Audi R8 e-tron

Ο Ulrich Hackenberg, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi δήλωσε για ακόμα μια φορά ότι το R8 e-tron θα περάσει τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου τους, αλλά μόνο κατά παραγγελία.

Έτσι, και ενώ η γερμανική εταιρία δείχνει ότι το θέλει στη παραγωγή, αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί είναι το ακριβώς χρονοδιάγραμμα, ούτε να προσδιορίζεται κάποια ακριβή ημερομηνία επίσημης παρουσίασης. Επίσης, με τον κύκλο ζωής του τωρινού μοντέλου να βρίσκεται στο τέλος του, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν θα βασίζεται στο σημερινό μοντέλο ήταν στο επόμενο που θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του 2015.

Φήμες έλεγαν ότι η αυτονομία του πρώτου R8 e-tron έφτανε τα 215 χλμ, ενώ αυτό που θα παρουσιαστεί διαθέτοντας νέες μπαταρίες, θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη και θα φτάνει στα 400 χλμ. Ο Hackenberg κλείνει με τη φράση ότι “τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον” και πιστεύει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αργά ή γρήγορα θα στραφεί προς τα ηλεκτρικά, όταν η εξέλιξη των μπαταριών φτάσει σε καλύτερο επίπεδο.

Στις σχετικές ειδήσεις και ενώ διάφορες φήμες του περασμένου μήνα έλεγαν ότι η νέα γενιά του Q7 θα καθυστερήσει λόγω ανασχεδιασμού, τελικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει και αυτό θα παρουσιαστεί κανονικά κάποια στιγμή μέσα στο τρέχον έτος. Το ίδιο θα συμβεί και για το ολοκαίνουριο Α8 που θα παρουσιαστεί προς το τέλος του χρόνου και θα διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, επιτρέποντας το να κινείται μόνο του σε καταστάσεις αραιής κίνησης.

Τέλος, ο Ulrich Hackenberg γνωστοποίησε τα σχέδια της εταιρείας για ένα ελαφρύ TT Ultra, το οποίο θα τροφοδοτείται από έναν 4-κύλινδρο, 2-λίτρο TDI κινητήρα και θα επιτρέπει στο μοντέλο να έχει εκπομπές CO2 μόλις 110 γρ/χλμ. Επιπλέον, η εταιρία από το Ingolstadt σκέφτεται για διάφορες εκδόσεις του TT πέρα από μια Shooting Brake έκδοση.

[Πηγή: autocar.co.uk]