Για πρώτη φορά βλέπουμε spy φωτογραφία από ένα μουλάρι του αντικαταστάτη της Ferrari Enzo η οποία θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2012 στους πιστούς και καλούς πελάτες της Ferrari σε μια ιδιωτική εκδήλωση που οργανώνει η Scuderia στο Maranello με το επίσημο ντεμπούτο της να αναμένεται να γίνεται είτε στις αρχές του 2013 στην έκθεση του Detroit είτε τον επόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύη.


Οι φωτογραφίες βγήκανε στη Γερμανία έξω από μια κρυφή πίστα υψηλών ταχυτήτων και από αυτές βλέπουμε ότι το πρωτότυπο είναι πολύ φαρδύ, με το πίσω μέρος να μοιάζει με αυτό της 458 Italia. Οι ζάντες φαίνεται ότι προέρχονται από την FF αλλά δεν μπορούμε να πούμε τίποτα περισσότερα, αφού το πρωτότυπο είναι πολύ βαριά καμουφλαρισμένο.

Σε ότι αφορά το μηχανικό της μέρος, ο Luca di Montezemolo μας είπε ότι θα είναι η ταχύτερη και δυνατότερη Ferrari που έχει βγει ποτέ, αλλά ο CEO της Ferrari, ο Amedeo Felisa, σε προηγούμενες δηλώσεις είχε αναφέρει ότι η νέα Enzo θα ονομάζεται F70, θα τεθεί απέναντι από τα Porsche 918 Spyder και της νέας McLaren F1 και θα αποδίδει 920 άλογα! Μηχανικά θα φορά έναν νέο θηριώδη V12 7.3-λίτρων κινητήρα, ο οποίος θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του V12 που φορά η F12berlinetta, ενώ υπάρχουν φήμες ότι ο κινητήρας θα είναι ίδιος με αυτόν της Berlinetta 6.3-λίτρων.

Το hypercar θα είναι “υβριδικό”, αφού θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το γνωστό μας KERS, το οποίο το γνωρίσαμε μέσα από τα μονοθέσια της Formula 1. Το KERS θα δίνει μια ώθηση 120 ίππων με το πάτημα ενός κουμπιού αλλά δεν ξεκαθαρίζεται αν αυτά τα 120 άλογα είναι μόνιμα διαθέσιμα, ή θα είναι διαθέσιμα για κάποια δευτερόλεπτα, με το αυτοκίνητο να αποδίδει μόνιμα “μόλις” 800 άλογα. Το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo, και θα διαθέτει σώμα κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνει σε λιγότερο από 2.5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 408 χλμ/ώρα.

[Πηγή: Teamspeed, Motor Trend]

  • an0nymouS

    Ανυπομονούμε.. 

  • jim

    kratao afto,ta 0-100 se ligotero apo 2.5,  200 kila ligotera apo tin proigoumeni,  afta ine

  • freedoom1013

    Τα νούμερα προκαλούν ίλιγγο!
    1134 κιλά βάρος;;;
    Άντε να δούμε! Αν η Enzo ακούγεται έτσι πάντως, φαντάζομαι πώς θα ακούγεται ο νέος V12.

  • $14578045

    Μακελιό…..

  • κ εκεί που όλοι νομίζουν ότι έχουν φτιάξει το καλύτερο hypercar έρχεται η Ferrari κ τους αποστομώνει, βάζοντας τους στη θέση τους!!
     

  • fatals

    Στις φωτογραφιες δεν νομιζω να  ειναι οι νεα “enzo”.το ειχα διαβασει καπου στο teamspead νομιζω οτι προκειται για καποια εκδοση της 458 κατι σε scuderia η κατι τετοιο…

    • αυτή είναι ;) είναι μουλάρι δοκιμών τόσο βαριά καμουφλαρισμένο ώστε να ξεγελά κόσμο. η Ferrari σε αυτά τα πράγματα είναι μανούλα! εδώ δεν είχαμε δει καμία καθαρή φωτογραφία της F12 προτού παρουσιαστεί επίσημα, παρότι είχε κάνει τόσες δοκιμές εξέλιξης σε φιοράνο κτλ!

      το μουλάρι των φωτογραφιών είναι κατα πολύ φαρδύτερο από την 458!

    • thymios tsilimparis

       H Ferrari παραδοσιακά χρησιμοποιεί άλλα πλαίσια στα μουλάρια δοκιμών. Η ΕΝΖΟ εξελίχθηκε κάτω από ένα επιμηκυμένο και φαρδύτερο σώμα μιας 348, ενώ κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με την εξέλιξη της F50 (αν θυμάμαι καλά μουλάρι ήταν μια “φαινομενικά” 512).
      Σε αυτές τις δοκιμές σημασία έχει ο έλεγχος αντοχής των μηχανικών μερών σε συνθήκες υψηλής καταπόνησης. Επομένως χρειάζονται απλά ένα αμάξωμα, όπως άλλωστε έκανε και η Πορσε στις δοκιμές της 918.

      Κατά τ άλλα κρατάω με επιφύλαξη το θέμα του βάρους, αφού εκεί η Φερράρι (από καταβολής F50 και μετά) παρουσιάζεται λίγο….υπεραισιόδοξη στα νούμερα.

      Η τελική δε με ενδιαφέρει καθόλου και είναι εντελώς κουτό να επιδιώκεται η αντιπαράθεση με το κήτος την Βεϊρον, τη στιγμή που μιλάμε για εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα. Ας έχει τελική “μόνο” 340 πχ…μπορεί να είναι στην πίστα αχτύπητη; αυτό θέλω εγώ!

    •  συμφωνώ σε όλα!

  • otan θελουν να καμουφλαρουν …καμουφλαρουν !!!!!! τοσο απλα !!!!!!
    δεν ξερω αν θελω να το δω η να το ακοσω πιο πολυ !!!!!
    τι λετε???  :-)

    • an0nymouS

      Πρώτα να το δεις.. το καλύτερο για το τέλος! ..Να ακούς τον V12 είναι πιο κ@υλοτικό!! :P

  • Panos

    perimenw pws k pws………..