Επίσημο: Ηλεκτρική Porsche Cayenne το 2025. Ακολουθεί το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV

Σχετικά άρθρα

Η Porsche ανακοίνωσε σήμερα πως η επόμενη γενιά της Cayenne θα είναι ηλεκτρική και θα παρουσιαστεί το 2025. Η τέταρτη γενιά της Cayenne θα κυκλοφορήσει μετά τις ηλεκτρικές Macan EV (2024) και 718 Boxster και 718 Cayman (2025).

H νέα γενιά του best-seller SUV της θα πωλείται παράλληλα με την υπάρχουσα γενιά που θα συνεχίσει να προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, την ίδια που θα χρησιμοποιεί και η νέα Macan, που και αυτή θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Η ηλεκτρική Cayenne θα προσφέρεται με έως 612 άλογα με 1.000 Nm ροπής και θα εξοπλίζεται με μπαταρία έως 100 kWh, η οποία θα του χαρίζει αυτονομία περίπου 500 χλμ ανά φόρτιση. Χάρη στην τεχνολογία 800V, η ηλεκτρική Porsche Cayenne θα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση με ισχύ άνω των 270 kW.

Οι άνθρωποι από το Zuffenhausen επιβεβαίωσαν επίσης και το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV που θα τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne και θα βασίζεται στην SSP Sport πλατφόρμα.

O CEO της Porsche, Oliver Blume εξήγησε ότι το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV έρχεται ως απάντηση στις όλο και πιο κερδοφόρες αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ. Όπως ανέφερε ο Blume, το αυτοκίνητο “σχεδιάζεται για να προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης με την τυπική Porsche flyline, μαζί με μια εντελώς νέα εμπειρία στο εσωτερικό του”.

Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Λειψία της Γερμανίας, θα προσφέρεται ως επταθέσιο και θα κοστίζει τρεις φορές περισσότερο από την Cayenne. Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2027 και για την ώρα έχει κωδική ονομασία K1.

Θα επωφελείται από ένα ηλεκτρικό σύστημα 920V, με την μπαταρία του να έχει χωρητικότητα μεγαλύτερη των 100 kWh και να προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 700 χλμ. Το μήκος του θα ξεπερνά τα 5 μέτρα.

Η Porsche έχει θέσει ως στόχο έως το 2025 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελείται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 θέλει το 80% του συνόλου των ετήσιων πωλήσεων της να απαρτίζεται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Αυτή τη δεκαετία δεν θα προσφέρει ηλεκτρική έκδοση της 911.

Κατά το 2022 η Porsche πούλησε 309.884 αυτοκίνητα (+2,6%), παρουσίασε κέρδη 6,8 δισ. ευρώ (+27,4%), έσοδα 37,6 δισ. ευρώ (+13,6%), με το περιθώριο κέρδους να αυξήθηκε από το 16% στο 18% και οι καθαρές ταμειακές ροές αυξήθηκε από τα 3,7 δισ. ευρώ στα 3,9 δισ. ευρώ.

Στόχος της είναι αυτό να αυξηθεί άνω του 20% μακροπρόθεσμα και για να το καταφέρει η Porsche στοχεύει να τροποποιήσει τη γκάμα των μοντέλων και τις τιμές της τα επόμενα χρόνια, αναπτύσσοντας παράλληλα και ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής. Επιπλέον, θα επεκταθεί το πρόγραμμα Porsche Sonderwunsch των τμημάτων Porsche Exclusive Manufaktur και Porsche Classic.

Η Porsche θα αυξήσει σημαντικά τις τιμές των μοντέλων της από φέτος, με τη νέα Macan, τη νέα Cayenne και τις νέες 718 Boxster και Cayman κοστίζουν επιπλέον 10-15% σε σχέση με τις τωρινές γενιές.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...