Με τα θρυλικά χρώματα της Martini, η Lancia Delta Evo-e RX του Sebastien Loeb για το Rallycross

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Απρίλιο ο Sebastien Loeb ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross της FIA, συμμετέχοντας σε όλους τους φετινούς του αγώνες.

Ο Γάλλος θα τρέξει με την αγωνιστική Lancia Delta Evo-e RX, προετοιμασμένη από την GCK Motorsport του Guerlain Chicherit, ο οποίος έφτιαξε μια νέα ομάδα, την Special ONE Racing, και σήμερα η ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα δύο rendering φωτογραφίες του livery που θα φέρει το αγωνιστικό. Αυτό, όπως βλέπεις, φέρει τα θρυλικά χρώματα και γραφικά της Martini, ξυπνώντας τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος.

Το αυτοκίνητο βασισμένο στη θρυλική Lancia Delta Integrale, φέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό σύστημα κίνησης. Η αγωνιστική Lancia Delta Evo-e RX σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την αρχή στο εργαστήριο της GCK Performance στο Issoire στη κεντρική Γαλλία, με τη χρήση κατά παραγγελία εργαλείων και εξοπλισμού. Μόνο το πλαίσιο χρειάστηκε περισσότερες από 1.200 ώρες για να ολοκληρωθεί.

Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), με συνολική απόδοση 500 kW, που ισοδυναμεί με 680 ίππους, και στιγμιαία ροπή 880 Nm, με αποτέλεσμα εντυπωσιακή επιτάχυνση. Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό ηλιακής ενέργειας που συλλέγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ενόψει των αγώνων τα Σαββατοκύριακα, η GCK Energy παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για να επαναφορτίζει τις μπαταρίες όλων των αυτοκινήτων μεταξύ των αγώνων, από τα ειδικά προσαρμοσμένα κοντέινερ της.

Η GCK Motorsport είναι μια αγωνιστική ομάδα που ιδρύθηκε το 2018 από τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Freeriding -ο οποίος έγινε οδηγός rally, rallycross και κασκαντέρ- Guerlain Chicherit. Από την ίδρυση της και μέχρι το 2020, η γαλλική ομάδα έτρεξε στο πρωτάθλημα World Rallycross της FIA με μοντέλα της Renault, όπως το Megane και το Clio, ενώ για λογαριασμό της οδήγησαν οι Andreas Bakkerud, Anton Marklund, Liam Doran, καθώς και ο ίδιος Chicherit.

Οι φίλαθλοι του Rallycross θα θυμούνται τις τρεις σεζόν του Loeb στο World RX, που έτρεχε με ένα Peugeot 208 WRX από το 2016 έως το 2018, φέρνοντας μια σειρά από νίκες και 15 εμφανίσεις στο βάθρο, στους 36 αγώνες που συμμετείχε.

Η αναλογία του μεταξύ των τριών κορυφαίων τερματισμών προς τις εκκινήσεις είναι η τρίτη καλύτερη στην ιστορία του World RX και στην τελευταία του σεζόν, ήταν ο μόνος οδηγός που εμπόδισε τον Johan Kristoffersson να κερδίσει όλους τους αγώνες εκείνης της χρονιάς.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...