img_0252

Είναι άσχημο όταν ο ειδικός τύπος στο σύνολο του επαινεί μία εταιρία για το λανσάρισμα ενός μοντέλου, στη συνέχεια την επαινεί ξανά για το μοντέλο καθεαυτό, αλλά οι πωλήσεις του δεν είναι αυτές που όλοι περιμέναμε, συμπεριλαμβανομένης της εταιρίας. Αυτό ακριβώς συμβαίνει με το Toyota GT86, που όπως μαθαίνουμε από τον αντιπρόεδρο του Ευρωπαϊκού τμήματος R&D της Toyota, Gerald Killmann, δεν πιάνει τον στόχο των πωλήσεων σε σχεδόν καμία μεγάλη αγορά.

Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι στην Ιαπωνική εταιρία, δεν μπορούν να καταλάβουν τον λόγο πίσω τις χαμηλές πωλήσεις! Όπως και να έχει όμως, αυτές οι χαμηλές πωλήσεις είναι που κάνουν την εξέλιξη μίας πιο ισχυρής έκδοσης λιγότερο πιθανή.

Μία ταχύτερη έκδοση του αυτοκινήτου, θα ήταν στην κορυφή των wish lists των ανθρώπων, αλλά όπως και με το cabriolet, είναι δύσκολο να δικαιολογήσεις επιχειρηματικά αυτά τα δύο μοντέλα με δεδομένες τις πωλήσεις που έχει καταφέρει το GT86.

Δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου Verso.

Μιας που αναφέραμε το νέο Verso, να θυμίσουμε πως θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota που θα προσφέρεται με κινητήρα BMW. Πιο συγκεκριμένα, τον 1600άρη diesel που έχει στην γκάμα του και το Mini Cooper D. Το πρώτο, αλλά όχι το τελευταίο.

Όταν ρωτήθηκε για το πόσο εκτενής είναι η συμφωνία για τους κινητήρες, ο Killmann είπε πως “έχουν συμφωνηθεί αρκετές πλατφόρμες” που σημαίνει πως θα δούμε αρκετά ακόμα Toyota με κινητήρα BMW. Σίγουρα ο μεσαίος diesel θα τοποθετηθεί και σε άλλα αυτοκίνητα. Ο Killmann επιβεβαίωσε πως η Toyota ήδη εξελίσσει το Auris και το RAV4 ώστε να μπορούν να δεχθούν τον Γερμανικό diesel. Όμως η συνεργασία δεν θα σταματήσει εκεί αφού περιμένουμε να χρησιμοποιηθούν και μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες σε άλλα μοντέλα. Σε λίγο καιρό, θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.

[Πηγή: Autoexpress]