Ούτε μήνας δεν πέρασε από τότε που κυκλοφόρησαν οι σχετικές φήμες, και η ιταλική Zagato παρουσίασε σήμερα την ολοκαίνουργια TZ3 Stradale. Η Μιλανέζικη εταιρία κατασκεύασε την TZ3 Stradale ως μέρος των εορτασμών των 100 χρόνων της Alfa Romeo. Σχεδιαστικά βασίζεται στην Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa (μοναδικό one-off αυτοκίνητο που το έχει αγοράσει ο συλλέκτης Martin Kapp)που είχε παρουσιάσει πέρυσι στην έκθεση Concorso d’Eleganza Villa d’Este αλλά δεν χρησιμιποιεί το σασί της Alfa Romeo 8C Competizione αλλά αυτό της Dodge Viper ACR με το σώμα της να είναι εξολοκλήρου από carbon.

Μηχανικά φορά τον V10 8.4 λίτρων της Viper SRT-10 απόδοσης 612 ίππων. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων μηχανικό ενώ η ανάρτηση είναι αγωνιστικού τύπου και θα κατασκευάζεται από την Zagato στο εργοστάσιο της στην Ιταλία. Συνολικά 9 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν. Το πρώτο αυτοκίνητο αγοράστηκε από τον γνωστό Αμερικάνο συλλέκτη Eric King, (ενώ το δεύτερο προορίζεται για κάποιον Ιάπωνα και το τρίτο για έναν Ευρωπαίο. Βιάσου οι υπόλοιπες 6 είναι διαθέσιμες. Σε τι τιμή θα σε γελάσω, δεν αναφέρει τίποτα το δελτίο τύπου των Ιταλών.

[Πηγή: Zagato]

Δελτίο Τύπου

Zagato TZ3 Stradale

The “TZ3 program” managed by Zagato to celebrate the 100th Anniversary of Alfa Romeo (1910-2010) ends with the delivery of the TZ3 Stradale.

The initiative started in 2009 with the manufacturing of the “one off” TZ3 Corsa which won the Villa D’Este Design Concept Award in 2010 and followed with nine (9) TZ3 Stradale.

Two different approaches for the same tribute.

The TZ3 Corsa is a track car. It is not a design exercise. It is a Neo-Classic car.

The TZ3 Stradale is a Design Exercise. It is not a race car. It is an Avant-garde car.

The TZ3 Corsa is a tribute to the Alfa Romeo and Zagato racing heritage. It is a one off.

The TZ3 Stradale is a tribute to the Alfa Romeo and Zagato street legal heritage. Just 9 examples in the world.

In total 10 collectible cars for the 100th anniversary of Alfa Romeo made by its most prolific contributor, both with race and road legal bodies.

The TZ3 Corsa celebrates men and machines of the Alfa Romeo Zagato racing heritage:

  • Scuderia Ferrari (20s and 30s)
  • Alfa Corse (40s and 50s)
  • Autodelta (60s and 70s)
  • Scuderia Zagato (80s and 90s)

The TZ3 Stradale celebrates the road legal heritage of Alfa Romeo Zagato coupés:

  • RLSS, 1500, 1750, 2300 and 2900 Zagato (20s and 30s)
  • 6C 2500 Panoramica, 1900 SSZ and the Giulietta SVZ (40s and 50s)
  • SZ, 2600 SZ, Giulia TZ and Junior Z (60s and 70s)
  • S.Z. and R.Z. (80s and 90s)

The TZ3 Corsa is based on a mono shell carbon fibre chassis, coupled with a tubular frame and a handbeaten lightweight aluminium body. It’s equipped with a front-central V8 90° 4.2 litres engine and 6-speed sequential gearbox.

The TZ3 Stradale is based on the Viper ACR mechanical chassis with a carbon fibre body. “Bellezza necessaria” is the inspiration of this car which matches for the first time an USA power train and can represent the first American Alfa Romeo.

Following Zagato’s gentlemen-driver heritage, TZ3 Corsa has been commissioned by the Alfa Romeo Zagato collector Martin Kapp. The first TZ3 Stradale has been delivered to the US Alfa Romeo and Zagato collector (and Saratoga Automobile Museum’s board member) Eric King. The TZ3 Stradale n°2 and n°3 will be delivered in Japan and Europe.

Both TZ3 Corsa and TZ3 Stradale boast a typical Kamm-tail (K-tail) layout. This solution became famous in Italy with the “Coda Tronca” bodies which were tested by Zagato in the beginning of the 60s. They reached their apex on the Alfa Romeo TZ and TZ2.

Kamm Effect is part of the functional design approach that aims to the aerodynamic efficiency.

According to this, the CX can be lowered by keeping compact volumes at the same time. The reduction of the wind resistance is assured with the Kamm Tail design, without any need of a very stretched “drop” shape of the tail.

  • (Manos.p edw) LOL tespa Ena prama me stamataei gia na to agorasw kai auto einai pos 8a mpwro na koitaksw e3w apo to pisw para8iro prepei na einai poli periorismenei h orash

    • :lol: εγώ θέλω να μάθω κάπως την τιμή του… πιστεύω ότι θα είναι πάνω από 300.000 ευρώ (μπορεί να λέω και λίγα)

    • gazokiller

      zagato ειναι αυτό…
      θα την έχει τσιμπημενη την τιμή του for sure…

  • gazokiller

    πφφφφ
    δε μου πάει να βλέπω αυτη την καλλονή κ να αλουγεται αμερικανίλα…

    • θυσίες για να βγει στη παραγωγή

  • oute egw…ama vazan kinitira ENZO h 599 GTB,GTO 8a htane allo prama alla….

    • μετά το κόστος θα πήγαινε στο θέο! (όχι ότι ήδη δεν θα είναι)

  • gogol

    Ασχημο ειναι..

  • Alex12de

    Nomizw to kostos 8a einai +600.000 eurw logika. 6 emeinan? Aurio einai anoixtes oi trapezes? :P
    Vasika me xalaei o kinhthras ena Ferrari h Maserati V8 8a htan kalyteros pisteuw

    • αν είχε τέτοιο κινητήρα, χώρια του κόστους, θα είχανε ήδη πουληθεί όλες!

  • Alex12de

    Nai mallon, and kai dn pisteuw na dyskoleutoun kai para poly na vroun allous 6 agorastes. Alla pisteuw oti h TZ3 Corsa einai poly poio omorfh, telws pantws an mou xarizes mia dn 8a elega kai oxi :P

    • Σε τι κλίμακα;;; :D :D :D

    • gazokiller

      1/18 BBurago…

  • άμα κυκλοφορήσει θα είναι σούπερ !

  • APOSTOLOSK

    Ρε Σεις πανάσχημο είναι!