2015-Porsche-911-GT3-RS-4

Αυτή είναι η “πολεμική” έκδοση της νέας Porsche 911 GT3. H νέα Porsche 911 GT3 RS που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, προτού κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού, θα είναι διαθέσιμη τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με το εξαιρετικό αυτόματο PDK κιβώτιο 7 σχέσεων.


2015-Porsche-911-GT3-RS-7

Η νέα Porsche 911 GT3 RS θα έχει μειωμένο βάρος, μεγαλύτερη δύναμη και καλύτερη αεροδυναμική. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, η Porsche έχει τοποθετήσει στη σκληροπυρηνική 911 νέο bodykit, αποτελούμενο από ειδικά αεροδυναμικά βοηθήματα στο μπροστά spoiler, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερο μετατρόχιο και μεγάλη ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ενώ το βάρος της θα μειωθεί τοποθετώντας ελαφρύτερα κρύσταλλα παραθύρου, απογυμνωμένη καμπίνα, ανθρακονημάτινη οροφή και ελαφρύτερα εξωτερικά πάνελς. Συνολικά, το νέο αεροδυναμικό πακέτο της θα παράγει 50% περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση σε σχέση με την 911 GT3. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τις νέες ζάντες και τις διπλές κεντρικές απολήξεις εξατμίσεων.

2015-Porsche-911-GT3-RS-3

Μηχανικά θα φορά τον εξακύλινδρο 3,8-λίτρων boxer κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 500 άλογα, με τη κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,0-3,2 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να είναι μικρότερη από τα 315 χλμ/ώρα της 911 GT3, τόσο λόγο της διαφορετικής κλιμάκωσης του κιβωτίου, όσο και της μεγαλύτερης κάθετης αεροδυναμικής πίεσης που θα παράγει το νέο bodykit.

2015-Porsche-911-GT3-RS-8

Η 911 GT3 RS σύμφωνα με τον Andreas Preuninger, επικεφαλή της GT σειράς της Porsche, θα διαθέτει τόσο καλό σύστημα διεύθυνσης όσο είχε και η GT3 RS 4.0. Θα χρησιμοποιεί το αμάξωμα της Turbo, που είναι πλατύτερο από αυτό της Carrera 4 που χρησιμοποιεί η GT3. Επίσης θα διαθέτει σκληρότερη ανάρτηση και εξάτμιση κατασκευασμένη από τιτάνιο.

2015-Porsche-911-GT3-RS