Η Sportec ανακοίνωσε ότι στη Γενεύη θα παρουσιάσει το πακέτο βελτίωσης της για την Porsche 911 997 GT3 RS 4.0. Το ονόμασε Sportec SP 525 p και με την προσθήκη εξάτμισης της Akrapovic με σπορ καταλύτες και επαναπρογραμματισμό της ECU αποδίδει 25 άλογα και 20 Nm ροπής περισσότερα, αγγίζοντας τα 525 άλογα με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα.

Οι Ελβετοί επαναπρογραμμάτισαν το traction control και τοποθέτησαν ανάρτηση Bilstein Clubsport. Πατά πάνω σε 20″ κεντρομπούλονες ζάντες Mono/7 με ελαστικά Michelin PS2 Cup. Για να μειώσουν το βάρος τοποθέτησαν carbon καπό, τοποθέτησαν carbon κεραμικά φρένα και οι μόνες αλλαγές από στιλιστικής πλευράς έιναι η προσθήκη διαφόρων αυτοκόλλητων. Για όποιον το επιθυμεί υπάρχει διαθέσιμο και ένα video box ώστε να γράφει κάποιος σε video τους γύρους του σε κάποια πίστα μαζί με τα δεδομένα του αυτοκινήτου.

[Πηγή: Sportec]

Δελτίο Τύπου

Sporter 997 GT 3 RS 4.0 SP 525 : Suction like Swiss clockwork

With its new SP 525 Sportec has created a precision weapon for the tarmac! Nothing can circle around the curves quite so harmoniously and effectively as a sports car with a suction engine. Even today this type of performance still remains almost unachievable. This is no easy task for a high class modification. – But with the know-how gained from 15 years development it is a task that the engineers from Sportec can solve. In order to optimise the performance  the Swiss engineers installed and re-programmed sports catalytic converters and an Akrapovic exhaust system. The motronics were then tuned on a dynamometer and re-programmed. The result of their efforts is 525 PS instead of the accumulated 500 horsepower found in production models along with torque that has been increased by around 20 Newton metres to 480 Nm.

In order to get this increased performance onto the tarmac with as little loss as possible a traction control from Sportec and a clubsport running gear permitted for road use from Bilstein were also installed. The 20 inch large Mon0/7 wheel rims with central locking and matching Michelin PS2 Cup tyres ensure there is precise holding on the road.

In addition the bonnet made of carbon helps to reduce the car’s overall weight of this vehicle as does the upgraded braking system on ceramic discs. At the same the lower unsprung mass promotes precision and also increases the braking values of the SP525.

Sportec’s windscreen viewing bars and optical package Sportec-Motorsport mean that alterations to the design are, as to be expected from the tuner, minimised. As an added option a video box is also available, which will no doubt deliver good service to those looking for the ideal lane in their “Precision Tool from Sportec”.

  • GioKak

    Είναι το λιγότερο ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ!!

    Τέτοια αυτοκίνητα, τόσο συλλεκτικά, με τόση ιστορία πάνω τους, τόσο αγνά, απλά δεν τα αγγίζεις!!!……..

    • Thankarastathis

      φίλε αν είχαν τα guts και την τεχνογνωσία εκτός από το να αλλάζουν εξατμίσεις και δισκόφρενα θα έφτιαχναν μόνοι τους αυτοκίνητα.έχω βαρεθεί τόσα χρόνια με αυτές τις εταιρείες τύπου SPORTEC.παίρνουν ότι αυτοκίνητο γερμανικό βγαίνει του πετάνε τις ίδιες ζάντες τα ίδια φρένα της movit πετάνε και ένα πρόγραμμα κονσέρβα και αυτό ήταν.

    • pariah

      Δεν είναι όλες οι εταιρίες το ιδιο…Και ούτε αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν τεχνογνωσία για τέτοιο εγχείρημα. Εδώ άλλοι ξεκινάνε να φτιάχνουν αμάξια σε γκαράζ (koenigsegg, wiesmann kok) και δεν θα μπορούν αυτοί;;;

      Πάντως προχωρούν σε τόσες αλλαγές κάποιες εταιρίες που μετά το αμάξι δεν είναι mercedes ή porsche κοκ….π.χ ruf, brabus…

    • Thankarastathis

      φυσικά και δεν αναφέρομαι σε όλες τις εταιρείες.οι εταιρείες που αναφέρεις παραπάνω δεν παίρνουν porsche bmw klp και τους αλλάζουν ζαντολάστιχα, έχουν κατασκευάσει δικά τους αυτοκίνητα.ατυχής η αναφορά σου σε αυτές μιας και εγώ δεν αναφερόμουν σε αυτές.
      τεσπα απλά έχει παραγίνει η καγκουριά με τους βελτιωτές.
      αλήθεια ποιο από τα εξαρτήματα που τοποθετεί η sportec το κατασκευάζει η ίδια?

    • Πολλές απο αυτές τις εταιρίες που κράζεις έχουν πολύχρονη εμπειρία απο τους αγώνες και προσφέρουν κάτι διαφορετικό στον πελάτη τους. Στο κάτω κάτω δεν περιορίζονται απο κάποια πράγματα που περιορίζουν την Porsche με αποτέλεσμα να μπορούν να αλλάξουν το εκάστοτε αυτοκίνητο σε τέτοιο βαθμό που (οδηγικά) θα είναι αγνώριστο. Πχ ξέρεις φίλε μου πόσες ρυθμίσεις μπορείς να κάνεις σε μία Bilstein Clubsport; Ξέρεις τι δουλειά χρειάζεται για να επαναπρογραμματίσεις ένα traction control; Δεν είναι όλοι χασάπηδες και κάγκουρες και δεν είναι όλοι σε θέση να κάνουν απο το μηδέν ολόκληρο αμάξι. Υπάρχει μία μέση λύση και κάπου εκεί θα βρεις και εταιρίες σαν την Sportec.

      Άλλωστε για Porsche μιλάμε…σιγά το πράμα :P (let the hating begin)

    • Thankarastathis

      φίλε ακριβώς το ίδιο πράγμα λέμε αν το σκεφτείς καλά.αλήθεια θες ιδιαίτερες γνώσεις για να αλλάξεις μια ανάρτηση σε ένα αυτοκίνητο?΄και στο φινάλε οι ρυθμίσεις είναι στο χέρι του οδηγού και όχι στο δικό τους.
      ο rohl δηλαδή που εξέλιξε το αυτοκίνητο ήταν άσχετος και ήρθαν οι μηχανικοί της sportec και της κάθε sportec (δεν έχω εμπάθεια με την εταιρεία) να τοποθετήσουν μια aftermarket ανάρτηση που θα μπορούσε να το κάνει ο οποιοσδήποτε..(της bilstein είναι)
      αν αυτό λέγεται τεχνογνωσία τότε εγώ είμαι μηχανικός στη f1… (πλάκα κάνω).
      που θέλω να καταλήξω.αυτό που κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε κάτοχος του αυτοκινήτου αυτό όμως δεν το κάνει αυτομάτως βελτιωτή.απλά βάζουν και τη στάμπα και την πληρώνει ο άλλος ένα κάρο χρήματα.όλα θέμα marketing είναι δυστυχώς.
      η mtm ας πούμε δεν έχει καμία σχέση με την εν λόγω εταιρεία αν και ασχολείται με τα ίδια αυτοκίνητα.
      δεν τα ισοπεδώνω όλα όπως βλέπεις.ο pagani δηλαδή τι να πει?ειναι αδυναμία μου και δεν το κρύβω..
      άποψη εκφράζω σεβαστή και η δική σου γνώμη.

    • pariah

      Από το 0 δεν έχουν κατασκευάσει δικό τους αμάξι. Είπα συγκεκριμένα ότι κάνουν τόσες πολλές αλλαγές που μετά το αμάξι έχει σαν κατασκευαστή, τον βελτιωτή σε κάποιες περιπτώσεις.

      Και κάποιες εταιρίες έχουν τόσο στενή σχέση με την εταιρία που είτε η 2η τους αγοράζει είτε αυτή τους συμβουλεύεται σε κάποιες περιπτώσεις ειδικών κατασκευών.

      Συνεπώς ξαναλέω…Μην βάζουμε όλους τους βελτιωτές στο ίδιο τσουβάλι….