Ford Mustang 2015 (33)

Η 2015 Ford Mustang είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα της χρονιάς και επιτέλους, μετά από teaser, διαρροές και αντίστροφες μετρήσεις, έφτασε η μέρα που η Αμερικανική εταιρία αποκάλυψε επίσημα το νέο της «πόνυ» σε μια ειδική εκδήλωση στη Βαρκελώνη μαζί με τα Edge Concept και Ka Concept, το οποίο θα έρθει στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα χρόνια.


Αυτό που βλέπεις, είτε σου αρέσει είτε όχι, μάλλον είναι η πιο διαφορετική Mustang στην 50ετή ιστορία του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την ομάδα που ανέλαβε τον σχεδιασμό, πηγή έμπνευσης (μεταξύ πολλών άλλων) ήταν η πρώτη γενιά και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στο προφίλ του αυτοκινήτου και σε κάποιες λεπτομέρειες. Τη γενική εικόνα την βλέπεις μπροστά σου. Νέα μάσκα με τραπεζοειδή γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα, έντονη κλίση στο παρμπρίζ και η κλασική fastback οροφή. Ενδιαφέρον έχει το αλουμινένιο καπό, τα πλατύτερα αλουμινένια πίσω φτερά και τα «τρισδιάστατα» πίσω φώτα.

04-2015-ford-mustang-105-2015-ford-mustang-1

Παρότι η νέα Mustang διατηρεί το μεταξόνιο των 2.72 μέτρων της προηγούμενης γενιάς και φαίνεται μεγαλύτερη από αυτή, είναι ελάχιστα (μισό εκατοστό) κοντύτερη. Το μπροστά μετατρόχιο είναι κατά 15 mm φαρδύτερο με το πίσω να έχει αυξηθεί από τα 1.57 μέτρα στα 1.65 ενώ το αυτοκίνητο είναι 3.81 εκατοστά πλατύτερο. Είναι επίσης 3.55 εκατοστά πιο κοντό, με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 38 mm. Οι διαφορές είναι μικρές αλλά η εικόνα της νέας Mustang γίνεται εμφανώς πιο επιθετική και πιο αθλητική. Άξιο αναφοράς είναι επίσης και το ότι η 2015 Mustang διαθέτει εντελώς διαφορετική και πάνω απ’ όλα ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ενώ και τα εμπρός γόνατα McPherson έχουν υποστεί σημαντικές αλλαγές ώστε το αυτοκίνητο να έχει τη σωστή οδική συμπεριφορά. Τέλος, τα φρένα. Το βασικό setup περιλαμβάνει δίσκους 320mm με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ίδιας διαμέτρου δίσκους αλλά με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Το Performance Pack ανεβάζει τη διάμετρο στα 355mm εμπρός και 330mm πίσω ενώ οι εμπρός δαγκάνες είναι πλέον 4πίστονες. Το κορυφαίο σύστημα πέδησης που θα προσφέρεται για τη Mustang θα είναι αυτό της Brembo με δίσκους 380mm και εξαπίστονες δαγκάνες. Τα φρένα θα «κρύβονται» μέσα σε ζάντες 18 έως 20 ιντσών ανάλογα με την προτίμηση του πελάτη.

13-2015-ford-mustang-1

Αυτό που αποτελεί μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για τη νέα Mustang είναι το εσωτερικό. Το γεγονός πως το design είναι καινούριο, δεν έχει τόση σημασία όση έχει η σημαντική αναβάθμιση στην ποιότητα και την υφή των υλικών. Στην καμπίνα χρησιμοποιείται τόσο το μέταλλο, όσο και τα μαλακά πλαστικά ενώ η συνολική εικόνα είναι αντάξια του ονόματος και του αντιτίμου που αναμένεται να απαιτεί η αγορά του αυτοκινήτου. Για να κλείσουμε και με το εσωτερικό, να αναφέρω πως εκτός από ποιοτικότερο, το εσωτερικό της καινούριας Mustang θα είναι και μεγαλύτερο. Διαθέτει Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor όργανα και νέο Shaker Pro σύστημα ήχου.

06-2015-ford-mustang-1

Τέλος, οι κινητήρες. Η 2015 Ford Mustang θα προσφέρεται με διάφορους κινητήρες στην Ευρώπη, όπως υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος Ecoboost των 2.3 λίτρων με απόδοση 309 ίππων και 365Nm ροπής και ο 5,0-λιτρος V8 με απόδοση 426 ίππων και 529Nm ροπής. Στην Ευρώπη δεν θα προσφέρεται ο 3.7 λίτρων V6 που παράγει 305 άλογα και 365Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας θεωρείται ο «βασικός» στις Η.Π.Α. αλλά δεν είναι σίγουρο αν θα διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά και το κατά πόσο έχει νόημα με δεδομένη την ύπαρξη του Ecoboost. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 6-τάχυτο κιβώτιο, είτε μηχανικό είτε αυτόματο. Η Ford αντιστάθηκε στην τάση των «εξωτικών» χειροκίνητων 7-τάχυτων ή των αυτόματων 8-τάχυτων ενώ απέρριψε και την προοπτική κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Κλασικά πράγματα.

Τέλος, μαζί με την coupe έκδοση, η Ford έδωσε και μερικές πληροφορίες για την cabrio. Ξέρουμε πως θα διαθέτει υφασμάτινη οροφή, θα φορά τους κινητήρες της κλειστής έκδοσης και πως θα είναι εφοδιασμένη με ηλεκτρικό μηχανισμό. Αυτά που δεν ξέρουμε προς το παρόν είναι το αν αληθεύουν οι φήμες πως η νέα Mustang είναι 90 κιλά ελαφρύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά, τις καταναλώσεις καυσίμου και τις τιμές. Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς πως το μοντέλο θα φτάσει στις εκθέσεις στα τέλη του 2014, η τιμή είναι κάτι που θα μάθουμε σε μερικούς μήνες από τώρα… Μέχρι τότε μπορείς να παίξεις με τον online configurator. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OJacHh6su7o

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Η Ford Αποκαλύπτει τη Νέα Mustang για την Ευρώπη Αεροδυναμική Σχεδίαση, Προηγμένη Τεχνολογία, Κορυφαίες Επιδόσεις

  • Ο Bill Ford, Executive Chairman της Ford Motor Company, παρουσιάζει τη νέα Mustang για την Ευρώπη, την πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει στην περιοχή μετά από σχεδόν 50 χρόνια παραγωγής
  • Αποκάλυψη σε ένα κοινό αποτελούμενο από δημοσιογράφους, εμπόρους και εργαζομένους σε ειδική εκδήλωση “Go Further” στη Βαρκελώνη της Ισπανίας – ταυτόχρονη παρουσίαση της νέας Mustang σε έξι πόλεις, σε τέσσερις ηπείρους
  • Τα νέα μοντέλα Ford Mustang fastback και cabrio υπόσχονται κορυφαία επίπεδα επιδόσεων και πολιτισμένης λειτουργίας, ενώ η αεροδυναμική τους σχεδίαση διατηρεί τα βασικά στυλιστικά στοιχεία της κλασικής Mustang
  • Η νέα Mustang θα διατίθεται με διάφορους κινητήρες στην Ευρώπη, όπως ο V8 5.0 L ή ο νέος αποδοτικός 2.3 EcoBoost. Η προηγμένη ανάρτηση προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά, ακριβή έλεγχο διεύθυνσης και οδηγική άνεση και η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών βελτιώνει τον έλεγχο και τη συνδεσιμότητα

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, Ισπανία, 5 Δεκ, 2013 – Η Ford Motor Company θα αποκαλύψει σήμερα τη νέα Ford Mustang – την πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μετά από 50 χρόνια παραγωγής.

Ο Bill Ford, Executive Chairman, θα παρουσιάσει τη νέα Mustang σε ένα κοινό περίπου 2.500 δημοσιογράφων, εμπόρων και εργαζομένων στην ξεχωριστή εκδήλωση “Go Further” της Ford στη Βαρκελώνη – μία από τις έξι πόλεις που θα φιλοξενήσουν την ταυτόχρονη αποκάλυψη της νέας Mustang σε τέσσερις ηπείρους.

Τα νέα μοντέλα Ford Mustang fastback και cabrio υπόσχονται κορυφαία επίπεδα επιδόσεων και πολιτισμένης λειτουργίας όπως υπαγορεύει η κληρονομιά μισού αιώνα και το κύρος ενός παγκόσμιου θρύλου.

«Η Ford Mustang εμπνέει πάθος όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο» δήλωσε ο Raj Nair, Ford group vice president, Global Product Development. «Η παρορμητική γοητεία, ο ήχος και οι επιδόσεις της Mustang ξεσηκώνουν τους πάντες, ακόμα και αν δεν την έχουν οδηγήσει ποτέ. Η Mustang είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό αυτοκίνητο – είναι η καρδιά και η ψυχή της Ford.»

Πάνω από 9 εκατομμύρια Mustang έχουν πουληθεί από το 1964 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Η Mustang, το αυτοκίνητο με τα περισσότερα ‘Like’ στο Facebook, έχει κάνει χιλιάδες εμφανίσεις σε κινηματογράφο, τηλεόραση, μουσική και video games, και είναι ένα από τα 25 νέα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη την επόμενη πενταετία.

«Η ανυπέρβλητη φήμη της Mustang στον τομέα των επιδόσεων και το εμβληματικό της κύρος σαν σύμβολο ελευθερίας και αισιοδοξίας ‘προηγούνται’ ακόμα και σε μέρη όπου το αυτοκίνητο δεν έχει πουληθεί ποτέ», δήλωσε ο Stephen Odell, executive vice president της Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. «Η νέα Mustang ενσαρκώνει την επιθετική προϊοντική επέλαση της Ford: τεχνολογικά προηγμένη και νεωτεριστική, αλλά χωρίς να αγνοεί την κληρονομιά που έχει εμπνεύσει πολλές γενιές πελατών Ford.»

Η νέα Mustang εξελίχθηκε με γνώμονα τις κορυφαίες επιδόσεις, τη δυναμική συμπεριφορά και τη χρηστικότητα – και περιλαμβάνει ένα σημαντικό αριθμό προηγμένων τεχνολογιών άνεσης και υποστήριξης οδηγού.

«Η νέα Mustang είναι από τα πιο πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα όλων των εποχών και είμαστε ενθουσιασμένοι που δίνουμε τώρα στους Ευρωπαίους οδηγούς την ευκαιρία να βιώσουν κάτι γνήσιο και αυθεντικό» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης.

Αδιαμφισβήτητα Mustang

Οι σχεδιαστές ξεκίνησαν από λευκό φύλλο χαρτί και δημιούργησαν δύο μοντέλα, fastback και convertible, που ενσαρκώνουν την ουσία της Ford Mustang: διατηρούν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των κλασικών Mustang που είναι αναγνωρίσιμα σε όλη την Ευρώπη, όπως το μακρύ ανάγλυφο καπό και το κοντό πίσω τμήμα, δίνοντάς τους μία σύγχρονη ερμηνεία.

«Μία φορά σου δίνεται η ευκαιρία της ‘πρώτης εντύπωσης’ και βλέποντας κάποιος το αυτοκίνητο, αντιλαμβάνεται αμέσως ότι πρόκειται για μία Mustang αληθινή και ισχυρή» δήλωσε ο Moray Callum, Ford executive director, design, τομέα Αμερικής.

Αρκετά βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά προσδιορίζουν τη νέα Ford Mustang, όπως:

  • Χαμηλό ύψος οροφής και φαρδύ στήσιμο
  • Αεροδυναμικό προφίλ λόγω των έντονα κεκλιμένων εμπρός και πίσω παρμπρίζ
  • Τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες
  • Σύγχρονη ερμηνεία για χαρακτηριστικό ‘σαγόνι καρχαρία’ στη μετωπική επιφάνεια του θρυλικού αυτοκινήτου

Οι οδηγοί του cabrio μοντέλου Ford Mustang θα εκτιμήσουν τη στάνταρ υφασμάτινη οροφή πολλαπλών μονωτικών στρωμάτων που προσφέρει μία ποιοτική εμφάνιση και αθόρυβη καμπίνα. Η οροφή έχει αεροδυναμικό προφίλ όταν αναδιπλώνεται.

Μεγάλα, σαφή όργανα εμφανίζουν τις πληροφορίες ακριβώς μπροστά από τον οδηγό σε μία ευρύχωρη καμπίνα με cockpit αεροπορικού τύπου, ενώ εργονομικοί και απτικοί διακόπτες και κουμπιά παρέχουν τον έλεγχο. Το πλάτος και η νέα πίσω ανάρτηση αυξάνουν την ευρυχωρία στην περιοχή των ώμων και των γοφών των επιβατών και δημιουργούν έναν πρακτικό χώρο αποσκευών που χωράει δύο τσάντες του γκολφ.

Η εμπειρία Mustang

Η εμφάνιση, η συμπεριφορά και ο ήχος της Ford Mustang είναι βασικά συστατικά της οδηγικής εμπειρίας. Η Ford Mustang προσφέρει εξαιρετικές επιλογές κινητήρων και ρυθμίσεων πλαισίου που έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να ικανοποιούν τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών.

Ο διακεκριμένος V8 5.0 L κινητήρας της Ford – που αποδίδει πάνω από 426 PS και ροπή 529 Nm – πλαισιώνεται από ένα νέο 2.3 EcoBoost ο οποίος φέρνει προηγμένες τεχνολογίες στη Mustang προσφέροντας επιδόσεις turbo με την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 που απαιτούν οι Ευρωπαίοι πελάτες.

«Αυτός ο EcoBoost ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των οδηγών Mustang με μία επίπεδη καμπύλη ροπής που ‘ξεδιπλώνεται’ σε κάθε πάτημα του γκαζιού, είτε θέλουν να προσπεράσουν ή οδηγούν βιαστικά σε δρόμο με στροφές» σχολίασε ο Dave Pericak, chief engineer της Mustang.

Ο 2.3 EcoBoost της Mustang χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και υπερσυμπίεση για την παραγωγή ωφέλιμης ισχύος. Η μοναδική πολλαπλή εισαγωγής και το κέλυφος του υπερσυμπιεστή πετυχαίνουν τις επιδόσεις που προσδοκούν οι οδηγοί Mustang, με ισχύ πάνω από 309 PS και ροπή 407 Nm. Ένα αυτόματο κιβώτιο διαθέτει χειριστήρια αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι  (paddles) για όσους επιθυμούν να έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ άνεσης και ελέγχου.

Μία Mustang για τους γνήσιους λάτρεις της οδήγησης

Η νέα Ford Mustang περιλαμβάνει νέα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης. Μπροστά, ένα νέο περιμετρικό υποπλαίσιο αυξάνει την ακαμψία της εμπρός δομής μειώνοντας παράλληλα τη μάζα, και αποτελεί μία ισχυρή βάση για πιο προβλέψιμο έλεγχο γεωμετρίας τροχών προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, του ελέγχου διεύθυνσης και της οδηγικής άνεσης.

Το σύστημα εμπρός γονάτων MacPherson με νέους διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους επιτρέπει τη χρήση μεγάλων, ισχυρών φρένων. Τα μοντέλα 2.3 EcoBoost και GT με κινητήρα V8 θα χρησιμοποιούν συστήματα φρένων υψηλών επιδόσεων σε στάνταρ τροχούς 19 ιντσών στην Ευρώπη.

Πίσω, υπάρχει μία νέα, ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων integral-link. Η γεωμετρία, τα ελατήρια, οι αποσβεστήρες και τα σαϊλεντμπλόκ έχουν τροποποιηθεί και ρυθμιστεί ειδικά για μοντέλο υψηλών επιδόσεων και είναι κατάλληλα για Ευρωπαϊκούς δρόμους  και οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Νέα αλουμινένια πίσω ακραξόνια βοηθούν στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών, κάτι που βελτιώνει την οδηγική άνεση και συμπεριφορά.

Ευφυής τεχνολογία

Η νέα Mustang υιοθετεί ένα μεγάλο αριθμό καινοτόμων τεχνολογιών που προσφέρουν στους οδηγούς αναβαθμισμένες πληροφορίες, έλεγχο και συνδεσιμότητα όταν τα χρειάζονται.

Σε διαδρομές με πολλές στροφές ή σε ερασιτεχνική αγωνιστική οδήγηση (track day), ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί τους ‘toggle’ διακόπτες στην κονσόλα για να ρυθμίζει την υποβοήθηση διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα και τα προγράμματα του κιβωτίου και ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας μέσω Selectable Drive Modes διαμορφώνοντας την ιδανική Mustang για κάθε περίπτωση.

Το προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας της Ford είναι ρυθμισμένο ώστε να μεγιστοποιεί τις δυναμικές ικανότητες της νέας Mustang με λειτουργίες όπως κατανομή ισχύος στους τροχούς του ίδιου άξονα (torque vectoring) για διατήρηση της σωστής πορείας. Για απολαύσεις στο όριο στην πίστα οι εκδόσεις Mustang GT με μηχανικό κιβώτιο περιλαμβάνουν έλεγχο εκκίνησης που επιτρέπει στους οδηγούς να εκκινούν ομαλά και σταθερά σε όλες τις περιπτώσεις.

Τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν στάνταρ Ford SYNC με Voice Control και Touchscreen, για έλεγχο του συστήματος ψυχαγωγίας. Επίσης για την Ευρώπη θα διατίθεται σύστημα πλοήγησης με κεντρική έγχρωμη οθόνη 8-ιντσών σε συνδυασμό με premium ηχοσύστημα 12-ηχείων.

50 χρόνια Mustang

Η 17η Απριλίου, 2014, σηματοδοτεί την 50ή επέτειο από τότε που λανσαρίστηκε η πρώτη Ford Mustang. Η Mustang θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στην Αμερική, στο Εργοστάσιο Συναρμολόγησης του Flat Rock.

«Από την πρώτη ημέρα, γνωρίζαμε ότι εάν επρόκειτο να κατασκευάσουμε μία νέα Mustang, έπρεπε να το κάνουμε σωστά», δήλωσε ο Pericak. «Δημιουργήσαμε μία νέα Mustang εξ αρχής που είναι γρήγορη, συναρπαστική, αναβαθμισμένη και αποδοτική χωρίς να χάσει το παραμικρό από την ‘ωμή’ γοητεία με την οποία την έχουν συνδέσει οι οπαδοί της σε όλο τον κόσμο επί δεκαετίες.»

Ισχύς, Απόδοση Καυσίμου και Προηγμένες Επιλογές Κιβωτίων

Η Νέα Ford Mustang Προσαρμόζεται στις Προτιμήσεις του Οδηγού

  • Νέος 2.3 EcoBoost με υπερσυμπίεση τοποθετείται στη νέα Mustang προσφέροντας εξαιρετική ισχύ, ροπή και απόδοση καυσίμου
  • Κινητήρας 5.0 V8 ικανοποιεί τις προσδοκίες των οπαδών του θρυλικού αυτοκινήτου
  • Τα μηχανικά κιβώτια προσφέρουν ομαλή διαδικασία αλλαγών σχέσεων και τα αυτόματα φέρουν χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι (paddle)

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, Ισπανία, 5 Δεκ, 2013 – Η νέα Ford Mustang διατίθεται με μία γκάμα προηγμένων κινητήρων και αυτόματων ή μηχανικών κιβωτίων που προσφέρουν ισχύ και επιδόσεις αντάξιες του ονόματος Mustang σε οποιαδήποτε έκδοση.

Ο νέος 2.3 EcoBoost προστίθεται στη γκάμα κινητήριων συνόλων της Mustang. Σχεδιασμένος για να συνδυάζει άριστες τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης, ο συγκεκριμένος EcoBoost εξελίχθηκε ειδικά για τη Mustang. Η πολλαπλή εισαγωγής και το κέλυφος του υπερσυμπιεστή βελτιστοποιήθηκαν ώστε να προσφέρουν καλύτερη «αναπνοή» και περισσότερη ισχύ στο αυτοκίνητο.

Με εκτιμώμενη ισχύ πάνω από 309 PS και ροπή 407 Nm, ο EcoBoost είναι ένας κινητήρας που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μιας αληθινής Mustang.

«Αυτός ο EcoBoost αποδίδει την ωφέλιμη ισχύ που προσδοκούν οι οδηγοί Mustang ανεξαρτήτως ταχύτητας, με ευρεία, επίπεδη καμπύλη ροπής και άριστη οδηγησιμότητα σε όλες τις συνθήκες», δήλωσε ο Scott Makowksi, EcoBoost powertrain engineering manager της Ford.

Ως το νεότερο μέλος στην παγκόσμια οικογένεια κινητήρων EcoBoost της Ford, ο 2.3L βασίζεται σε προηγμένες τεχνολογίες όπως άμεσος ψεκασμός καυσίμου, ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής και υπερσυμπίεση για την επίτευξη ισχύος και ροπής επιπέδου μεγάλου κινητήρα με βελτιωμένη απόδοση καυσίμου.

Είναι ο πρώτος κινητήρας της Ford που χρησιμοποιεί twin-scroll υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας ο οποίος παρέχει ταχύτερη αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης σε συνδυασμό με λιγότερους ρύπους και βελτιωμένη απόδοση. Η κυλινδροκεφαλή φέρει ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής 4 σε 2 ώστε τα καυσαέρια από τους εξωτερικούς και εσωτερικούς κυλίνδρους να οδηγούνται ξεχωριστά στους δύο αυλούς εισαγωγής του υπερσυμπιεστή.

Ο διαχωρισμός των παλμών πίεσης καυσαερίων κάθε κυλίνδρου από τον επόμενο στη σειρά ανάφλεξης ελαχιστοποιεί τις απώλειες ανάμιξης και μεγιστοποιεί την παλμική πίεση των καυσαερίων στη φτερωτή του υπερσυμπιεστή. Το αποτέλεσμα είναι ταχύτερη αύξηση πίεσης υπερπλήρωσης και κατά συνέπεια της ισχύος, με αποτέλεσμα να είναι πάντα διαθέσιμη όταν τη χρειάζεται ο οδηγός, όπως σε μια προσπέραση, ενώ οι επιδόσεις είναι παρόμοιες με ενός συστήματος διπλού υπερσυμπιεστή.

Ο διαχωρισμός των αυλών εξαγωγής επιτρέπει επίσης στις βαλβίδες εξαγωγής να παραμένουν ανοιχτές για μεγαλύτερο διάστημα και να μειώνονται οι ροϊκές απώλειες, κάτι που βελτιώνει την ειδική κατανάλωση κατά 1% περίπου.

Με τόσο υψηλή απόδοση ισχύος, η διασφάλιση της αντοχής ήταν κρίσιμος παράγοντας. Ανάμεσα στα μέτρα βελτίωσης του EcoBoost της Mustang με σκοπό να ανταπεξέρχεται στα υψηλά φορτία είναι:

  • Σφυρήλατος ατσάλινος στρόφαλος
  • Μπεκ ψύξης εμβόλων
  • Ατσάλινοι φορείς ελατηρίων εμβόλων
  • Ρουλεμάν υψηλής αντοχής
  • Έδρες βαλβίδων υψηλής αντοχής
  • Σφυρήλατες ατσάλινες μπιέλες
  • Αλουμινένιο, χυτό υπό υψηλή πίεση μπλοκ κυλίνδρων με πλάκα έδρασης κουζινέτων
  • Βαθύ, χυτό αλουμινένιο κάρτερ λαδιού

Η δυνατή καρδιά κάθε Mustang

Καμία γκάμα κινητήρων για τη Ford Mustang δε θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς κάποιο εξαιρετικό V8 σύνολο. Ο 5.0 V8 λανσάρει μια νέα γενιά με πολυάριθμες αναβαθμίσεις που του επιτρέπουν να αναπνέει καλύτερα κυρίως στις υψηλότερες στροφές.

Η εισαγωγή και εξαγωγή αέρα στους κυλίνδρους είναι σημαντική για την παραγωγή περισσότερης ισχύος και ροπής από οποιονδήποτε κινητήρα και αποτέλεσε σημαντική προτεραιότητα στην εξέλιξη του V8, ο οποίος χρησιμοποιεί:

  • Μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής
  • Μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής
  • Ανανεωμένους εκκεντροφόρους εισαγωγής
  • Ανανεωμένους εκκεντροφόρους εξαγωγής
  • Σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων – ώστε να κλείνουν τελείως οι βαλβίδες στις υψηλές στροφές
  • Νέα χύτευση κυλινδροκεφαλής – βελτιωμένοι αυλοί που προσφέρουν πιο ευθεία διαδρομή προς τις βαλβίδες για μειωμένες ροϊκές απώλειες εισαγωγής και εξαγωγής, μετατροπές στο θάλαμο καύσης για χρήση μεγαλύτερων βαλβίδων
  • Μπιέλες από συσσωματωμένο ατσάλι – ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές για λειτουργία στις υψηλές στροφές
  • Ανασχεδιασμένες κεφαλές εμβόλων – με βαθύτερες υποδοχές ώστε να μην έρχονται σε επαφή με τις νέες μεγαλύτερες βαλβίδες
  • Βέλτιστη ζυγοστάθμιση σφυρήλατου στροφάλου – ώστε να ανταπεξέρχεται άριστα στις υψηλές στροφές

Αυτές οι αναβαθμίσεις προβλέπεται να αποδώσουν πάνω από 426 PS και ροπή 529 Nm.

Μία νέα πολλαπλή εισαγωγής περιλαμβάνει βαλβίδες ελέγχου ροής που σφραγίζουν μερικώς τους αυλούς στις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα. Αυτό αυξάνει την πίεση και το στροβιλισμό για βελτιωμένη ανάμιξη αέρα-καυσίμου. Αποτέλεσμα: οικονομικότερη κατανάλωση, σταθερότητα στο ρελαντί και μειωμένοι ρύποι.

Ο μεταβλητός χρονισμός του εκκεντροφόρου εισαγωγής έχει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων χάρη στους νέους ενεργοποιητές κεντρικής θέσης (mid-lock phasers). Έτσι επιτυγχάνεται βελτιστοποιημένος έλεγχος του χρονισμού των βαλβίδων σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και φορτίων για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

Κιβώτια

Η Mustang συνδυάζει άριστες επιδόσεις και καθημερινή χρηστικότητα. Οι οδηγοί που προτιμούν να εμπιστεύονται την καθημερινή διαδικασία αλλαγών ταχυτήτων στο αυτοκίνητο, αλλά να αναλαμβάνουν οι ίδιοι τον έλεγχο όταν η διαδρομή γίνεται πιο ενδιαφέρουσα, θα εκτιμήσουν τα νέα χειριστήρια στο τιμόνι και το αυτόματο ανέβασμα στροφών στα κατεβάσματα (‘ξερογκαζιές’) που πλέον προσφέρονται στάνταρ με το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Select-Shift.

Το αυτόματο κιβώτιο περιλαμβάνει επίσης ανασχεδιασμένο κέλυφος με χυτές ενισχύσεις που το κάνουν ανθεκτικότερο και μειώνουν το βάρος. Οι εσωτερικοί συμπλέκτες έχουν βελτιστοποιηθεί και η θερμοκρασία λειτουργίας έχει αυξηθεί για μείωση των τριβών.

Το μηχανικό κιβώτιο της Getrag για τη νέα Mustang προσφέρει μοχλικό επιλογέα κοντών διαδρομών και βελτιωμένη ακρίβεια.

Με μία γκάμα κινητήρων που συνδυάζουν το οδηγικό στυλ με το lifestyle, η νέα Mustang έχει σύγχρονη τεχνολογία κάτω από το καπό που εναρμονίζεται με τη μοντέρνα αισθητική της, συνεχίζοντας όμως να ενσαρκώνει την ουσία μιας Mustang.

Ford MUSTANG   ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΑΜΑΞΩΜΑ

Δομή Αυτοφερόμενο, συγκολλημένο ατσάλινο αμάξωμα, αλουμινένιο καπό και εμπρός φτερά
Στυλ Αμαξώματος Fastback και Cabrio Left-hand & Right-hand Drive
Τόπος τελικής συναρμολόγησης Flat Rock, Michigan, USA

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Διάταξη Αλουμινένιο μπλοκ και κεφαλή Αλουμινένιο μπλοκ και κεφαλή
Πολλαπλή εισαγωγής Συνθετική με συγκολλημένο κέλυφος και σετ αυλών Συνθετική με συγκολλημένο κέλυφος και σετ αυλών και βαλβίδες ελέγχου ροής
Πολλαπλή εξαγωγής Ενσωματωμένη στην αλουμινένια κεφαλή, τριών αυλών Σωληνωτή από ανοξείδωτο ατσάλι
Σύστημα κίνησης βαλβίδων DOHC, 4 βάλβιδος, ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής DOHC, 4 βάλβιδος, ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής
Διάμετρος βαλβίδων/βύθιση Εισαγωγής 31 mm/8.31 mmΕξαγωγής 30 mm/7.42 mm Εισαγωγής 37.3 mm/13 mmΕξαγωγής 31.8 mm/13 mm
Έμβολα Χυτό αλουμίνιο Χυτό αλουμίνιο
Μπιέλες Σφυρήλατο ατσάλι Σφυρήλατο ατσάλι
Ανάφλεξη Πηνία σε κάθε μπουζί, χωρίς διανομέα Πηνία σε κάθε μπουζί, χωρίς διανομέα
Διάμετρος x διαδρομή 87,55 mm x 94 mm 92,2 mm x 92.7 mm
Κυβισμός 2300 cc 4951 cc
Λόγος συμπίεσης 9.5:1 11.0:1
Σύστημα ελέγχου κινητήρα PCM PCM
Ισχύς >309 PS (227 kW) @ 5500 rpm(εκτιμώμενη, Αμερ. Προδ.) >426 PS (313 kW) @ 6500 rpm(εκτιμώμενη, Αμερ. Προδ.)
Ροπή >407 Nm @ 2500-4500 rpm(εκτιμώμενη, Αμερ. Προδ) >529 Nm @ 4250 rpm(εκτιμώμενη, Αμερ. Προδ)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 59 L 61 L
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Άμεσος ψεκασμός Διαδοχικός πολλαπλών σημείων ηλεκτρονικός
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού 5.7 L 5W-30 με φίλτρο (διάστημα service 16.000-km) 7.6 L 5W-20 με φίλτρο (διάστημα service 16.000-km)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Διάταξη Πίσω κίνηση με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

ΚΙΒΩΤΙΟ

  2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Στάνταρ Εξατάχυτο μηχανικό με Hill Start Assist
Σχέσεις μετάδοσης
Πρώτη 4.236 3.657
Δεύτερη 2.538 2.430
Τρίτη 1.665 1.686
Τέταρτη 1.238 1.315
Πέμπτη 1.00 1.00
Έκτη 0.704 0.651
Τελική μετάδοση 3.55:1 3.55:1
Προαιρετικό Εξατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (paddles)
Σχέσεις μετάδοσης
Πρώτη 4.17
Δεύτερη 2.34
Τρίτη 1.52
Τέταρτη 1.14
Πέμπτη 0.87
Έκτη 0.69
Τελική μετάδοση 3.55:1

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός Διπλοί σφαιρικοί σύνδεσμοι, γόνατα MacPherson και σωληνωτή αντιστρεπτική δοκός
Πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση, με ελατήρια, συμπαγή αντιστρεπτική δοκό και δισωλήνια (2.3 EcoBoost) ή μονοσωλήνια αμορτισέρ (V8)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Τύπος Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Λόγος υποπολλαπλασιασμού 16:1
Κύκλος στροφής, από κράσπεδο σε κράσπεδο 12.2 m

ΦΡΕΝΑ

  2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Τύπος 4 δισκόφρενα με τετρακάναλο ABS τεσσάρων αισθητήρων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας AdvanceTrac 4 δισκόφρενα με τετρακάναλο ABS τεσσάρων αισθητήρων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας AdvanceTrac control
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι 352 mm x 32 mm, σταθερές αλουμινένιες δαγκάνες 4 εμβόλων 46 -mm Αεριζόμενοι δίσκοι 380 mm x 34 mm, σταθερές αλουμινένιες δαγκάνες Brembo έξι εμβόλων 36 mm
Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm x 25 mm, πλευστές σιδερένιες δαγκάνες ενός εμβόλου 45 mm, ενσωματωμένο χειρόφρενο Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm x 25 mm, πλευστές σιδερένιες δαγκάνες ενός εμβόλου 45 mm, ενσωματωμένο χειρόφρενο

ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Στάνταρ Ελαστικά 255/40 R19, αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών x 9 ιντσών Εμπρός: Ελαστικά 255/40 R19, αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών x 9 ιντσών Πίσω: Ελαστικά 275/40 R19, αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών x 9,5 ιντσών

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Fastback Cabrio
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Μεταξόνιο 2720 2720
Συνολικό μήκος 4784 4784
Συνολικό πλάτος 1916 1916
Συνολικό ύψος 1381 1394
Μετατρόχιο, εμπρός/πίσω 1570/1637 1570/1637
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Χωρητικότητα καθισμάτων Four Four
Χώρος για το κεφάλι, μπροστά 955 956
Χώρος για τα πόδια, μπροστά – μέγιστος 1131 1131
Χώρος για τους ώμους, μπροστά 1430 1430
Χώρος για τους γοφούς, μπροστά 1395 1395
Χώρος για το κεφάλι, πίσω 884 907
Χώρος για τα πόδια, πίσω 777 783
Χώρος για τους ώμους, πίσω 1327 1135
Χώρος για τους γοφούς, πίσω 1203 1111

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Χώρος Επιβατών 2392 L 2287 L
Χώρος αποσκευών 383 L (βάσει Αμερικανικών προδιαγραφών SAE) 324 L (βάσει Αμερικανικών προδιαγραφών SAE)

Η Ford Αποκαλύπτει τη Νέα Mustang, το Νέο Edge Concept και το Νέο Ka Concept σε Ειδική Εκδήλωση ‘Go Further’ στη Βαρκελώνη

  • Ο Bill Ford, Executive Chairman της Ford Motor Company και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη  πλαισιώνουν το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας Ford Mustang, και την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα των Edge Concept και Ka Concept
  • Η νέα Ford Mustang είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και διατίθεται με το νέο 2.3 EcoBoost και τον 5.0 V8 κινητήρα
  • Το Ford Edge Concept και το Ka Concept εκφράζουν το όραμα της Ford για το πρώτο μεγάλο πολυτελές SUV για την Ευρώπη και ένα μικρό, παγκόσμιο αυτοκίνητο με άριστη σχέση αξίας / τιμής
  • Η εκδήλωση “Go Further” στη Βαρκελώνη προσέλκυσε περίπου 2.500 εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, εμπόρους και εργαζόμενους, επιχειρώντας να προσφέρει μία εικόνα από μελλοντικά προϊόντα και τεχνολογίες Ford

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, Ισπανία, 5 Δεκ, 2013 – Η Ford Motor Company γιόρτασε σήμερα το παγκόσμιο ντεμπούτο ενός θρυλικού αυτοκινήτου που θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη – της νέας Ford Mustang, και την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα δύο νέων οχημάτων που δίνουν μία γεύση από το μέλλον των μεγάλων και μικρών μοντέλων Ford – του Edge Concept και του Ka Concept.

Και τα τρία οχήματα παρουσιάστηκαν σε ένα επίλεκτο κοινό περίπου 2.500 εκπροσώπων του τύπου, εμπόρων και εργαζομένων σε ειδική εκδήλωση “Go Further” της Ford στη Βαρκελώνη.

«Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, η Ford εξακολουθεί να επενδύει σημαντικά σε νέα προϊόντα στη Ευρώπη που θα ενισχύσουν τη θέση της εταιρίας για μελλοντικές επιτυχίες» δήλωσε ο Stephen Odell, executive vice president της Ford σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. «Η αποκάλυψη της Mustang και των Edge Concept και Ka Concept αποτελούν απόδειξη της δέσμευσής μας να τονώσουμε τη γκάμα μας με συναρπαστικά νέα οχήματα.»

Πέρα από τη νέα Mustang, ο Bill Ford, Executive Chairman, παρουσίασε επίσης το Blueprint for Mobility της εταιρίας και περιέγραψε την πρόοδο της Ford στην παγκόσμια και την Ευρωπαϊκή αγορά. Πλαισιώθηκε από την Barb Samardzich, chief operating officer, Ford Ευρώπης, η οποία μίλησε για τα σχέδια της Ford να συνεχίσει να χαράσσει νέους δρόμους σαν παγκόσμιος τεχνολογικός ηγέτης.

Η Πρώτη Mustang για την Ευρώπη

Η νέα Ford Mustang θα είναι η πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μετά από σχεδόν 50 χρόνια παραγωγής στις ΗΠΑ. Μοντέλα fastback και cabrio υπόσχονται κορυφαίες επιδόσεις και πολιτισμένη λειτουργία με μία αεροδυναμική σχεδίαση που διατηρεί τα στοιχεία ταυτότητας της θρυλικής Mustang τα οποία είναι αναγνωρίσιμα στους οπαδούς της σε όλη την Ευρώπη.

Η νέα Mustang θα διατίθεται με διάφορους κινητήρες για την Ευρώπη, όπως ο 5.0 V8 ή ο νέος, αποδοτικός 2.3 EcoBoost, και έχει εξελιχθεί με γνώμονα τις επιδόσεις, τη δυναμική συμπεριφορά και τη χρηστικότητα.

Το Edge concept προαναγγέλλει  ένα νέο, μεγάλο πολυτελές SUV για την Ευρώπη

Το Edge Concept της Ford, που παρουσιάστηκε από τον Jim Farley, executive vice president, Global Marketing, Sales & Service της Ford και Lincoln, δίνει μία έντονη πρώτη γεύση από την τεχνολογία, σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής που θα χαρακτηρίζουν το νέο, μεγάλο Edge SUV το οποίο, όπως επιβεβαίωσε η Ford, θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Το Edge θα πλαισιώσει το νέο Kuga και το νέο EcoSport ολοκληρώνοντας τη γκάμα ανασχεδιασμένων SUV της Ford – μιας κατηγορίας η οποία αυξήθηκε από 6,5% σε 11,9% στις συνολικές πωλήσεις οχημάτων από το 2005 μέχρι το 2012. Η Ford προβλέπει ότι η κατηγορία θα αυξηθεί κατά 22% στην Ευρώπη μεταξύ 2013 και 2018.

Το Edge Concept υιοθετεί προηγμένες, αυτοματοποιημένες τεχνολογίες οδήγησης όπως αυτόματο παρκάρισμα και συστήματα αποφυγής εμποδίων που φέρουν την υπογραφή της Ford. Η αεροδυναμική εξωτερική του σχεδίαση ‘δηλώνει’ σπορτίφ στυλ, αυτοπεποίθηση και ικανότητες, ενώ τα premium υλικά και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό ξεπερνούν τα πρότυπα της κατηγορίας

Το όραμα Ka Concept για ένα μικρό, παγκόσμιο αυτοκίνητο με άριστη σχέση αξίας / τιμής

Το νέο Ford Ka Concept, που παρουσιάστηκε στο “Go Further” από τον Odell, εκφράζει το όραμα της Ford για ένα πρακτικό όχημα πόλης με προηγμένη τεχνολογία που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα και προαναγγέλλει μία πιθανή μελλοντική γενιά Ford Ka για την Ευρώπη.

Η Ford έχει πουλήσει πάνω από 1,8 εκατομμύρια Ford Ka από το 1996 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά και προβλέπει ότι σε όλο τον κόσμο, η κατηγορία μικρών αυτοκινήτων θα αυξηθεί κατά 35% μέχρι το 2017.

Το Ka Concept προσφέρει ευφυή σχεδίαση και αξιοσημείωτη απόδοση καυσίμου σε προσιτή τιμή, ενώ εφοδιάζεται με τεχνολογίες όπως SYNC με Voice Control & AppLink, and MyFord Dock που αποθηκεύει, εγκαθιστά και φορτίζει τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης (satnavs)

«Ένα χρόνο αφότου η Ford ανέλυσε για πρώτη φορά πώς το κόστος, η μάρκα και το προϊόν είναι οι θεμελιώδεις κίονες για να μεταμορφώσουμε την Ευρωπαϊκή μας δραστηριότητα στο 2012 ‘Go Further’ στο Άμστερνταμ, η σημερινή εκδήλωση στη Βαρκελώνη καταδεικνύει πόσο γρήγορα εκπληρώνουμε τις υποσχέσεις μας με ένα συνεχές, επιθετικό λανσάρισμα προϊόντων, τεχνολογικές καινοτομίες και δέσμευση να προσφέρουμε εξαιρετικά οχήματα σε προσιτές τιμές» δήλωσε ο Odell.

Το Ford Edge Concept Εμφανίζεται για Πρώτη Φορά στην Ευρώπη Προαναγγέλλοντας ένα Νέο, Μεγάλο, Πολυτελές SUV

• Το νέο Edge Concept κάνει Ευρωπαϊκό ντεμπούτο σε μία ξεχωριστή εκδήλωση “Go Further” στη Βαρκελώνη παρουσία 2.500 εκπροσώπων του τύπου, εμπόρων και εργαζομένων

• Το Edge Concept προσφέρει μία ενδιαφέρουσα πρώτη γεύση από την τεχνολογία, τη δυναμική σχεδίαση και την ποιότητα κατασκευής που θα χαρακτηρίζουν το νέο μεγάλο SUV για την Ευρώπη

• Το Edge – ήδη δημοφιλές στις ΗΠΑ και άλλες αγορές – θα προστεθεί στη γκάμα SUV της Ford πλαισιώνοντας το νέο μεσαίο SUV Kuga και το νέο μικρό SUV. Το Edge είναι ένα από τα 25 νέα οχήματα που η Ford θα λανσάρει στην Ευρώπη την επόμενη πενταετία

• Το μοντέλο υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες αυτοματοποιημένης οδήγησης όπως αυτόματο παρκάρισμα και συστήματα αποφυγής εμποδίων με την υπογραφή της Ford. Οι τεχνολογίες αυτές δίνουν μία πρώτη γεύση από μελλοντικές δυνατότητες ημιαυτόνομης ή πλήρως αυτόνομης οδήγησης

• Αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση ‘δηλώνει’ σπορτίφ στυλ, αυτοπεποίθηση και ικανότητες, ενώ τα premium υλικά και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό υπερβαίνουν τα πρότυπα της κατηγορίας

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, Ισπανία, 5 Δεκ, 2013 – Το νέο Ford Edge Concept έκανε σήμερα το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του σε μία ξεχωριστή εκδήλωση “Go Further” της Ford στη Βαρκελώνη στην οποία παρευρέθηκαν περίπου 2.500 εκπρόσωποι του τύπου, έμποροι και εργαζόμενοι.

Το Edge Concept παρουσιάστηκε από τον Jim Farley, executive vice president, Global Marketing, Sales & Service της of Ford και Lincoln, και δίνει μία χαρακτηριστική πρώτη εικόνα από την τεχνολογία, σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής του νέου μεγάλου SUV της εταιρίας για την Ευρώπη.

Το Edge Concept αποκαλύπτει επίσης πιθανές μελλοντικές προηγμένες τεχνολογίες, όπως σύστημα παρκαρίσματος με μπουτόν και τηλεχειρισμό για δυνατότητα ελέγχου από το εσωτερικό ή το εξωτερικό του αυτοκινήτου.

Ήδη δημοφιλές στις ΗΠΑ και σε άλλες αγορές, το Edge θα είναι το πρώτο μεγάλο πολυτελές SUV της Ford για την Ευρώπη, ένα από τα 25 παγκόσμια οχήματα που η εταιρία θα λανσάρει στην περιοχή την επόμενη πενταετία.

Το Edge θα πλαισιώσει το νέο μικρό και ευέλικτο EcoSport SUV – που τώρα διατίθεται για παραγγελίες – και το πρόσφατα λανσαρισμένο Ford Kuga, καθώς η Ford συνεχίζει την παράδοσή της στα μοντέλα SUV για να προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα ανασχεδιασμένων SUV στην Ευρώπη.

«Η γκάμα SUV αντιπροσωπεύει μία σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για τη Ford σε όλο τον κόσμο και στην Ευρώπη» δήλωσε ο Farley. «Τα SUV φιλοσοφίας One Ford μοιράζονται την ίδια μοντέρνα σχεδίαση, ευφυείς προηγμένες τεχνολογίες και εξαιρετικές ικανότητες όπως επιβεβαιώνει το Edge Concept. Με τέτοιες αρετές η Ford θα μπορέσει να προσφέρει μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη γκάμα παγκόσμιων οχημάτων».

Τα βασικά χαρακτηριστικά του Ford Edge Concept – αεροδυναμική, σπορ εμφάνιση, ικανότητα, απόδοση καυσίμου και τεχνολογία υποστήριξης οδηγού – εναρμονίζονται με τις αξίες των πελατών σε όλο τον κόσμο, κάτι που οδηγεί την παγκόσμια ανάπτυξη της κατηγορίας SUV.

«Το νέο Ford Edge Concept προσφέρει στους Ευρωπαίους καταναλωτές μία δελεαστική πρώτη γεύση από την εμπειρία ενός μεγάλου SUV που είναι σχεδόν έτοιμο να λανσαριστεί», δήλωσε ο Stephen Odell, executive vice president της Ford, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. «Διαπιστώνουμε μία ισχυρή ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας που δηλώνουν κύρος και παρέχουν μία αίσθηση ελευθερίας και αυτοπεποίθησης στο δρόμο».

Στην Ευρώπη, όπου οι πολυτελείς – από πλευράς εξοπλισμού – εκδόσεις Titanium του Ford S MAX αποτελούν αυτή τη στιγμή το 70% των συνολικών πωλήσεών του, το Edge θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις για πολυτελή, τεχνολογικά προηγμένα SUV με εντυπωσιακή εμφάνιση και δυναμική συμπεριφορά. Το μερίδιο αγοράς των SUV αυξήθηκε από 6,5 % σε 11,9% μεταξύ 2005 και 2012, ενώ η Ford προβλέπει ότι μεταξύ 2013 και 2018 οι πωλήσεις SUV στην Ευρώπη θα αυξηθούν κατά 22%.

Στοιχεία της εταιρίας ερευνών IHS Automotive δείχνουν ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις SUV αυξήθηκαν κατά 45% μεταξύ 2007 και 2012. Αυτή η κατηγορία σημειώνει τώρα πωλήσεις άνω των 13 εκατομμυρίων ετησίως – το 17% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου.

Προηγμένα χαρακτηριστικά για πιο έξυπνα οχήματα και καλύτερους οδηγούς

Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και τα ημι-αυτοματοποιημένα συστήματα του Ford Edge Concept παραπέμπουν σε ένα μέλλον με πιο έξυπνα και ικανά οχήματα Ford. Τεχνολογίες βασισμένες σε αισθητήρες θα αποτελέσουν τη βάση για το μέλλον της αυτοματοποιημένης οδήγησης και θα συμβάλλουν στην αύξηση της ασφάλειας και της απόδοσης.

Fully Assisted Parking Aid, είναι μία πρωτότυπη τεχνολογία βασισμένη στη λειτουργία Active Park Assist της Ford με την οποία οι οδηγοί θα παρκάρουν μέσω μπουτόν ή ακόμα και με τηλεχειρισμό. Το σύστημα εντοπίζει κάθετους χώρους στάθμευσης με τη βοήθεια αισθητήρων υπερήχων, ενώ οι οδηγοί μπορούν ακόμα και να περιμένουν να βγει το όχημα από μία στενή θέση παρκαρίσματος ώστε να είναι πιο άνετη η πρόσβαση σ’ αυτό.

Η Ford έχει ξεκινήσει επίσης ένα project αναβάθμισης των προηγμένων συστημάτων Obstacle Avoidance. Το ερευνητικό όχημα μπορεί να εκδίδει προειδοποιήσεις εάν ανιχνεύει αργά κινούμενα ή σταματημένα αντικείμενα στη λωρίδα που κινείται και – εάν ο οδηγός δεν αντιδρά με ελιγμό διεύθυνσης ή φρενάρισμα στις προειδοποιήσεις – το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα τον έλεγχο του τιμονιού και των φρένων για την αποφυγή μιας σύγκρουσης.

Το προσαρμοζόμενο σύστημα διεύθυνσης διευκολύνει τον έλεγχο διεύθυνσης στις χαμηλές ταχύτητες και ενισχύει την αυτοπεποίθηση του οδηγού σε όλες τις συνθήκες λόγω καλής πληροφόρησης και καλής αίσθησης. Η τεχνολογία βασίζεται στο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση της Ford και ελέγχει τη σχέση γωνίας τιμονιού και αντίστοιχης γωνίας τροχών. Αυτό σημαίνει ότι σε χαμηλές ταχύτητες – όπως η είσοδος ή έξοδος από ένα χώρο στάθμευσης – απαιτεί πολύ λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό.

Η τεχνολογία του αύριο, σήμερα

Η ανάπτυξη τεχνολογιών που βοηθά τους οδηγούς σε όλο τον κόσμο να νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ασφάλεια είναι υψηλή προτεραιότητα για τη Ford. Το Ford Edge Concept υιοθετεί πολλές αυτοματοποιημένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού – θεμέλιους λίθους για πλήρως αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα στο μέλλον – που η εταιρία προσφέρει στα παγκόσμια προϊόντα της σήμερα. Αυτές περιλαμβάνουν:

• Active Park Assist, απαλλάσσει από το στρες του παράλληλου παρκαρίσματος χρησιμοποιώντας αισθητήρες και το σύστημα διεύθυνσης για να κατευθύνει ένα όχημα στο χώρο στάθμευσης. Ο οδηγός ελέγχει το γκάζι και το φρένο μέσω των πεντάλ. Διατίθεται στην Ευρώπη με τα Focus, Kuga, C-MAX και Grand C-MAX

• Lane Keeping Aid, χρησιμοποιεί μία εμπρός κάμερα που σκανάρει την επιφάνεια του δρόμου για σημάνσεις λωρίδων. Το Lane Keeping System μπορεί να διαπιστώσει την τάση απόκλισης του οχήματος από τη λωρίδα του και να προειδοποιήσει τον οδηγό με ένα κραδασμό στο τιμόνι. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στους κραδασμούς, το σύστημα παρέχει διορθωτική ροπή διεύθυνσης για να επαναφέρει το όχημα στο κέντρο της λωρίδας. Διατίθεται στην Ευρώπη με τα Focus, Kuga, C-MAX και Grand C-MAX.

• Adaptive Cruise Control και Forward Alert, που χρησιμοποιεί ραντάρ για την ανίχνευση κινούμενων προπορευόμενων οχημάτων και μπορεί να τροποποιήσει εάν χρειαστεί την ταχύτητα του ταξιδιού. Διατίθεται στην Ευρώπη με τα Focus, Kuga, Mondeo, Galaxy και S-MAX

• Blind Spot Information System (BLIS) χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων στις πίσω γωνίες που παρακολουθούν τα κενά δίπλα και πίσω από το όχημα. Στο δρόμο, αυτοί οι αισθητήρες ενεργοποιούν μία προειδοποιητική λυχνία στον καθρέπτη εάν υπάρχει κάποιο όχημα στο τυφλό σημείο του οδηγού. Το BLIS διατίθεται στην Ευρώπη με τα Focus, Kuga, C-MAX and Grand C-MAX, Mondeo, Galaxy and S-MAX

Αεροδυναμικό, σπορ εξωτερικό για το Ford Edge Concept

Το εξωτερικό του νέου Ford Edge Concept είναι αεροδυναμικό και σπορ. Τα ισχυρά πλευρικά τμήματα διαμορφώνουν μία δυναμική εικόνα που παραπέμπει σε δρομέα στη γραμμή εκκίνησης. Η προς τα πίσω κλίση της μάσκας επηρεάζει το σχήμα του καπό που είναι πιο στιβαρό και συμπαγές.

Το Edge Concept υιοθετεί νέες, high-tech ενεργές γρίλιες – Active Grille Shutters. Για να συμβάλλουν στην απόδοση καυσίμου ενός κινητήρα EcoBoost επόμενης γενιάς με τεχνολογία start-stop, oι γρίλιες του αεραγωγού ανοίγουν και κλείνουν αυτόματα ώστε να διατηρείται η ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και να μεγιστοποιείται η αεροδυναμική απόδοση. Όταν είναι ενεργοποιημένες, ένα κάλυμμα κατεβαίνει πρώτο ενώ ακολουθούν άλλα δυο, με αποτέλεσμα να ‘λάμπουν’ πίσω από το Μπλε Οβάλ, το έμβλημα της Ford.

Για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης, μοναδικά air curtains στo κάτω εμπρός τμήμα ομαλοποιούν τη διέλευση του αέρα γύρω από το αμάξωμα, μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση . Τα air curtains και οι αεραγωγοί είναι σχεδιασμένα για να οδηγούν τον αέρα από εμπρός προς το εξωτερικό των τροχών και κάτω από το αμάξωμα.

Λυχνίες LED χρησιμοποιούνται στους προβολείς και τα πίσω φώτα του Ford Edge Concept. Οι προβολείς προσφέρουν ένα ολόλευκο φως, δημιουργώντας μία ομοιογενή συνεχή δέσμη. Ξεχωριστές λυχνίες LED ανάβουν ‘κρυστάλλινους κύβους’ που δημιουργούν τη δέσμη της μεγάλης σκάλας.

Ο φωτισμός για τα φλας παράγεται από ένα χρωμιωμένο στοιχείο με πορτοκαλί ένθετο, με κρυφό φωτισμό που αναδεικνύεται από μικροσκοπικές οπές οι οποίες αναβαθμίζουν και την εξαιρετικά κομψή εμφάνιση των προβολέων. Τα πίσω φώτα αναπαράγουν μια αντίστοιχη σχεδίαση, ενώ ευφυής και κομψή είναι η μεταξύ τους σύνδεση με κρυφό φωτισμό.

Το εξωτερικό βάφεται στη νέα απόχρωση Copper Flame, τη σύγχρονη εκδοχή ενός premium χρώματος που είναι τώρα δημοφιλές στα αυτοκίνητα Ford.

Αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, ελκυστικές αποχρώσεις, πλούσια υλικά

Ο πολυτελής εξοπλισμός εσωτερικού περιλαμβάνει ταμπλό με δερμάτινη επένδυση και χειροποίητη ραφή, κεντρική οθόνη 10-ιντσών με Ford SYNC, Voice Control και Touchscreen, και μία δυναμική κεντρική κονσόλα με διακόπτες & μπουτόν ελέγχου λειτουργιών, χρώμιο στο υποβραχιόνιο, το πλαίσιο της λαβής της πόρτας και τους αεραγωγούς, ‘αιωρούμενο’ κάλυμμα ταμπλό οργάνων, καλύμματα μαρσπιέ με γυαλιστερό αλουμινένιο φινίρισμα, μαύρη ματ βαφή και LED φωτισμό στο λογότυπο “Edge”.

Υψηλά επίπεδα ποιότητας κατασκευής και ακριβά υλικά ολοκληρώνουν το Ford Edge Concept. Μαύρο δέρμα Nubuck χρησιμοποιείται σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα και στις πόρτες, που αναδεικνύεται με κομψές ραφές. Το παχύ, σαγρέ (μέσω επεξεργασίας με λάδι) δέρμα έχει αίσθηση παρόμοια με έπιπλα υψηλής ποιότητας, ενώ συνδυάζεται με λείο δέρμα στις επιφάνειες επαφής.

«Θέλαμε το εσωτερικό να συνάδει με το δυναμικό χαρακτήρα του εξωτερικού Ford Edge Concept,» δήλωσε ο Hak Soo Ha, interior design manager. «Ονομάζουμε το περιβάλλον του εσωτερικού Dynamic Sanctuary επειδή συνδυάζει το δυναμικό χαρακτήρα του εξωτερικού με ένα premium περιβάλλον καμπίνας. Τα σχήματα δημιουργούν μία δυναμική, εντύπωση που χαλαρώνει χωρίς να κουράζει.»

Το χρώμα του χαλκού χρησιμοποιείται για να τονίσει το χρώμα στη μοκέτα, το ταμπλό και άλλες περιοχές λόγω της premium εμφάνισής του, συμπληρώνοντας την εξωτερική απόχρωση. Τα δερμάτινα καθίσματα έχουν χαρακτηριστικό περφορέ σχέδιο, premium ραφές και μεταλλικά ένθετα στα προσκέφαλα και στο πάνω τμήμα των ώμων.

«Η Ford έχει υποσχεθεί ένα πολυτελές, μεγάλο SUV μέσω της επόμενης γενιάς Edge για την Ευρώπη – που θα πλαισιώσει το νέο Kuga και το νέο EcoSport,» δήλωσε ο Odell. «Το νέο Edge Concept αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρίας να προσφέρει ένα τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο που μπορεί να ικανοποιεί και να υπερβαίνει τις προσδοκίες σε αυτή την αναπτυσσόμενη κατηγορία.»

Το Ka Concept Αποκαλύπτει το Όραμα της Ford για ένα Παγκόσμιο Μικρό Αυτοκίνητο με Μοντέρνα Σχεδίαση και Προηγμένη Τεχνολογία σε Προσιτή Τιμή

  • Το νέο Ford Ka Concept ενσαρκώνει το όραμα της Ford για ένα πρακτικό όχημα πόλης με προηγμένη τεχνολογία που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα
  • Το παγκόσμιο μικρό αυτοκίνητο προσφέρει ευφυή σχεδίαση και αξιοσημείωτη απόδοση καυσίμου σε προσιτή τιμή, ενώ εφοδιάζεται με τις νέες τεχνολογίες όπως SYNC με Voice Control & AppLink, και MyFord Dock που αποθηκεύει, εγκαθιστά και φορτίζει τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης (satnavs)
  • Το Ka Concept αποκαλύπτεται σήμερα στην Ευρώπη σε ειδική εκδήλωση “Go Further” στη Βαρκελώνη. Μία έκδοση παραγωγής του Ka Concept αναμένεται στα καταστήματα των Ευρωπαίων εμπόρων σε ένα-δυο χρόνια

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, Ισπανία, 5 Δεκ, 2013 – Η Ford αποκάλυψε σήμερα το Ka Concept, το όραμα της εταιρίας για ένα πρακτικό, νέο παγκόσμιο μικρό αυτοκίνητο με προηγμένη τεχνολογία και ευφυή σχεδίαση σε προσιτή τιμή και προορισμό τις κύριες αγορές σε όλο τον κόσμο.

Το Ka Concept αποπνέει έναν αέρα αποδοτικότητας με συνέπεια. Τολμηροί, επιμήκεις προβολείς και ένα μακρύ, λιτό αμάξωμα με καμπύλες δημιουργούν μία αίσθηση κίνησης.

Το πεντάθυρο πρωτότυπο παρουσιάστηκε στην Ευρώπη από τον Stephen Odell, executive vice president της Ford, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή & Αφρική, στα πλαίσια μιας ξεχωριστής εκδήλωσης στη Βαρκελώνη στην οποία παρευρέθηκαν περίπου 2.500 έμποροι της Ford, εργαζόμενοι και δημοσιογράφοι.

Η Ford έχει πουλήσει πάνω από 1,8 εκατομμύρια Ka από το 1996 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά και η εταιρία προβλέπει ότι σε όλο τον κόσμο, η κατηγορία μικρών αυτοκινήτων θα αυξηθεί κατά 35%, από 4 εκατομμύρια μονάδες που ήταν το 2012 σε 6,2 εκατομμύρια μέχρι το 2017.

Ικανό να μεταφέρει με άνεση μέχρι πέντε άτομα, το Ka Concept εφοδιάζεται με τεχνολογίες που συναντάμε συνήθως σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Το MyFord Dock επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν, εγκαθιστούν και φορτίζουν κινητές συσκευές όπως τηλέφωνα και δορυφορικά συστήματα πλοήγησης. Με το SYNC με Voice Control & AppLink, οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιούν εφαρμογές, να αναπαράγουν μουσική και να τηλεφωνούν, έχοντας τα χέρια στο τιμόνι και την προσοχή τους στραμμένη στο δρόμο.

«Το Ka Concept βασίζεται στην τεχνογνωσία της Ford στα μικρά αυτοκίνητα και στην επιτυχία της να προσφέρει τα σχεδιαστικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά που θα αναζητούν μελλοντικά οι πελάτες σε όλο τον κόσμο» δήλωσε ο Odell. «Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιθυμούν να μεταφέρουν άνετα τις υπηρεσίες που παρέχουν οι κινητές συσκευές τους από το σπίτι, στο αυτοκίνητο και στο χώρο εργασίας τους και το Ka Concept επιβεβαιώνει ότι η εφαρμογή της απαιτούμενης τεχνολογίας  επεκτείνεται σε ένα προσιτό μικρό αυτοκίνητο.».

Μία έκδοση παραγωγής του Ka Concept αναμένεται στα καταστήματα των Ευρωπαίων εμπόρων σε ένα – δυο χρόνια.