Γιατί η Honda δεν θα εφοδιάζει το us-spec Fit με Start&Stop;

Σχετικά άρθρα

Honda Jazz 2014

Τα Start/Stop συστήματα είναι η τελευταία τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου που εφαρμόζεται μαζικά σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα χρόνο με τον χρόνο. Η αρχή λειτουργίας του είναι εξαιρετικά απλή: Σβήνει την μηχανή όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο –πχ φανάρι- και ο οδηγός πατάει το γκάζι χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και όταν πατήσει συμπλέκτη ώστε να επιλέξει πρώτη, ο κινητήρας παίρνει και πάλι εμπρός. Η υλοποίησή του βέβαια αποδεικνύεται πως δεν είναι και τόσο εύκολη αφού πολλά συστήματα είναι δύστροπα ή απότομα. Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως. Το θέμα μας είναι πως το συγκεκριμένο σύστημα έχει γίνει τόσο διαδεδομένο που αν τύχει και δούμε ένα αυτοκίνητο που δεν το διαθέτει, αναρωτιόμαστε γιατί και ίσως κάποιοι να το θεωρούν και σοβαρή έλλειψη.

Ένα από τα αυτοκίνητα που δεν θα το διαθέτουν λοιπόν, τουλάχιστον στις Η.Π.Α. είναι το νέο, μη-υβριδικό Honda Fit, παρότι τόσο το υβριδικό όσο και τα JDM Fits το έχουν στον standard εξοπλισμό. Σύμφωνα με την Honda, ο λόγος για τον οποίον επέλεξαν να μην το χρησιμοποιήσουν στην Αμερικανική αγορά είναι πως η στιγμιαία καθυστέρηση που συμβαίνει όταν ο κινητήρας επανεκκινεί μέχρι να είναι διαθέσιμη η δύναμη. Ο Nobuhiko Shishido δήλωσε πως ένα Fit με Start/Stop «θα χάνει στα φανάρια από τους V6». Μία παρατήρηση είναι και σε καμία περίπτωση κριτική, αλλά νομίζω πως και χωρίς το Start/Stop θα χάνει από τους V6… δεν ξέρω, ιδέα μου είναι.

Προφανώς ο Shishido-san αστειευόταν όταν έκανε αυτή τη δήλωση αλλά κατά τη γνώμη του γράφοντος καλύτερα να μην έλεγε τον δεύτερο λόγο και να περιοριζόταν στο αστείο που έχει λογική βάση αν ειδωθεί και ειπωθεί σοβαρά. Αναφέρεται στην ιδιοσυγκρασία των Αμερικανών και το πώς θα αντιδράσουν σε ένα σύστημα που δεν έχουν συνηθίσει. Πέρα από αυτό όμως, η Honda επέλεξε να μην εξοπλίσει το βενζινοκίνητο us-spec Fit με Start/Stop γιατί απλούστατα δεν συνυπολογίζεται στα tests που κάνει η EPA για να διαπιστώσει την κατανάλωση καυσίμου.

Σχόλιο: Και; Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάνετε δηλαδή το κάνετε για ένα ταμπελάκι ή/και έναν τίτλο; Τα συστήματα αυτά έχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα και είναι προσβολή για τον καταναλωτή να δίνετε αυτή την εξήγηση για την απόφασή σας. Είναι σαν να λέτε πως «ναι, έχει όφελος για τον καταναλωτή, ιδίως για αυτόν που κινείται αρκετά μέσα στις πόλεις αλλά δεν θα το βάλουμε στο αυτοκίνητο πόλης μας γιατί σαν Honda δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα». Σοβαρά; Ζούμε σε περίεργες εποχές όταν εταιρίες κάνουν ότι κάνουν και περνάει απαρατήρητο ή χωρίς συνέπειες και δεν αναφέρομαι μόνο στην Honda, αυτή ήταν απλά η αφορμή…

[Πηγή: Automotive News]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Honda: Τρία νέα ηλεκτρικά για την Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, η Honda θα παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτά θα φέρουν το...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...

Η Honda ανακαλεί 427.382 CR-V

Η Honda ανακαλεί 427.382 οχήματα CR-V που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018 και 2022 επειδή μια ασφάλεια που λείπει στο καλώδιο της μπαταρίας 12 volt μπορεί...

Νέο προωθητικό πρόγραμμα Honda Dream Offers

Με την παρουσίαση της νέας γενιάς CR-V και των ολοκαίνουργιων ZR-V και e:Ny1, η Honda στην Ελλάδα παρουσιάζει το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Honda Dream...