Πριν δύο χρόνια η Xiaomi ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στον χώρο της αυτοκίνησης και στις αρχές του χρόνου διέρρευσαν μερικές φωτογραφίες του πρώτου μοντέλου της εταιρίας.
Ωστόσο, πριν ξεκινήσει η παραγωγή του η Xiaomi έπρεπε να λάβει το πράσινο φως από την κυβέρνηση της Κίνας, κάτι που έγινε πρόσφατα από την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της χώρας (NDRC).
Η εν λόγω επιτροπή είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση των νέων επενδύσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία και εξετάζει προτάσεις για την εξάλειψη των αδύναμων projects που φαίνονται πιθανό να αποτύχουν, κάτι που γίνεται πιο πιθανό λόγω ενός συνδυασμού πληθώρας διαθέσιμων ηλεκτρικών και επιβράδυνσης της ζήτησης.
Σύμφωνα με το Reuters, η Xiaomi είναι μόλις η τέταρτη στο είδος της εταιρία που έλαβε τη σφραγίδα έγκρισης της NDRC σε σχεδόν έξι χρόνια.
Μετά από αυτό, υπάρχει ένα ακόμη ρυθμιστικό εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσει η Xiaomi, και αυτό είναι να πάρει το τελευταίο πράσινο φως από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής της χώρας (MIIT). Το MIIT ελέγχει τα νέα αυτοκίνητα για να βεβαιωθεί ότι πληρούν τα πρότυπα ασφάλειας και τεχνολογίας.
Η κινέζικη εταιρία θα επενδύει περίπου 10 δισ. δολάρια μέσα στην ερχόμενη δεκαετία για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τον δισεκατομμυριούχο συνιδρυτή της, Lei Jun, να ηγείται της νέας, ανεξάρτητης -εντός του ομίλου- οντότητας.
Σε αυτήν, θα επενδυθούν αρχικά 10 δισ. γουάν (1,5 δισ. δολ.) για την παραγωγή “έξυπνων” οχημάτων. Η εν λόγω στρατηγική κίνηση συνοδεύεται από την μεγαλύτερη εσωτερική αναδιάρθρωση της εταιρείας, προκειμένου η Xiaomi να εισέλθει στην ταχέως αναπτυσσόμενα αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.