H BYD χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της ως NEV, από τα αρχικά New Energy Vehicle που μεταφράζεται σε όχημα νέας ενέργειας, με τη γκάμα της κινέζικης εταιρίας να αποτελείται από plug-in υβριδικά μοντέλα, καθώς και αμιγώς ηλεκτρικά.
Το plug-in υβριδικό σύστημα της BYD, η οποία ονομάζει την τεχνολογία ως DM (διπλής λειτουργίας), έκανε το ντεμπούτο του το 2008 και έκτοτε εξελίσσεται συνεχώς.
Πρόσφατες αναφορές από την Κίνα, τονίζουν ότι η plug-in υβριδική πλατφόρμα πέμπτης γενιάς της BYD θα μπορούσε να προσφέρει αυτονομία άνω των 2.000 χλμ..
Οι νέες αυτές πλατφόρμες θα αποτελέσουν μέρος μιας “απελευθερωτικής μάχης” τα επόμενα τρία χρόνια, με τη διοίκηση της να κινητοποιεί όλη της τη δύναμή της για να βγάλει στην αγορά τέτοια μοντέλα.
Στοιχεία του νέου PHEV συστήματος της BYD αναμένεται να αποκαλυφθούν στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο, και φυσικά αυτό θα αποτελεί εξέλιξη του Dual Mode (DM) συστήματος που χρησιμοποιείται σε όλη την τρέχουσα γκάμα.
Το σύστημα DM έχει δύο παραλλαγές: την DM-i με επίκεντρο την απόδοση και την DM-p προσανατολισμένο στις επιδόσεις, με το πρώτο να είναι αυτό που θα δεχτεί τη μεγαλύτερη αναβάθμιση.
Το νέο σύστημα λέγεται ότι θα έχει κατανάλωση 2,9 λίτρων ανά 100 χλμ., όταν το τρέχον αποδίδει 5,1 λίτρα ανά 100 χλμ., στο BYD Song Plus DM-i PHEV, πάντα στον CLTC κύκλο δοκιμών.
Μιλώντας για το συγκεκριμένο μοντέλο, αυτό βασίζεται στην πλατφόρμα τέταρτης γενιάς, και διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, απόδοσης 110 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία, χωρητικότητας είτε 8,3 kWh, είτε 18,3 kWh. Με ρεζερβουάρ καυσίμου στα 60 λίτρα, η συνδυασμένη αυτονομία ανακοινώνεται στα 1.150 χλμ. (CTLC).
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τη χωρητικότητα της μπαταρίας και του ρεζερβουάρ καυσίμου για το σύστημα πέμπτης γενιάς, αλλά η αυτονομία των 2.000 χλμ. θα χρειαζόταν μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία ή/και δεξαμενή καυσίμου.