Μετά τις rendering φωτογραφίες που έδωσε η Manhart Performance τον Οκτώβριο του 2022, σήμερα ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος με έδρα του Wuppertal παρουσιάζει το τελικό πακέτο που ετοίμασε για το entry-level Μ μοντέλο.
Ξεκινώντας με το υποκειμενικό μέρος, την εμφάνιση, η Manhart τοποθετεί στη δεύτερη γενιά της M2 ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, με όλα τα μέρη του να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Αυτό περιλαμβάνει splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, πίσω σταθερή αεροτομή, πλαϊνές ποδιές, πρόσθετα βράγχια στον μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα και νέο διαχύτη στο πίσω προφυλακτήρα, με κεντρικό φως τοποθετημένο ανάμεσα στις απολήξεις της εξάτμισης. Η αναβαθμισμένη εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται από το σετ τροχών Manhart Concave One, βαμμένο σε μαύρο ματ χρώμα.
Μηχανικά, η νέα Μ2 φέρει κάτω από το καπό τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα (S58), που από το εργοστάσιο αποδίδει 460 άλογα στις 6.250 σ.α.λ με 550 Nm ροπής μεταξύ 2.650 και 5.870 σ.α.λ. Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 7.200 σ.α.λ με την κίνηση να στέλνεται στον πίσω άξονα.
Ωστόσο, η Manhart αναφέρει ότι με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και την τοποθέτηση νέας εξάτμισης, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται στα 560 άλογα και στα 650 Nm ροπής. Προαιρετικά, ανάλογα με την αγορά, η Manhart αφαιρεί το φίλτρο σωματιδίων και το αντικαθιστά με νέους σωλήνες και καταλύτες.