CEO Renault στη Γερμανία: Οι κινητήρες εσωτ. καύσης πεθαίνουν, το μέλλον είναι ηλεκτρικό

Σχετικά άρθρα

Η γερμανική κυβέρνηση προσπαθεί να εξασφαλίσει μέλλον για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέσω των συνθετικών καυσίμων, αλλά είναι πιθανό να είναι πολύ αργά, προειδοποίησε ο CEO της Renault, με τον Luca de Meo να τονίζει πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη κάνει επενδύσεις δισεκατομμυρίων σε μπαταρίες και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και στο υδρογόνο.

Μιλώντας σε εκδήλωση Politico, ο Luca de Meo, που είναι επίσης πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), είπε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη ανταποκριθεί στα σχέδια της ΕΕ να επιβάλει πολιτική πωλήσεων μηδενικών εκπομπών για αυτοκίνητα από το 2035, ουσιαστικά απαγορεύοντας την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, διοχετεύοντας δισεκατομμύρια ευρώ στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που αναπτύσσει έναν εντελώς νέο κινητήρα στην Ευρώπη. Κανείς, ξέρετε, δεν αναπτύσσει από το μηδέν έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Όλα τα χρήματα πάνε στην ηλεκτρική τεχνολογία ή στην τεχνολογία υδρογόνου,

είπε ο de Meo.

Συνολικά 12 χώρες της Ε.Ε έχουν εκφράσει τις αντιρρήσεις για την απαγόρευση πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Πρόκειται για τη Γερμανία, τη Τσεχία, τη Βουλγαρία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ουγγαρία, τη Πολωνία, τη Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία και τη Φινλανδία.

Η Ιταλία έχει επεκτείνει τις απαιτήσεις της γερμανικής κυβέρνησης ζητώντας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προετοιμάσει μια λεπτομερή λύση για τις πωλήσεις αυτοκινήτων που λειτουργούν με καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα, συμπεριλαμβανομένων των συνθετικών καυσίμων και ορισμένων ειδών βιοκαυσίμων.

Σε μια ομιλία προς τους νομοθέτες στο κοινοβούλιο της Ρώμης, η πρωθυπουργός Giorgia Meloni υποστήριξε ότι η απαγόρευση του 2035 είναι “υπερβολικά ιδεολογική” και προειδοποίησε ότι “οι προσπάθειες για πρασίνισμα της εθνικής οικονομίας θα μας έφεραν κατευθείαν στην αποβιομηχάνιση”.

Ενώ ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Renault, ήθελαν αρχικά να καθυστερήσουν την ημερομηνία κατάργησης πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035, οι περισσότερες έχουν ήδη ανακοινώσει σχέδια να στραφούν σε πωλήσεις αποκλειστικά ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.

Η Jaguar, η Renault, η Volvo, η Ford, η Audi, η Stellantis, η Bentley και η Rolls-Royce έχουν ανακοινώσει το πότε θα προσφέρουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Για τις περισσότερες από αυτές, η ημερομηνία κλειδί είναι το 2030, με την Jaguar να το κάνει 5 χρόνια νωρίτερα, το 2025.

Ο Luca de Meo περιέγραψε τα συνθετικά καύσιμα ως “είδος εξειδικευμένης λύσης” επειδή η παραγωγή τους είναι ακόμη ελάχιστη και η βιομηχανία χρειάζεται να δημιουργήσει νέες αλυσίδες εφοδιασμού, αλλά παραδέχτηκε ότι αντιπροσωπεύουν “μια ευκαιρία”. Ο επικεφαλής του Ομίλου Renault συνέχισε λέγοντας ότι η παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να αυξηθεί σημαντικά για να υπάρχουν ισχυρές αλυσίδες εφοδιασμού.

Πρόσθεσε, πως η δική του προτίμηση είναι η ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων να μην ορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι κατασκευαστές θα πετύχουν τους στόχους τους, συμπληρώνοντας πως επί του παρόντος, οι μοναδικές βιώσιμες εναλλακτικές στη βενζίνη και στο ντίζελ είναι ο ηλεκτρισμός και το υδρογόνο.

Ο de Meo θεωρεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε καλό δρόμο για να γίνουν η κυρίαρχη λύση της αγοράς στην πρόκληση του μηδενισμού των εκπομπών ρύπων.

Η τάση απομάκρυνσης από τους κινητήρες είναι μη αναστρέψιμη, καθώς οι προμηθευτές, που έχουν δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους σε όλη την Ευρώπη, απομακρύνονται από τους κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όλοι οι προμηθευτές Tier 1 [οι οποίοι παρέχουν εξοπλισμό απευθείας στους κατασκευαστές αυτοκινήτων] εγκαταλείπουν εντελώς τις επενδύσεις σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα δείτε το κύμα να έρχεται.

ΠηγήPolitico.eu

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Stellantis επενδύει €100 εκατ. για νέα μπαταρία του Fiat 500e

Η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μιας νέας μπαταρίας για το Fiat 500e, που θα αυξήσει την αυτονομία...

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...