Η Romeo Ferraris σε συνεργασία με την Autodelta παρουσίασαν την βελτιωμένη πρόταση τους για την Alfa Romeo Brera. Η Brera χάρη στην τοποθέτηση ενός κομπρέσορα στον 3.2-λίτρων V6 κινητήρα, intercooler, νέας εξάτμισης με 200αρι καταλύτη και επαναπρογραμματισμό της ECU, αποδίδει 358 άλογα με 440 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.0 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 260 χλμ/ώρα.

Στιλιστικά φόρεσε νέο bodykit που αποτελείται από νέο μπροστά και πίσω προφυλακτήρα καθώς και πλαϊνά spoiler. Τέλος τοποθέτησαν ρυθμιζόμενη ανάρτηση αλλά και νέες μαύρες ζάντες.

[Πηγή: Romeo Ferraris]

  • Costas

    Κλάμα… Πάντως, καλό θα ήταν να έχανε και λίγο βάρος αυτό το υπέροχο αμάξωμα…

    • ilikeyourcar

      Ας εχανε 150 κιλα και δεν χρειαζεται τπτ αλλο… Δρομο τα καθισματα πολυθρονες απο 30 κιλα το καθενα, δρομο ηλεκτρικα μπιχλιμπιδια που χαλανε και απλα προσθετουν αχρειαστες ανεσεις και βαρος, δρομο πισω διαφορικο… Ουτως η αλλως ουδετερα λειτουργει αυτη η 4κινηση… καλυτερα η κινηση μπροστα σε ενα σωστο, ελαφρυ, ευελικτο και καλοστημενο αμαξι παρα ενα 4κινητο ελεφαντακι… 

  • Constantine

    Δεν μπορούσανε οι Ιταλοι να βάλουν τον 1.8 240 άλογα σε αυτό το άμάξι ?? Να ήταν και στανταρ 4χ4 και όχι μπροσθιοκίνητο και θα έτρεχα να το πάρω …Πολλά ζητάω εεε????

  • nikxan1

    ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ……
    ποσους τονους μελανι θα μπορουσαμε να ξοδεψουμε μιλωντας γιαυτα τα αυτοκινητα……

    • γιατι ρε Νικολα γιατι το λες αυτο η ALFA ROMEO ειναι μια εταιρια που σεβεται τον αγοραστη και θελει παντα να εχει τισ καλυτερες σχεσεις με το μηχανικο φιλαρακια κολλητα να γινετε που λεει ο λογος γιατι αλλιως δεν βγαινεισ!!!χαχαχαχα

    • nikxan1

      ε γιαυτο λεω τοοονους μελανι, και οχι απλα 2-3 λεξεις…..
      εγω σαν αμαξια ουτε να τα βλεπω, αλλα καλως ή κακως, εχουν τρομερη ιστορια πισω τους.
      τωρα ειναι YATABAZA ομως….

    • οτι εχουν ιστορια εχουν και ειχαν ενα τρομερο γκαζι να πουμε αλλα μονο αυτο!!!χαρακτιριστικα ο πατερας μου,μου ειχε πει και να σου χαριζουνε αλφα ρομεο μην το παρεις ουτε για πλακα βλαβεσ συνεχεια μπαζουν νερα τα τζαμια τα ηλεκτρικα ειναι σκατα, γενικος μπουρδελα αλλα τα παλια μου λεει ειχαν τρομερ γκαζι!!!…

    • Automan1978

      Να φανταστώ ότι αυτές τις παπάρες τις λες με την τεράστια εμπειρία σαν κάτοχος Alfa Romeo ε?

    • πρωτον φιλτατε μιλα πιο καλα!!!δευτερον ο θειος σαν καλοσ μαλακασ που ειναι ειχε 2 alfa romeo και με τα δυο ειχε γαμηθει στα προβληματα και συνεχιζει να πεταει τα λεφτα του!!!…και ναι τα αλφα ρομεο τωρα στην εποχη μας ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΛΑΑΑΑ…!!!

  • Alfista147_creta

    Cuore sportivo….

  • Jim Beam

    Λυπάμαι πραγματικά. Γιατι μπορουσε (ΕΠΡΕΠΕ…) να το εχει βγαλει και ετσι ως QV ή GTA ή Ti η AR.
    Κρίμα. Εθαψε απο μόνη της ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με μοναδικό σχεδιο που θα μπορουσε να είναι future classic.
    ¨οχι οτι δεν αξιζει μία 3.2 V6 βεβαια…

  • MinasAMG

    Κατ’εμέ , ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ!
    8C και Brera , απλά έρωτας!

    • nikxan1

      καλα, η 8C δεν ειναι αυτοκινητο ρε φιλε.
      ειναι πραγματικα εργο τεχνης, ειναι να το βαλεις μπροστα σου και να το χαζευεις με το στομα ανοικτο και τα σαλια στο πατωμα…..
      δεν ξερω ποιος το σχεδιασε και τι σκατα ειχε παρει, αλλα εκανε τελεια δουλεια!!!

    • μονο να το χαζευεισ ομως γιατι αππο αποψη στησιματος και επιδοσεων εχει αποσπασει τα χειροτερα λογια!!!

    • ggarfe

      Α ναί;;; Από ποιόν; Από κάτι άσχετους δημοσιοκαφρους;;; Ή την οδήγησες προσωπικά καί έχεις άποψη;;;
      Ακόμα θυμάμαι το τεστ του drive. Πήγε ο ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΟΣ o δημοσιοκάφρος του drive καί του είχε φανεί δύσκολη-δύστροπη. Καί εκεί που έχει αρχίσει να λέει τις μαλακίες του, τον βουτάει ο οδηγός της ALFA καί τον πάει 2-3 γύρες στην πίστα που θα του μείνουν αξέχαστες…
      Μετά εκθείαζε το στήσιμο της 8C. Σάμπως μπορούσε να κάνει κι αλλιώς;;;
      Αλλά έτσι είναι…’Όταν έχεις μάθει καί το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να τα παίρνεις από τον όμιλο φαουβε(που έχει καί το μεγαλύτερο διαφημιστικό πακέτο στην αγορά, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε…)καί να γράφεις σχόλια για τη συμπεριφορά του νέου daihatsu cuore, είναι λίγο δύσκολο, για να μην πω απίθανο, να οδηγήσεις όπως πρέπει ένα αυτοκινητο 450 ίππων.

    • nikxan1

      νομιζω και οι 2 STIG του TOP GEAR ειπαν το ιδιο πραμα, οτι εχει ξυλινο τιμονι, παραξενη αισθηση απο τις αναρτησεις, και το κιβωτιο ειναι για γελια.
      τωρα ξερεις πως ειναι αυτα, οτι του φανει του λολοστεφανη με τους 2 STIG.
      προσπικα εμενα αυτο το αμαξι, με ερεθιζει να το βλεπω. δεν ξερω αν ξεκολλαγε το μυαλο μου να το κανω βολτα, αλλα μονο που το κοιταζω, κατι φουσκωνει!!!!!

    • ggarfe

      Προφανώς αναφέρεσαι στο Kλαρκσον.
      Τι είναι ο Κλαρκσον; Ένας ξεμωραμένος καί ταυτόχρονα ακριβά αμοιβόμενος γελωτοποιός.
      ΟΚ, αν καί καρνάβαλος, του έχει δωθεί η δυνατότητα να οδηγήσει υπεραυτοκινητα.
      Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρουμε στα σοβαρά τις παπαριές του.
      Ο άνθρωπος είναι για τα πανηγύρια. Εκτός του ότι έχει στολίσει εμάς τους Έλληνες αλλά καί τη χώρα μας, μόλις χθες-προχθές δήλωσε ότι αν του δινόταν η δυνατότητα θα τουφέκιζε τους Άγγλους δημοσίους υπαλλήλους ΜΠΡΟΣΤΑ στις οικογένειες τους μόνο καί μόνο επειδή απεργούν.
      Για τόσο μεγάλο ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΑ καί τελειωμένο ΚΑΡΑΦΑΣΙΣΤΑ μιλάμε.
      Αν θέλεις να ψάξω να βρω καί το σχετικό λινκ.

    • nikxan1

      οχι οχι το ειδα.
      δεν διαφωνω με τιποτα απ’οσα εχεις πει. και ξερεις και απο αλλα αρθρα, οτι οι αποψεις μας ταιριαζουν σε πολλα θεματα.
      το μερσεντες του φιλου σου, ειναι το W210 το οποιο το ειχα και εγω στην κατοχη μου.
      αν δεν κανω λαθος, ειναι η πρωτη προσπαθεια της μερσεντες για εφαρμογη του can-bus οποτε δεν πετυχε και πολυ καλα.
      αλλα απο την αλλη, δεν μπορεις να βαζεις την αλφα στην ιδια μοιρα…..
      εχει πολυ βεβαρυμενο παρελθον. και μην διαφωνησεις, μην φερω το φιατακι μου και σε τιμωρησω στα 400μ…….

    • ggarfe

      Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση; Ότι η ALFA ακόμα πληρώνει τις αστοχίες (που υπήρξαν, δεν λέω το αντίθετο) που παρουσιαζονταν στα μοντέλα που παράγονταν σε ένα εργοστάσιο(βασικά μόνο η sud παραγόταν εκεί).
      Η πλάκα είναι ότι ακόμα καί αυτό το εργοστάσιο δεν ήταν κακό σε όλη την μακρόχρονη λειτουργία του.
      Αντίθετα με την ALFA η MERC φαίνεται να έχει το ακατολόγιστο από τους φίλους της.
      Δηλαδή έκανε μια αποτυχημένη προσπάθεια η merc, πήρε εκατοντάδες χιλιάδες αγοραστές στο λαιμό της, αλλά αυτό έχει κιόλας ξεχαστεί.
      Η άλλη περίπτωση της merc, η σκοτώστρα A KLASS ήταν το μόνο αυτοκινητο που απέτυχε στο τεστ αποφυγής ταράνδου(πρόσεξε, ήταν το μοναδικό, ακόμα καί το τρισαθλιο trabant της πρώην Ανατολικής Γερμανίας είχε περασει με επιτυχία), ξεχάστηκε πολύ γρήγορα.
      Βέβαια ξεχ’άστηκε από όσους ήθελαν να ξεχάσουν γιατί έτσι ενδεχομένως να τους βόλευε.
      Ξέρεις την αληθινή ιστορία της A KLASS;;;
      Αυτός ο ΚΟΥΒΑΣ-ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ σχεδιάστηκε για να μπορεί να βγεί καί σε υβριδική έκδοση, γι’ αυτό καί το ψηλό-σαντουιτς πάτωμα.
      Έλα όμως που δεν τους έβγαινε το κόστος για την παραγωγή της υβριδικής έκδοσης από τη μια αλλά δεν άντεχαν να πετάξουν τόσα λεφτά από την άλλη.
      Οπότε τι έκαναν τα σαίνια της merc;;;
      Την έβγαλαν στην παραγωγή όπως ήταν με τα γνωστά αποτελέσματα.
      Αυτό εσένα σου φαίνεται πολιτική σεβασμού του πελάτη;;;;
      Ακόμα καί τώρα πάντως να ξέρεις ότι η merc έχει προβλήματα με τα διάφορα συστήματα ασφαλείας
      Είχα διαβάσει για αποτυχία στο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης.Δες καί αυτό.
      http://www.youtube.com/watch?v=4fQCwDiO3hc

      Είναι στα Γερμανικά, οπότε δεν καταλαβαίνω Χριστό.
      Η ουσία είναι ότι όταν η merc κάνει πατάτες, καί τις κάνει με μεγαλύτερη συχνότητα από όσο πιστευεις, όλα μετά από λίγο είναι περασμένα – ξεχασμένα.
      Όταν όμως κάνει μια πατάτα η ALFA, η FIAT, ή κάποιος  Γάλλος κατασκευαστής, τότε στιγματίζεται για όλη του τη ζωή.

    • nikxan1

      τι εννοεις πατατα?? πατατα για μενα, ειναι να δινεις ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι απο ανακυκλωμενες λαμαρινες, και ξαφνικα πας να το πλυνεις ενα πρωι, και το αμαξι εχει γινει σκονη.πατατα για μενα, ειναι να εξακολουθεις να βαζεις ηλεκτρικα της veglia ενω ξερεις οτι στην πρωτη υγρασια θα ξακινησουν να δυσλειτουργουν.δεν αντιλεγω για τιποτα απολυτως απ’οσα ειπες για την α κλας.θυμαμαι την πρωτη γενια που δεν ειχε ESP, ειχε πολυ ψηλο κεντρο βαρους και τουμπαριζε για πλακα. οσον αφορα το βιντεο, ειναι το cruise control που ενεργοποιειται με τους αισθητηρες παρκαρισματος. το τελειοποιησαν, και το πεταξαν στην παραγωγη.συμφωνω μαζι σου. για πες μου ομως, ενα αυτοκινητο κακο που εχει βγαλει η γερμανια, και πες μου ενα αυτοκινητο καλο που εχει βγαλει η ιταλια. καλο με την εννοια του ποιοτικου και αξιοπιστου.ασε τα μερσεντες. πες οτι επειδη ειμαι κατοχος μεροληπτω.πιασε τα μπεμβε ή τα αουντι. συγκρινοντε με κατι ιταλικο?? αλφασουντ ειχε παλια ο θειος μου. δεν ξερω πως πηγαινε στον δρομο, θυμαμαι ομως οτι ειχε κατι τεραααστιες βιδες στο ταμπλω για να μην του πεσει στα ποδια. το εχεις δει σε κανενα γερμανικο αυτο??ο κολλητος μου με το 145 το πληρωσε 3 φορες το αμαξι. ο πατεραςς του με την 155, εχει πληρωσει αρκετες βλαβες. γνωστος μου με μιτο, εμεινε χωρις τιμονι!!!ελεος ρε παιδια, δεν επιτρεποντε βλαβες τετοιου ειδους στον 21ο αιωνα. ακομα και το φιατακι μου εχει καλυτερη ποιοτητα.δεν μπορεις να συγκρινεις μια εταιρεια που δεν εχει παραπανω απο 3 αυτοκινητα πλεον στην γκαμα της, και δυστυχως δεν εχει ουτε ταυτοτητα. περιμενε λιγο καιρο, εδω θα ειμαστε, να γελαμε με τις παιδικες ασθενειες της τζουλιας και της μιτο. που σου ξαναλεω, η μιτο εμφανησιακα εμενα μ’αρεσει!!!!οπως μ’αρεσει και η 159 αλλα δεν θα αγοραζα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ κανενα απο τα 2!!!!!!

    • ggarfe

      Πατάτα για εμένα είναι να βγάζεις στην παραγωγή την A KLASS καί ααφού έχεις πουλήσει μερικές χιλιάδες αυτοκινητα να διαπιτώνεις(λες καί δεν ήξεραν) ότι έχεις βγάλει στην παραγωγή ένα αυτοκινητο καρμανιόλα. Δεν ήταν τυχαία η ανάκληση σε όσες  Α KLASS είχαν πουληθεί μέχρι να γίνει γνωστό το πρόβλημα.
      Πατάτα για εμένα είναι να βγάζεις μετά την W124 πάντα, αυτοκινητα που υποφέρουν από χιλιάδες ηλεκτρονικά-ηλεκτρολογικά προβλήματα.
      Πατάτα για εμένα είναι να διορθώνεις το πρόβλημα με το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης αφού τα αυτοκινητα που το διαθέτουν έχουν ήδη πουληθεί.
      Γενικά  κυρίως η δεκαετία του ’90 ήταν τραγική για την merc.
      Ακόμα θυμάμαι το τεστ αντοχής των 100.000χλμ της merc sl500, αυτής που έβγαινε το 1997. που στο τεστ είχε πιάσει πάτο από θέμα αξιοπιστίας.
      Καί μάλιστα το τεστ είχε γίνει από το Γερμανικό auto moto und sport.
      Ο τίτλος αν θυμάσαι ήταν ΘΑΜΠΟ ΑΣΤΕΡΙ..
      Τα αποτελέσματα του τεστ ήταν απελπιστικά άσχημα. Μιλάμε ότι είχε παρουσιάσει εκατοντάδες προβλήματα καί είχε ακινητοποιηθεί μερικές φορές.
      Αυτό είναι κάτι που δεν το περιμένεις από ένα αυτοκινητο πολύ υψηλού κόστους.
      Έχεις ιδέα πόσο κόστιζε το ’97-’98 μια merc sl500;;;
      ΟΚ, παραδέχομαι ότι δίνουν προσοχή στο φινίρισμα, αλλά αυτό είναι κάτι αναμενόμενο για τα λεφτά που κοστίζουν.
      Για τα καλά αυτοκινητα που έχει βγάλει η Γερμανία έχω να πω το εξής. Οι bmw μέχρι καί την τελευταία τετράγωνη σειρά 3, κάπου στο 1990, ήταν θάνατος στο δρόμο. Αυτό το γνωρίζουν όλοι. Ελπίζω να το γνωρίζεις κι εσύ. Η πρόοδος των bmw στην οδική συμπεριφορά ήρθε κυρίως από το 1992 καί μετά. Ξέρεις, ένα αυτοκινητο δεν είναι ασφαλές μόνο καί μόνο επειδή είναι πισωκίνητο. Το αντίθετο μάλιστα.
      Εσύ πιστευεις ότι σε θέμα οδικής συμπεριφοράς καί κρατήματος ανάμεσα στην  A 75 καί στην αντίστοιχη σειρά 3 υπήρχε σύγκριση;;;
      Μιλάμε ότι η 75 ήταν έτη φωτός μπροστά.
      Ή μπορούσε να συγκριθεί η A 33, το FIAT TIPO με την γκόλφω;;;
      Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα σου πω το εξής.
      Το 1992 η  ALFA αλλά καί η FIAT είχαν την την 33 καί το ΤΙΡΟ.
      Η ALFA είχε μπόξερ μοτέρ 90 ίππων στα 1400 κυβικά, που κυριολεκτικά πήγαινε σφαίρα για τα δεδομένα της εποχής. Ειχε ψαγμένη ανάρτηση πίσω, διέθετε υδραυλική υποβοήθηση, ηλεκτρικές ευκολίες καί κράτημα από άλλο πλανήτη.
      Το ΤΙΡΟ ήταν επίσης αιώνες μπροστά από τη γκόλφω. Είχε από την ημέρα παρουσίασης του μοτερ injection fire, ψηφιακό πίνακα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ πίσω ανάρτηση, απίστευτους χώρους καί πολύ καλή συμπεριφορά.
      Τι είχε να αντιπαραθέσει η φαουβε;;;
      Την γκόλφω με τον 1300 αναιμικό μοτερ των 55 ίππων(45 στα 1050 κυβικά καί 70 στα 1600),τραγική συμπεριφορά στο δρόμο, εξοπλισμό που τελείωνε στο αναλογικό ρολόι καί πολλά άλλα γελοία που βαριέμαι να τα γράφω.
      Ο κόσμος βέβαια αγόραζε γκόλφω επειδή έτσι του έλαγαν τα περιοδικά καί ειδικά από όσα ελεγε το τρισαθλιο auto moto und sport στο καραστημένο κρας-τεστ του ΤΙΡΟ, που έβγαζε το Ιταλικό μοντέλο επικίνδυνο(ανεξάρτητοι οργανισμοί κατέληγαν σε σαφώς διαφορετικά αποτελέσματα).

    • Automan1978

      διάβασα όλα το ποστ σου και θέλω να πώ τα εξής¨
      1ον-περαστικά σου για την σπονδυλική σου στήλη
      2ον-απο alfa romeo δεν έχεις ιδέα
      3ον-αν θεωρείς ότι υπάρχει περίπτωση να απολάυσεις σπορ οδήγηση με -μη AMG- Mercedes μόνο και μόνο επειδή είναι πισωκίνητη ε…..απλά δεν ξέρεις τι εστί σπορ οδήγηση

    • nikxan1

      σ’ευχαριστω για τα περαστικα σου.
      τι εννοεις “δεν εχω ιδεα απο αλφα ρομεο”?
      ειναι αυτοκινητα οπως ειναι οοοοοοολα. απλα με πιο πολυ ιστορια και ενδοξο αγωνιστικο παρελθον απο τις πιο πολλες εταιρειες. πρεπει να αντιμετωπιζεις με διαφορετικο τροπο μια αλφα ρομεο? μηπως θες να μου πεις οτι δεν εχει αμαρτωλο παρελθον? μηπως θες να μου πεις οτι με μολις 3 αυτοκινητα, δηλωνει βροντερο παρων στην σημερινη αγορα? ή μηπως εχει ξεπερασει οοοολα της τα προβληματα αξιοπιστιας και ποιοτητας???
      το τι ξερω εγω απο οδηγηση, ΠΟΤΕ δεν ισχυριστηκα οτι περαν απο το να ανεβοκατεβαζω ταχυτητες και να στριβω το τιμονι ξερω να κανω κατι παραπανω. τα μερσεντες, ειναι απλα πισωκινητα, χωρις μπλοκε, χωρις στησιμο και χωρις ιδιαιτερη δυναμη. οπως ειναι και τα μπεμβε, οπως ειναι και τα πιο πολλα -προσιτα- πισωκινητα της αγορας. (το “προσιτα” βγαζει απ’εξω τα πορσε-φερραρι & σια οε).
      δεν ειμαι στην δικη μου σφαιρα φαντασιας, ουτε νομιζω οτι εχω καμια αμαξαρα. απλα ξερω, οτι αν και οταν χρειαστω να απολαυσω οδηγηση, ή να ξεκαυλωσω, θα το κανω, θα βγω μια βολτα, και οταν γυρισω σπιτι, θα εχω ενα χαμογελο μεχρι τ’αυτια!!!! θα το κανω, και ας μην ειναι AMG. οπως θα το εκανα και με ενα απλο 320, ή με οποιοδηποτε αλλο πισωκινητο χωρις μπλοκε και πρασινα αλογα.
      αν εσυ θεωρεις, οτι ενα αμαξακι με 150-170 αλογα οπως ειναι το μιτο, μπορει να σου χαρισει συγκινησεις, τοτε τι σε εμποδιζει να παρεις ενα? και μην μου πεις οτι εχει καυλα οταν αφησεις γκαζι στην στροφη θα δωσει κωλο, διοτι αυτο δεν ειναι απολαυστικη, αλλα απροβλεπτη και ανορθοδοξη οδηγηση. (σε μπροστινοκινητο)
      επειδη εκανα μια πολυ μικρη ερευνα για το BRERA, εχω να σου πω οτι, ειχαν προβλημα στον αισθητηρα “λ”, ετρωγαν δισκοπλακες καθε 2 αλλαγη στα τακακια, ειχαν πολλα θεματα στα top mounts των μπροστινων αναρτησεων, και ειχαν προβλημματα με τριξιματα που ξεκιναγανε στα 10.000χλμ. και δεν στα λεω εγω, ειναι παραπονα κατοχων που κουβεντιαζουν στα περιοδικα, και σε διαφορα FORUM στο ιντερνετ.
      δεν υποτιμω την αλφα ρομεο φιλε. ΧΕΣΤΗΚΑ ειλικρινα. οπως χεστηκα και για τα μερσεντες. σεβομαι την επιλογη και την προτιμηση του καθενος, και μονο καλαμπουρι κανω, και μεχρι εκει.
      απλα αντικειμενικα τωρα, και μεταξυ μας. πιστευεις οτι η αλφα ρομεο (οπως και η λαντσια) εχουν ακολουθησει τον 21ο αιωνα? με 3 μοντελα (εκ των οποιων το ενα -η μιτο- ειναι ενα φιατ πουντο) μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο?? εγω πιστευω, οτι μονο οι φανατικοι αλφιστι θα προτιμησουν ενα μιτο απεναντι σε ενα πιο καλοφτιαγμενο και γρηγορο αμαξι, το οποιο ειναι και πιο αξιοπιστο.
      εδω ειμαι να κουβεντιασουμε οτι αλλο θες.

    • Automan1978

      απαντώ λοιπόν:
      1- Ευχαρίστηση παίρνεις απο ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΑ αυτοκίνητα, όχι απαραίτηα πισωκίνητα, ένα clio RS πχ είναι πολύύύύύύ καλύτερο απο πολλές ‘πισωκούνες’ 
      2-Η mito βασιζεται στο punto, δεν είναι μυστικό αυτό και δεν το έκρυψε ποτέ ούτε η alfa…ΑΛΛΑ, έχει διαφορετική ανάρτηση, μπορεί όχι τυπολογία αλλά φοράει δικά της ελατήρια/αμορτισέρ/αντιστρεπτικές…έχει τετραπίστονα brembo…έχει ποιοτικότερο σαλόνι και κυρίως φόρεσε πρώτη φορά μοτέρ multiair που είναι μια ιδέα της Elasis που ανήκε στην Alfa απο τον καιρό της ανεξαρτισίας και που εξελίχθηκε με χρήματα Fiat, επίσης είναι πιο άκαμπτη απο το Punto και έχει και μερικές δομικές διαφορές στις βάσεις απο τις μπροστινές κολώνες
      3-H giulietta μοιράζεται με το bravo ΕΝΑΝ κινητήρα και ΔΥΟ ελάσματα κάτω απο τα μπροστινά καθίσματα, ουσιαστικά είναι 2 διαφορετικά αυτοκίνητα
      4-Η 159 θάφτηκε αδίκως απο τον ειδικό (άσχετο στην πλειοψηφία) τύπο για το βάρος της την ώρα που δεν απείχε πάνω απο 50 κιλά απο τα αντίστοιχα A4,3er,C klasse ενώ είναι ελαφρύτερη απο Lexus IS250, για την οδική της συμπεριφορά δε είναι αψεγάδιαστη και σαφέστατα ανώτερη όλων των απο πάνω..
      5-Η ποιότητα κατασκευής των alfa έπαψε να είναι πρόβλημα απο την εποχή της 155…πέρασαν 20 χρόνια, ξεκολλάτε
      6-για τα προβλήματα των brera απλά γελάω…..

    • nikxan1

      χαχχχα και’γω γελαω, αλλα οχι για τα προβλημματα των BRERA…..
      φιλε μου, ειλικρινα δεν μπορεις να σοβαρολογεις….
      λεμε το ιδιο πραμα, οτι το ΜΙΤΟ ειναι ενα PUNTO, με αισθησιακοτερα ρουχα, και παρολ’αυτα επιμενεις οτι ειναι αλφα?? εχει ιδιο πατωμα, μοτερ και ηλεκτρονικα με το πουντο, πως γινεται να μιλαμε για 2 διαφορατικα αυτοκινητα???
      οσο για τα προβλημματα των BRERA, εσυ μπορεις να γελας οσο θες. οι κατοχοι ομως που μοιραζοντε τις αποψεις τους στα φορουμ, αλλα και στα περιοδικα που κοιταξα λιγο το τεραααααστιο αρχειο μου, δεν γελανε…..
      εσυ μπορεις να αμφισβητεις, δικαιωμα σου. εχω σου ειπα οτι ειδα.
      η ποιοτητα κατασκευης τωρα:
      κολλητος μου ειχε το 145 με τον 1,6 boxer κινητηρα.
      μπορει το αμαξι να ειχε ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ηχο, 122 αλογακια, αλλα απο ποιοτητα κατασκευης επαιζε στην ιδια κατηγορια με τα σταγιερ που οδηγουσα φανταρος. το αμαξι το ειχε 3 χρονια, το ζουσα σχεδον καθημερινα, και δεν δεχομαι αμφισβητηση.
      ο πατερας του, ειχε παρει ενα ολοκαινουριο 156, διοτι ειχε βαρεθει να πληρωνει βλαβες στο 75.
      το 156 λοιπον, τωρα που μιλαμε, ειναι αραγμενο σε ενα παρκινγκ, και ο ανθρωπος κυκλοφοραει με ενα PIAGGIO BEVERLY 250, διοτι καθε φορα χαλαει και κατι. (κυριως ηλεκτρολογικο-ηλεκτρονικο) αμα θελεις, μπορω να μαθω και να σου πω τις βλαβες του μια προς μια, παρολο που θα χρειαστει χρονος να στις γραψω.
      για το δε 145, εχω να σου πω οτι ο κολλητος μου αλλαξε ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. οταν ειχε πρωτοβγει η ALFA GT (μουναρος) και η BRERA, ειχε μεινει με το στομα ανοικτο, αλλα ειχε ορκιστει οτι δεν ξαναπαιρνει αλφα.
      λυπαμαι που θα στο πω, μπορει η αλφα να ειναι η ιστορικοταρη εταιρεια που υπαρχει, αλλα απο ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι σε μια κατηγορια μονη της.
      μην μου πεις για εξαιρεσεις, διοτι και οι πετρες ξερουν οτι οι αλφα ειχαν πολυ σοβαρο θεμα.
      παμε τωρα στο καλο:
      μιλας σοβαρα τωρα, οτι μπορεις να συγκρινεις ενα μπροστινο με ενα πισινο??
      ειμαστε σοβαροι?? και μου πας στο κλιο, που μπορει να εχει ενα σπιρτοζικο μοτερακι, αντε ενα μετριο μπλοκε, και μου συγκρινεις με ενα οποιοδηποτε πισωκινητο??
      με το κλιο τι μπορεις να κανεις?? να στριψεις γρηγορα, να κανεις ενα μπασιμο σε μια στροφη, να υποστρεψεις, και να αφησεις γκαζι να παρεις κωλο.
      ετσι την βρισκεις εσυ?? ειμαστε σοβαροι??
      παρε ενα οποιοδηποτε πισωκινητο (ναι, ακομα και μερσεντες) ή ελα μια βολτα κρητη. πριν γαμηθουμε στις ρακες και στα κρασια, θα σε παω μια βολτα οχι πολυ γρηγορη, αλλα ΣΤΡΙΦΤΕΡΗ!!!
      ουτε κανα εργαλειο εχω, ουτε καναν πυραυλο. ομως οταν κατεβουμε θα γελαμε σαν μικρα παιδια.
      μπορεις να το κανεις αυτο με ενα κλιο?? μην μου λες τρελες τωρα, διοτι ειμαι σε κακη ηλικια, και θα μου ερθει κανενα πλαγιο ελαφρυ.
      ενα FOCUS RS500 μπορει να αφησει ετη φωτος ενα Μ3 Ε46 στην ευθεια, αλλα στην πρωτη στροφη το φοκους θα μαζευει μουτρα, ενω το Μ3 θα ζωγραφιζει τοσο οσο αξιος και θαραλλεος ειναι ο οδηγος του.
      επιπλεον, δεν μπορεις να μου πεις οτι ενα αλφα ρομεο ειναι στημενο, θα πηδηχτω απ’το παραθυρο!!!
      μπλοκε εχει??
      στησιμο εχει??
      κατανομη βαρους εχει??
      δυναμη εχει??
      πισω ή 4κινηση εχει??
      εχουμε βρει την φτηνη λυση με την μπροστινη κινηση, και εχουμε μπαστερδεψει τα παντα!!
      μου λες οτι με ενα καλο πουντο και ενα καλο μιτο, θα ξεχωρισεις το μιτο μονο και μονο επειδη ειναι αλφα?? λογικεψου, μας βλεπει πολυς κοσμος εδω μεσα.
      (η προταση μου για κρητη ισχυει……)

  • AlfaRomeoLover

    Η FIAT την έχει καταστρέψει την ALFA…

    Τις φτιάχνει με φτηνιάρικα υλικά και είναι αρκετά ακριβές για την ποιότητα κατασκευής τους…

    Τώρα δανείστηκε το σκελετό της Chrysler C300 για να φτιάξει την Giulia 2014…

    Δε θέλω δανεικά ούτε από Chrysler, ούτε από Fiat, ούτε από Opel, μόνο Alfa Romeo θέλω να είναι!!!

  • ilikeyourcar

    Και εγω λατρευω AR αλλα ας ειμαστε και λιγο αντικειμενικοι… 

    Το να απανταμε πως και αλλες εταιριες εχουν προβληματα η εχουν κανει βλακειες κατα καιρους δεν αποτελει δικαιολογια για την AR. Δηλαδη αν κανει λαθη ο Ιταλος και μετα τα κανει λαθος και ο Γερμανος πχ σημαινει πως ξεχναμε τα λαθη του 1ου; Ατοπη λογικη… 

    Οντως τα σημερινα αμαξια δεν ειναι αντιστοιχα του τοτε… μια σύγκριση μιας οποιαδηποτε Αλφα του τοτε με μια ιδιας κατηγοριας του σημερα αναλογικα δεν προκαλει τα ιδια συναισθηματα. Ξαναλεω αναλογικα, μπορει σημερα οι Αλφα να ειναι μια χαρα απεναντι στον ανταγωνισμο αλλα δεν ειναι οσο γαματες ηταν καποτε και οσο θα μπορουσαν να ειναι…το απλα μια χαρα δεν αρκει για αυτη την εταιρια. Το προβλημα δεν ειναι οι αλλοι ειναι η σύγκριση με τον εαυτο της.

    Ως κατοχος Grande Punto Sporting, δηλαδη αυτοκινητου του ομιλου μπορω να πω πως… οπου καπνος υπαρχει και φωτια…

    Τελευταιο, συγνωμη αλλα υποτιθεται οτι οι λατρεις αυτων των αυτοκινητων εχουμε μια κουλτουρα και εδω βλεπω πως ολοι ειναι του στυλ τωρα θα σου δειξω εγω, που θα μου πεις εμενα κλπ.. Λοιπον… αυτα σε συζητησεις για φτιαγμενα gt-r οχι εδω. 

    ΥΓ: Μεγαλωσα σε μια πολυκατοικια οπου καθε μερα που κατεβαινα στη πυλωτή μου για το σχολειο χρονια πριν εβλεπα μια κατακοκκινη 1.8 75 με extra τρυπιτες ζαντες AR, κιτρινα Koni και φουλ μαυρο δερμα και μια ολολευκη χαμηλωμενη 33 Imola επισης με τις τρυπιτες ζαντες της Αλφα… και ξυπναγα με το κροταλισμα των boxer… Σημερα τη θεση τους εχει παρει ενα Skoda Octavia Combi… Για αυτη την 75 ..ΝΑΙ.. γινομουν κολλητος με τον μηχανικο… ευτυχως στο σημερα η Giulietta εχει αρχισει να ξαναφερνει δειλα δειλα το χαμογελο στα χειλη μου και η 4C να το ξεχειλώνει…