Μετά την παρουσίαση του νέου GTI η VW θα βγάλει στην παραγωγή άλλες 3 εκδόσεις του γρήγορου hatchback. Συγκεκριμένα τον Απρίλιο του 2009 θα βγει και η πετρελαιοκίνητη έκδοση του GTI λεγόμενη ως ‘GTD’ με 2-λιτρο κινητήρα που θα αποδίδει 170 άλογα με 26 κιλά ροπή. Το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με το 6-ταχυτο DSG κιβώτιο καθώς και με το χειροκίνητο. Η τιμή του θα είναι 800€ παραπάνω απο το βενζινοκίνητο GTI με τα 0 – 100 να τα επιταχύνει περίπου 1 δευτερόλεπτο λιγότερο απο το GTI.

Μετά από αυτό, στο τέλος του 2009 θα παρουσιαστεί η έκδοση GTI R20 που θα πλησιάζει πολύ στο S3. Έτσι δεν θα υπάρχει λόγος να βγει στην παραγωγή έκδοση R32. Με 60 άλογα παραπάνω απο την απλή έκδοση, το R20 θα έχει 270 άλογα με ένα νέο 7-τάχυτο DSG κιβώτιο καθώς και με τετρακίνηση (Haldex).

Φυσικά τα καλά νέα δεν σταματάνε εδώ. Οι φίλοι του R32 μπορεί να απογοητεύτηκαν που δεν θα ύπάρχει έκδοση του αλλα θα χαρούν σίγουρα όταν μάθουν ότι θα βγει έκδοση R42 το 2010!!! Με ένα τούρμπο πεντακύλινδρο V6 2,5 λίτρων (αυτόν που θα φοράει το Audi TT-RS και το RS3) και με την ιπποδύναμη να αγγίζει τα 350 άλογα σίγουρα θα είναι το ποιο γρήγορο Golf που έχει βγει ποτέ απο το εργοστάσιο του Wolfsburg.

  • Μούφα το νέο Golf…Δεν μου αρέσει…Πρόσφατα είδα ένα από κοντά (απλό) και ξενέρωσα…Είναι πιο μικρό σε όγκο από το παλιό!

  • και εγώ που το είδα ακο κοντά που φάνηκε σαν facelift του v

    θα το συνηθίσουμε όμως και αυτο (κάτσε να έρθουν και οι γρήγορες εκδόσεις να δούμε πως θα είναι απο κοντά και αυτες)