Δες όλες τις λεπτομέρειες του Honda S2000 R της Evasive Motorsport

Σχετικά άρθρα

Πριν περίπου δύο εβδομάδες, η Evasive Motorsports παρουσιάζει την Type R έκδοση του S2000 που δεν έβγαλε ποτέ στην παραγωγή η Honda. O λόγος για -ίσως- το τέλειο restomod, με την αμερικάνικη βελτιωτική εταιρία να βαφτίζει το “προϊόν” της S2000R.

Μετά τις φωτογραφίες, σήμερα θα δεις όλες τις λεπτομέρειες του πλήρως αναβαθμισμένου και εκσυγχρονισμένου αυτοκινήτου σε video, το οποίο κάνει το S2000R ακόμα πιο ποθητό.

Το αυτοκίνητο φέρει όλα τα εξαρτήματα του S2000 20th Anniversary Prototype, που παρουσίασε η Honda τον Ιανουάριο του 2020, και τα οποία βγήκαν στην αγορά για να εορταστούν τα 20στα γενέθλια του θρυλικού roadster. Ανάμεσα σε αυτά συναντάμε νέο εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και αεροτομή.

Ωστόσο, η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται κάτω από το καπό, καθώς ο 2,2-λίτρων ατμοσφαιρικός VTEC κινητήρας (F22C1), απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής και κόφτη στις 8.200 σ.α.λ., έχει αντικατασταθεί από τον 2,0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα (K20C1) του Civic Type R προηγούμενης γενιάς (FK8). Η απόδοση του αγγίζει τα 320 άλογα και τα 400 Nm ροπής, ενώ έχει όριο περιστροφής τις 7.000 σ.α.λ.

Με τον κινητήρα του Civic Type R, το S2000R έχει πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ ταυτόχρονα στο μηχανοστάσιο υπάρχει carbon φίλτρο αέρα της Mugen, πολλαπλή εισαγωγής σχεδιασμένη από την Evasive Motorsports, εξάτμιση τιτανίου της Origin Fab και πολλά ακόμα high-end ανταλλακτικά, όπως ψυγείο της Koyo Racing, LSD διαφορικό της OS Giken, KW Clubsport coilovers αμορτισέρ, αναβαθμισμένες αντιστρεπτικές ράβδους και νέα “δεσίματα” πλαισίου.

Την διαχείριση του κινητήρα την κάνει ένας εγκέφαλος της MoTec, με το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το εργοστασιακό του S2000. Ωστόσο, το κέλυφος του είναι σχεδιασμένο από Evasive Motorsports για να “κουμπώσει” στον κινητήρα του Civic Type R.

Για να μειωθεί το βάρος του αυτοκινήτου, το S2000R διαθέτει carbon καπό και πίσω αεροτομή, ενώ πολλά στοιχεία του εσωτερικού είναι κατασκευασμένα από αυτό το ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό Τα κόκκινα bucket καθίσματα της Recaro είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, όπως και οι carbon επενδύσεις στις πόρτες, που μοιάζουν σαν να προέρχονται από ένα αγωνιστικό GT αυτοκίνητο.

Το στοκ τιμόνι αντικαταστάθηκε με ένα της Momo, επενδυμένο με Alcantara, που μοιάζει σαν να βγήκε κατευθείαν από το αρχικό NSX-R, ενώ πίσω του υπάρχει ένας custom ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο παραδοσιακό χρώμα των Type R, το λευκό Championship White και πατάει σε σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών, σχεδιασμένοι από την Evasive. Αυτοί “ντύνονται” με ελαστικά Yokohama AD09, διαστάσεων 255/35, και μέσα τους “κρύβουν” ένα νέο σύστημα πέδησης, με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες στον πίσω άξονα. Τέλος, το S2000R φέρει coilover αμορτισέρ της KW, ενώ υπάρχουν και νέες αντιστρεπτικές μπάρες της Eibach.

Η Evasive Motorsports αναφέρει ότι θα δέχεται παραγγελίες για το S2000R από τους πελάτες της, αν και η τιμολόγηση του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Zacoe βελτιώνει την Ferrari SF90 Stradale

Η Zacoe μας δείχνει το νέο επιθετικό bodykit που ετοίμασε για την Ferrari SF90 Stradale. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αποτελείται από...

Αυτή η Lamborghini Urus είναι εξαιρετικά ικανή σε εκτός δρόμου διαδρομές

Ο ιδιοκτήτης αυτής της Lamborghini Urus την έχει μετατρέψει σε ένα αυτοκίνητο που είναι εξαιρετικά ικανό να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές. https://youtu.be/QnX67G43D08 Το ιταλικό SUV...

Lamborghini Revuelto Edizione GT by DMC

H DMC μας δείχνει το νέο bodykit που έχει ετοιμάσει για την Lamborghini Revuelto. Το νέο αεροδυναμικό πακέτο είναι κατασκευασμένο εξ'ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με την...

BMW M3 CS by Dahler με 630 άλογα

Ο ελβετικός βελτιωτικός οίκος Dahler παρουσιάζει την πρότασή του για την BMW M3 CS. Με το πακέτο αναβάθμισης, ο 3,0-λιτρος twin-turbo κινητήρας δυναμώνει και...