CEO της εταιρίας, δήλωσε επιφυλακτικός σχετικά με το μέλλον του Golf.

Σε συνέντευξή του στη Welt, ο Thomas Schafer είπε ότι δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση για την ανάπτυξη της 9ης γενιάς του best-seller μοντέλου όλων των εποχών της γερμανικής εταιρίας. Συγκεκριμένα, ο Schafer αμφισβητεί το μέλλον του Golf λόγω του αυξανόμενου κόστους ανάπτυξης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

1

Το πρότυπο εκπομπών Euro 7 αναμένεται να τεθεί σε ισχύ τα επόμενα χρόνια και θα οδηγήσει στην αύξηση των τιμών ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά 3.000 με 5.000 ευρώ, σύμφωνα με τον Schafer. Το αφεντικό της γερμανικής εταιρίας συνέχισε λέγοντας πως πλησιάζει το τέλος των αυτοκινήτων με τιμή τα 10.000 ευρώ στην Ευρώπη, επειδή η συμμόρφωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης με την αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με τις εκπομπές ρύπων (Euro 7) θα αυξήσει το κόστος ανάπτυξης.

2Διάβασε επίσης

Volkswagen: Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσ. καύσης θα γίνουν πολύ πιο ακριβά

Το Golf θα αποκτήσει facelift έκδοση στα μέσα του κύκλου ζωής του (2023-2024), αλλά το Golf 9 παραμένει αβέβαιο επειδή όπως επισήμανε ο Schafer, η κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι απίθανο να έχει τον παραδοσιακό κύκλο ζωής των 7-8 ετών και “δεν θα αξίζει τον κόπο”, προσθέτοντας ότι είναι “εξαιρετικά ακριβό” να αναπτυχθούν αυτοκίνητα συμβατά με το Euro 7.

Ο Schafer είπε ότι η τελική απόφαση σχετικά με το αν θα υπάρξει 9η γενιά του Golf θα ληφθεί μέσα στους επόμενους 12 μήνες, προσθέτοντας ότι με μικρά αυτοκίνητα είναι δύσκολο να αντισταθμιστεί το υψηλότερο κόστος ανάπτυξης που συνοδεύει το Euro 7, κάτι που σημαίνει πως και το μέλλον του Polo είναι αβέβαιο.