Το full carbon σασί το είδαμε στο Παρίσι, τον κινητήρα πριν μια βδομάδα και τώρα βλέπουμε ένα ακόμα κομμάτι που παζλ της άκρως αναμενόμενης Ferrari F70. Η φωτογραφία που βλέπουμε δεν αποκαλύπτει και πάρα πολλά από το πως θα μοιάζει πραγματικά η εσωτερική καμπίνα αλλά σίγουρα μας δίνει μια κατεύθυνση.

Η επίσημη παγκόσμια παρουσίαση του, σύμφωνα με τις τελευταίες λεπτομέρειες, στους ελάχιστους υποψήφιους υπερτυχερούς πελάτες της θα γίνει στην έκθεση του Detroit στις 14 Ιανουαρίου 2013.

Τίποτα παραπάνω δεν έχει διαρρεύσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αλλά οι μέχρι τώρα φήμες λένε ότι ο κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 7.3-λίτρων ο οποίος θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του V12 που φορά η F12berlinetta, ενώ ενδέχεται να είναι ο ίδιος με αυτόν της Berlinetta 6.3-λίτρων. Όπως και να έχει, θα αποδίδει 800 άλογα και σε συνδυασμό με το KERS, θα αποδίδει κοντά στα 920 άλογα. Επίσης έχουνε κυκλοφορήσει και φήμες ότι ίσως η F70 θα φορά biturbo κινητήρα, θα είναι τετρακίνητη και θα αποδίδει συνολικά 1.000 άλογα.

Το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo, και θα διαθέτει σώμα κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνει σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 408 χλμ/ώρα.

H F70 θα διαθέτει το νέο HY-KERS που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου, το οποίο θα μειώνει τη κατανάλωση κατά 40%, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επιδόσεις. Το σύστημα ζυγίζει 120 κιλά και παρότι το πρόσθετο βάρος, χάρις σε αυτό, τα 0-200 χλμ/ώρα, η F70 τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με το αν δεν το φορούσε. Η Ferrari αντιστάθμισε το πρόσθετο βάρος μειώνοντας το βάρους του σασί και του κινητήρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί το HY-KERS, είναι της Samsung Electronics, με την Ferrari να τις τοποθετεί σε δικά της πακέτα.

[Πηγή: Inside Line | Photo: Facebook]