Η Superchips ανακοίνωσε ότι ετοίμασε νέο πρόγραμμα για το VW Polo GTI το οποίο κάνει το 1.400αρη TSI να αποδίδει 208 άλογα και 285 Nm ροπής, αύξηση 28 ίππων και 35 Nm ροπής από την εργοστασιακή τιμή. Το πρόγραμμα κοστίζει £455 (€550) και η τοποθέτηση του μπορεί να γίνει μέσα στις 80 αντιπροσωπείες της Superchips στην Αγγλία.

[Πηγή: Superchips]

Δελτίο Τύπου

CREATE A REAL BABY HOT HATCH WITH THE SUPERCHIPS ECU REMAP FOR THE VW POLO GTI 1.4 TSI TWINCHARGE (180PS)

  • Superchips’ ECU remap gains 27bhp and 35Nm of torque on the VW Polo GTI with twincharger
  • Available now from Superchips’ 80 strong UK wide dealer network
  • Backed up by Superchips’ industry leading warranty

Buckingham, United Kingdom, 10th April 2012

Superchips Ltd has been the official Volkswagen Racing UK Tuning Partner for over ten years and is therefore pleased to announce a performance boosting ECU remap for the latest (2010 onwards) sporty model of the Volkswagen Polo GTI – the 1.4 TSI twincharge.

As standard, the Polo GTI offers a great combination of light weight, small size and an economical, 1.4-litre, direct injection, petrol turbo / supercharged twincharge engine, that packs a 180PS (178bhp) punch, making it a pocket rocket very much in the tradition of the iconic original Mk1 Golf GTI.

But, as with the classic Golf, the Volkswagen Polo GTI 180PS 1.4 TSI twincharge responds well to careful tuning, particularly in the hands of experienced vehicle performance specialist Superchips.

Which is why the Buckingham based electronics experts are pleased to release a ECU remap for the Polo GTI which picks up power from just 2500 rpm, culminating in an impressive 27bhp maximum increase at just 5885 rpm.

Similarly, the Superchips ECU remapped Volkswagen Polo GTI 1.4 TSI twincharge produces a healthy torque boost from 2400 rpm upwards, offering a maximum gain of 35Nm at 4315 rpm.

On the road, the Superchips remapped VW Polo GTI 1.4 TSI ‘twincharge’ is considerably livelier than the standard model, being much more responsive to the throttle and much keener to rev. Combined with a strong mid-range pull thanks to the extra torque on tap, the Superchip equipped Polo GTI ‘twincharge’ is very much a baby hot hatch, capable of outshining much larger engined machinery.

The Superchips Polo GTI ECU upgrade requires installation at one of approximately 80 Superchips performance centres and is covered by a full Customer Service Guarantee and an industry-leading 12 month / 30,000 supplementary full vehicle warranty.*

Priced at £455.00 inclusive of fitting and VAT @ 20%, the Superchips ECU remap for the Volkswagen Polo GTI 1.4 TSI twincharge 180PS is on sale now.

Superchips – don’t compromise, optimise.

  • καλή κ αξιόπιστη η Superchips…
    λογικά ιθα φορεθεί από πολλούς!

  • $14578045

    200 αλογάκια μια χαρά είναι…

  • Vw

    και γιατι να μην βαλεις απο την revo που φοραει στο δικο μου (ibiza) που παει 215?

    • Mika

      How much the hair?? (ποσο το μαλλι?)

    • Vw

      στην αγγλια το revo εχει 500€,στο ελλαδησταν ενα χιλιαρικακι…

    •  kai ti diafora exei ektos tis apodosis????
      to ido gramiko??? to idio oikonomiko???
      gia pes mas !!! :-)

  • gkast79

    ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕ REVO ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΜΑΜΑ GTI …..

    • gkast79

      ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ !!!! ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΤΟ GTI ….

    •  8a soy protino akraia lisi !!!!
      peta to kai pare honda !!!!!!!
      i apoliti velltiosi 8a poyn kapoioi !!!!!!  :-P :-P
      katse 2-3 xronakia akoma etsi…..kai meta psakse trpopeto apo GTI…pros to paron den aksizei giati mono 8a xaseis se aksia…..

    • gkast79

      BABIS-SOLUTION EVER!!!!!!!!!!!!!!!!

    •  em exo adiko??? :-P

    • gkast79

      ΚΑΤΑΒΑΘΟΣ ΕΙΣΑΙ ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ ………

    •  axaxaxaxxaxa
      panta i8ela na exo odigisei ena TYPE-R…..
      i akoma kalitera ena EVO..i STI opos esi !!!!!  :-)

  • funster

    Αν εβγαζε και ενα προγραμμα που να περιοριζει τη δυναμη στα 100 αλογα, θα ηταν γ@μηστερο!

  • Mika

    Poly kalh h timoula, gia Agglia..
    Edw, poso tha exei omws????

    • πετάξου, πάρτο, φέρτο, βάλτο!!

      πιο φθηνά κ κάνεις κ το ταξιδάκι!!

      lol lol lol

    • Mika

      A geia sou…
      Pineis kai kana mpyroni down the pub!!!!
      ;-)

  • pugS16

    να δω ποτε θα σκασει…. 1400cc 200 αλογα! μαλακιες!

    • rikos89

      daksi giati exeis dei polla punto gt na skane giati enas filos eixe punto gt 200+ aloga me elaxistes metatropes kai spania eugaze zimia giati na vgaloun ta kainourgia???

    • pugS16

      Ναι και εγω ειχα εναν φιλο του μπατζανακη μπλα μπλα….

      Δεν ειμαι υπερ του να κανεις τοσα αλογα ενα 1400ρακι, πιεζεται πολυ κατ’ εμε… Και θα φανει σε βαθος χρονου….! Ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει…

    • pariah

      Πάντως τα opc αν και 1,6 έχουν περισσότερα σπασίματα….Και τα 207 στις αρχές είχαν θέματα….

      Αν ξέρει ο άλλος τι και πως θα το βελτιώσει και κυρίως να το προστατεύει (συχνές αλλαγές λαδιών, ζέσταμα κρύωμα κοκ) το αμάξι δεν θα βγάλει βλάβη λόγω της βελτίωσης.

      Όσο για την αντιστοίχηση cc vs Ps, η τεχνολογία προχωράει.

    • pugS16

      καλα στα opc ενα προγραμμα εβαζες και εσκαγε…!και τα γκολφακια τα gt με τα 170 ειχαν θεματα!

      Τωρα το πως συμπεριφερεσαι στο αμαξι  ειναι πολυ σημαντικο, αλλα τωρα πριν το σβησεις να περιμενεις να κυκλοφορισει το λαδι να κρυωσει(σπαστικο!)
      Τωρα αναφορικα με τη τεχνολογια οσο ακολουθουμε τον κυκλο του ΟΤΤΟ δε μπορουν να συμβουν θαυματα! 

    • pariah

      Από τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης όμως κάποια βηματάκια έχουν γίνει όμως…

    • pugS16

      προσωπικα νομιζω πως εχει ψιλοκορεστεί…