Προς γενική έκπληξη, η Williams μόλις ανακοινώνει ότι, μετά από δύο χρόνια στο τιμόνι της ως διευθύνων σύμβουλος και διευθυντής της ομάδας, ο Jost Capito αποχωρεί από τη θέση του. Ομοίως, παραιτείται και ο τεχνικός διευθυντής FX Demaison, μόλις μετά από ένα χρόνο στην ομάδα με έδρα το Grove της Αγγλίας.

Σε δηλώσεις του, ο Capito είπε:
Ήταν τεράστιο προνόμιο να ηγηθώ της Williams για τις δύο τελευταίες σεζόν και να θέσω τα θεμέλια για την ανάκαμψη αυτής της μεγάλης ομάδας. Ανυπομονώ να παρακολουθήσω την ομάδα καθώς συνεχίζει την πορεία της προς τη μελλοντική επιτυχία.
Κλείνοντας, η Williams Racing τόνισε ότι θα ανακοινώσει εν ευθέτω χρόνω το νέο επικεφαλής της ομάδας της F1, καθώς και το νέο τεχνικό διευθυντής της.
