1996-Mercedes-Benz-F-200-Imagination-Concept-Interior-1024x768

Ο Han Hendriks, είναι ο αντιπρόεδρος της Johnson Controls, μίας εταιρίας που εξειδικεύεται στα ηλεκτρονικά και σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τον έλεγχο. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, είναι άτομο της βιομηχανίας και ο λόγος του και η άποψή του σημαίνουν κάτι. Δεν είναι κάποιος ουρανοκατέβατος άσχετος που λέει ότι να’ ναι.

Όταν το Detroit News έκανε κάποιες ερωτήσεις στον Hendriks λοιπόν, αυτός απάντησε:

Μετά το 2025, το τιμόνι θα παίζει ολοένα και μικρότερο ρόλο στο εσωτερικό. Με τα πλήρως αυτόνομα οχήματα, δεν χρειάζεται να είσαι προνοητικός σαν οδηγός, δεν χρειάζεται να έχεις πίνακα οργάνων. Τότε, μπορείς να σκεφτείς το αυτοκίνητο σαν ένα κουτί στο οποίο μπαίνεις.

Οι κατασκευαστές έχουν μπει σε έναν τρελό αγώνα δρόμου για το ποιος θα έχει το πρώτο αυτόνομο όχημα, ποιος θα το φέρει πιο γρήγορα στην αγορά και ποιος είναι ο στόχος για τις πωλήσεις του. Αυτό που δεν καταλαβαίνει όμως ο πολύς κόσμος, είναι πως με την είσοδο των πλήρως αυτόνομων αυτοκινήτων στην αγορά, παραδοσιακές αξίες όπως η ιπποδύναμη, η ροπή, το σύστημα διεύθυνσης κ.ά., απλά δεν θα παίζουν ρόλο. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός πως ακόμα και πριν παρουσιαστούν τα πλήρως αυτόνομα οχήματα, ο έλεγχος κάποιων συστημάτων ή λειτουργιών του αυτοκινήτου θα περάσει από τον οδηγό, στο αυτοκίνητο το ίδιο (βλ. adaptive cruise control, parking assist κ.ά.)

Ο Hendriks έκλεισε τη συνέντευξη λέγοντας πως η Johnson Controls ήδη βρίσκεται στο στάδιο του σχεδιασμού των εσωτερικών αυτών των οχημάτων και προγραμματίζει συναντήσεις με τους πελάτες της –αυτοκινητοβιομηχανίες από την Κίνα, την Ευρώπη και την Β. Αμερική- για να συζητήσουν το μέλλον. Ο θεός να μας φυλάει…

[Πηγή: Detroit News]