Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήρθαν σε συμφωνία για τους νέους κανονισμούς εκπομπών Euro 7, που πρακτικά καταργεί τα αυστηρότερα πρότυπα για τα αυτοκίνητα και τα επαγγελματικά οχήματα, που είχαν προταθεί τον Νοέμβριο του 2022.
Αυτό σημαίνει πως τα πρότυπα εκπομπών θα παραμείνουν ίδια με αυτά του Euro 6 για τα αυτοκίνητα και τα επαγγελματικά οχήματα και θα αλλάξουν μόνο για τα φορτηγά και τα λεωφορεία. Οι χώρες αποδέχθηκαν επίσης τα νέα όρια εκπομπών σωματιδίων για τα φρένα και τα ελαστικά.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και 8 χώρες της Ε.Ε διαφώνησαν κατά του Euro 7, υποστηρίζοντας ότι είναι πολύ δαπανηρό και τα περιβαλλοντικά οφέλη του είναι αμελητέα.
Ισχυρίζονταν πως το κόστος του εξοπλισμού που απαιτείται να τοποθετήσουν στα αυτοκίνητα ώστε αυτά να πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα του Euro 7 που είχαν προταθεί, θα οδηγούσε σε σημαντική αύξηση των τιμών τους, κάνοντας τα μικρά αυτοκίνητα μη οικονομικά βιώσιμα. Παράλληλα επέμεναν πως το το Euro 7 θα αντλούσε πόρους που θα έπρεπε να δαπανηθούν για την ηλεκτροκίνηση.