H Audi ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκίνησε η παραγωγή του Q3, στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell της Ισπανίας. Συνολικά η Audi και η Seat επένδυσαν 330 εκατ. ευρώ για να μπορεί το εργοστάσιο να κατασκευάζει έως και 100.000 Q3 το χρόνο. Η Audi με την Seat προσέλαβαν επιπλέον 700 εργάτες για την παραγωγή του νέου τους SUV.

Το Audi Q3 ζυγίζει λιγότερο από 1.500 κιλά χάρη στη χρήση αλουμινίου σε καπό, πορτμπαγκάζ, και βασίζεται πάνω στο σασί του VW Tiguan. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα μπροστά πίσω, sport μπροστά μάσκα με την γραμμή της οροφής να κατεβαίνει απότομα κάνοντας το να έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0.32 Cd. Το εσωτερικό είναι κλασσικό Audi με τον χώρο των αποσκευών να κυμαίνεται από 460 έως 1.365 λίτρα. Ξεχωρίζει η pop-up οθόνη 7″ του συστήματος MMI, οι ξύλινες επενδύσεις, τα αλουμινένια διακοσμητικά, τα 14 ηχεία της Bose με φωτιζόμενα woofers ενώ διαθέτει συνδεσιμότητα Bluetooth και ασύρματο WLAN hotspot για σύνδεση στο internet. Οι διαστάσεις του ανέρχονται σε 4.39 μέτρα μήκος, 1.83 μέτρα πλάτος και 1.60 μέτρα ύψος.

Μηχανικά το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο αρχικά με 3 κινητήρες. Με τον 2.0-λιτρο TFSI των 170 ίππων, τον 2.0-λιτρο TFSI των 211 ίππων καθώς και με τον 2.0-λίτρο TDI των 170 ίππων. Και οι τρεις κινητήρες είναι τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού με turbo, διαθέτοντας σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλλά και σύστημα start-stop. Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και ακόμη μια TDI έκδοση με 140 άλογα.

Η δυνατή έκδοση του 2.0-λιτρου TFSI δίνει την δυνατότητα στο SUV να τα κάνει σε 6.9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Η έκδοση με τα 140 άλογα του TDI που θα παρουσιαστεί αργότερα θα είναι διαθέσιμη με την κίνηση να μεταφέρεται μόνο στους μπροστά τροχούς και θα έχει μέση κατανάλωση 5.2 λίτρα/100 χλμ.

Οι TFSI κινητήρες είναι αποκλειστικά διαθέσιμοι με το σύστημα τετρακίνησης quattro ενώ υπάρχουν διαθέσιμα δύο κιβώτια, το 6-τάχυτο μηχανικό και το 7-τάχυτο S tronic με τις αλλαγές να γίνονται και μέσω paddles πίσω από τιμόνι. Ο 2.0λιτρος TFSI των 170 ίππων θα είναι διαθέσιμος αποκλειστικά με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ οι άλλοι δύο θα διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic. Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 158 γρ/χλμ έως 184 γρ/χλμ

Το Audi Q3 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέσα στον Ιούνιο με αρχική τιμή στη Γερμανία τα 29.900 ευρώ.

Στις 15 με 16 Ιουνίου στην Ελλάδα

Η Kosmocar θα παρουσιάζει το μικρότερο μέλος της οικογένειας Q της Audi, στον πολυχώρο The Hub στην Πειραιώς (Αλκμήνης 5, Κάτω Πετράλωνα) οι λάτρεις, οι φίλοι και οι κάτοχοι αυτοκινήτων Audi θα έχουν την ευκαιρία να δουν πρώτοι από κοντά το νέο πολυτελές Q3, τρεις μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του στην Ελληνική αγορά.

Οι ώρες λειτουργίας θα είναι:

  • Τετάρτη 15 Ιουνίου: 16:00 – 22:00
  • Πέμπτη 16 Ιουνίου: 10:00 – 22:00

Στη συνέχεια και μέχρι τις 30 Ιουνίου ένα αυτοκίνητο Audi Q3 θα βρίσκεται στις εκθέσεις του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων για επίδειξη σε δυνητικούς πελάτες.

Στην ηλεκτρονική σελίδα της Audi www.audi.gr κάτω από τον τίτλο “Audi Q3 Sneak Preview” και πατώντας το link Δείτε από κοντά το νέο Audi Q3, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν την ημερομηνία και τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο ανά την Ελλάδα όπου θα μπορούν να θαυμάσουν το πρωτοποριακό μοντέλο συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής.

Επίσης στα πλαίσια ενίσχυσης του ενδιαφέροντος των πελατών ένα ειδικά σχεδιασμένο micro site βρίσκεται ήδη στον αέρα μέσω του οποίου ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εγγραφεί προκειμένου να λαμβάνει νέα για το αυτοκίνητο καθώς επίσης και να ενημερώνεται για ότι νέο αναρτάται στο ειδικό κανάλι Audi Q3 Channel στο YouTube (www.youtube.com/user/audiq3).

Στο κανάλι αυτό δίνεται η ευκαιρία στον επισκέπτη να ενημερωθεί για το σχεδιασμό, την τεχνολογία, τη πρακτικότητα ακόμα και να διαμορφώσει το Audi Q3 σύμφωνα με τις δικές του προτιμήσεις.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

Audi Q3 starts volume production

  • Compact premium SUV from Audi begins to roll off assembly line today
  • Board Member for Production Frank Dreves: “Martorell factory has first-class quality and Audi seal of approval.”
  • Annual production of 100,000 vehicles planned

Martorell/Ingolstadt, June 7, 2011 – The official start of production for the Audi Q3 has begun. Starting today, the compact SUV with the four rings will be built at the SEAT factory in Martorell, located in Spain’s Catalonia region. Approximately 100,000 Q3 units are slated to leave the three-shift assembly line each year. Audi and SEAT together have invested around €330 million in infrastructure and ultra-modern production facilities. “The Audi Q3 production is an example of how we are making use of synergies within the Group,” stresses Frank Dreves, Board Member for Production at AUDI AG. “The Martorell factory is an extremely productive facility with a highly skilled workforce, and one that meets the exacting quality standards of our brand. The Q3 definitely gets the Audi seal of approval.”

The decision to build the Audi Q3 in Spain signals the Ingolstadt-based carmaker’s intention to continue its dynamic course of growth while also pursuing a strategy of internationalization. In choosing Martorell as the new production site, Audi is also taking on an important social responsibility, for both the region and the workforce. The Company provides approximately 1,500 jobs at the plant, including 700 newly created positions. Special emphasis was placed on training the workforce. All staff have completed a nearly 180-hour program designed specifically for the Q3 to prepare them for the challenges they will be faced with on the production line. The Company has created the optimum conditions for the latest offspring in its broad product line-up: A new body shop featuring 450 state-of-the-art robots was erected especially for the Q3 on a site measuring 30,000 square meters (322,917 sq. ft). In use for the first time at the body shop is the so-called “roof bell,” an innovative development from the Audi Toolmaking Shop in Ingolstadt. A robot grabs the roof and aligns it precisely while a second robot has the roof bell ready for the following roof of the next body.

Thanks to its systematic lightweight design, the basic version of the Audi Q3 weighs less than 1,500 kilograms (3,306.93 lb). Its engine hood and the wrap-around hatchback with integrated tail lights are made of aluminum. A number of ultra-highstrength steels are employed in the rigid, safe passenger cell. “A big thank you to all the employees who have been involved in the Q3 project over the past years,” says SEAT Board Member for Production Wolfram Thomas. “The new model is another example of the trust that the Volkswagen Group and AUDI AG in particular have placed in SEAT. The Q3 represents the excellent preparation and premium-carmaking skills of SEAT employees,” Thomas stresses.

A small, sporty SUV, the Audi Q3 will join the other members of the Q family, the Audi Q5 and the Audi Q7. The five-door Q3 with its dynamic, coupe-like styling offers genuine SUV traits in terms of seating position, wheel size and ground clearance, and stands out on account of the extremely sporty driving experience it provides. The Q3 combines the design and dynamics of a compact car with the roominess and versatility of an SUV. The range of driver assistance systems brings a new dimension to the compact SUV category. The Audi Q3 will launch with three four-cylinder powerplants: one TDI unit and two TFSI engines. Developing between 103 kW (140 hp) and 155 kW (211 hp), they are as powerful as they are efficient. With the Audi Q3, the brand with the four rings is entering into a new segment. Advance sales for Europe will begin in June. Market launch is scheduled to take place in the fourth quarter of this year. Around 100,000 units are expected to make their way to customers in 2012, the first full production year. In Germany, sales of the Q3 will begin at a base price of €29,900. Plans are in place to build the sporty compact in China, specifically for the local market, in a second phase. The SEAT factory in Martorell was built in 1993. It employs over 10,000 staff. The Audi Q3 is the first model built in Martorell by the Ingolstadt-based company.

  • xtravaganzagold

    απο τα πλαγια δειχνει τουλαχιστον αστειο

  • Δημητρης

    ουαου,πρωτοτυπο σχεδιο.αξιζουν συνγαρητηρια οι γερμανοι :D

  • runner

    αυτα ειναι τα λεγομενα σχεδιαστικα σαντουιτς,που να δειτε το καινουριο passat με το καινουριο jetta,ειναι ολοιδια…