[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

IMG_9216

Όταν πριν ακριβώς δύο χρόνια ξεκινούσαμε την ενότητα των test drives, πολύ δύσκολα θα φανταζόμουν ότι θα γιορτάζαμε το 100ο μας review με ένα από τα πιο εκπληκτικά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί. Όπως, πολύ καλά έχεις καταλάβει μιλάω για το BAC Mono, και εξ αρχής σε προδιαθέτω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το πιο εντυπωσιακό και συγκλονιστικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, αλλά ας πάρουμε λίγο τα πράγματα από την αρχή.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Αγνο, πραγματικό sportcar
  • Ελιξήριο χαράς, χαμόγελου και αδρεναλίνης
  • Κοφτερό τιμόνι
  • Φρένα
  • Customization/Personalization
  • Φουτουριστικός σχεδιασμός
  • Επιδόσεις

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Τσουχτερή τιμή
  • Χρόνος αναμονής

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”BAC” ]

Η ονομασία προέρχεται από το Briggs Automotive Company, εταιρία την οποία ίδρυσαν το 2009 τα αδέρφια Neill και Ian Briggs, με τους δύο να έχουν αποκτήσει πλουσιότατη εμπειρία στα 15 χρόνια που ήταν μπλεγμένοι στο χώρο του αυτοκινήτου.

IMG_9422

Με το Neill, ιδιαίτερα χαμηλών τόνων και προσηλωμένος κάθε στιγμή στην εταιρία του, είχα μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και αξιομνημόνευτη συνομιλία στον πύργο όπου διαμένει. Ως μηχανικός έχει αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία, έχοντας δουλέψει μεταξύ άλλων για τη Bentley και τη Ford. Τα χρόνια του ως τεχνικός διευθυντή της αγωνιστικής ομάδας της Ford RS Team, όπως μου είπε, αποτέλεσαν τα πιο όμορφα στη καριέρα, πριν φυσικά ασχοληθεί με την BAC, αφού εκτός του ότι διεύθυνε το Focus WRC από επιτυχία σε επιτυχία, δούλεψε με τεράστιους οδηγούς, όπως Colin McRae, Carlos Sainz, Peter Solberg, Marko Martin κ.α. Σήμερα στην εταιρία του είναι υπεύθυνος για το σύνολο της υλοποίησης του project Mono και τη διαχείριση όλων των ειδικοτήτων στο εσωτερικό της επιχείρησης.

IMG_9260

Ομοίως, ο Ian ως designer έχει εργαστεί σε διάφορα projects, κάποια εκ των οποίων ήταν για λογαριασμό της Mercedes-Benz και της Porsche, ενώ στην εταιρία του, ως συνιδρυτής, είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά από το σχεδιαστικό κομμάτι στη παραγωγή, ενώ συμπληρώνει μαζί με τον αδερφό του και την εμπειρία του όλα τα υπόλοιπα τμήματα στο εργοστάσιο. Χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ότι το Mono είναι το αποκορύφωμα ενός 12ετούς ονείρου για αυτόν και τον αδερφό του, το αυτοκίνητο που πάντα ήθελαν, αλλά κανείς άλλος δεν κατασκεύαζε.

Όπως καταλαβαίνεις, μαζί με άλλα 17 στελέχη και μηχανικούς που συναρμολογούν τα αυτοκίνητα, η BAC πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση που μοναδικό σκοπό έχει την παραγωγή του απόλυτου και χωρίς καμία έκπτωση σε αυτό, fun-to-drive αυτοκίνητο. Και τα κατάφερε!

IMG_9434

Όταν τους επισκέφτηκα, ήταν στο στάδιο της μετακόμισης από το μικρό γκαράζ, όπου φιλοξενούνταν στη πολύ μικρή πόλη Holmes Chapel στα Midlands της Αγγλίας, στο νέο τους εργοστάσιο στη περιοχή Speke, του Liverpool, όπου ήμουν ο πρώτος που είχα την ευκαιρία να το δω από κοντά, πριν μετακομίσουν έπειτα από 4 μέρες.

IMG_9261

bac factory

Η δημιουργία και λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων θα δημιουργήσει περίπου 60 νέες θέσεις εργασίες, ευκαιρίες πρακτικής άσκησης και θα προσφέρει δουλειά σε τοπικούς προμηθευτές, με το 98% των μερών του Mono να είναι κατασκευασμένο στη Βρετανία και πιο συγκεκριμένα από τα Midlands.

Μέχρι στιγμής έχουν παραδώσει 19 αυτοκίνητα από τα τέλη του 2011 που ξεκίνησε η παραγωγή του, με κάθε ένα εκ των οποίων να χρειάζεται περίπου 6 εβδομάδες για να κατασκευαστεί, αλλά και τους αγοραστές να αποχωρίζονται τουλάχιστον €120.000, που στη πραγματικότητα είναι αρκετά παραπάνω, όπως μπορείς να διαπιστώσεις και μόνος σου παίζοντας λίγο με τον configurator.

IMG_9152

Το παραγωγικό πλάνο της BAC για το νέο εργοστάσιο είναι 30, 60, 90 και 120 αυτοκίνητα για τα επόμενα 4 έτη, προσπαθώντας να καλύψουν την εκπληκτικά μεγάλη ζήτηση του φοβερού αυτού street legal track day car, ενώ αν πας να το παραγγείλεις σήμερα θα πρέπει να περιμένεις τουλάχιστον ένα χρόνο για να το βάλεις στο γκαράζ σου. Μπορεί να σου φαίνονται υπεραισιόδοξα τα νούμερα αλλά η ζήτηση είναι υπαρκτή και προέρχεται από Γερμανία, Αμερική, Κίνα, Αγγλία και αυξήθηκε δραματικά όταν ανακοίνωσε η εταιρία ότι το Mono πλέον θα προσφέρεται με κινητήρα που πληρεί τις προδιαγραφές του Euro5.

IMG_9389

Ο άνθρωπος που με υποδέχτηκε και όλη την ημέρα ήταν μαζί μου, αποτελεί άλλο ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο για την εταιρία και δεν είναι άλλος από τον Βρετανό οδηγό αγώνων Oliver James Webb. Μπορεί το όνομα να μη σου λέει πολλά αλλά ο 23χρονος “Oli” (όπως αρέσκεται να τον φωνάζουν), έχει αγωνιστεί με αρκετές διακρίσεις σε Formula BMW, Formula Renault, Formula Renault 3.5, Indy Lights κ.α., ενώ η πιο πρόσφατη εμπειρία του είναι η συμμετοχή στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, με την ομάδα της Signatech Alpine Renault, όπου ανέβηκε στη τρίτη θέση του βάθρου στην LMP2 κατηγορία.

Όπως καταλαβαίνεις στην BAC εκτός του κομματιού της επικοινωνίας με τα διάφορα Μέσα, έχει αναλάβει και την εξέλιξη και στήσιμο του αυτοκινήτου, με τις ημέρες που θα ακολουθούσαν της επίσκεψης μου να ήταν αφιερωμένες στη δοκιμή των carbon φρένων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

IMG_9177

Αδιαμφισβήτητα ενδιαφέρον το background αλλά το ζουμί της υπόθεσης είναι ένα, το Mono. Το όνομα του χαρακτηρίζει και το αυτοκίνητο, αφού προέρχεται από την ιταλική λέξη monoposto, που σημαίνει μονοθέσιο, με το αυτοκίνητο να είναι, κατά προσωπική άποψη και με πλήρη συνείδηση, το απόλυτο street-legal track-day αυτοκίνητο. Με τα τελευταία χρόνια να έχει ανθήσει η παρουσίαση τέτοιων αυτοκινήτων, ο ανταγωνισμός του δεν είναι τυχαίος, και το Mono έχει θεωρητικά να αντιταχθεί στο KTM X-Bow, στο Ariel Atom 3.5, στο Caterham 620R και άλλες παρόμοιες κατασκευές.

IMG_9186

Από τις φωτογραφίες και μόνο καταλαβαίνεις ότι η δομή του αυτοκινήτου είναι παρόμοια με αυτή ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου πίστας. Ο σχεδιασμός του καθηλωτικός, φουτουριστικός, εντυπωσιακός και εμφατικός, μοιάζοντας σαν ένα concept επιστημονικής φαντασίας που πέρασε στη παραγωγή! Αυτό που βλέπεις είναι αποτέλεσμα του Ian και της ομάδα του, τελειοποιημένο με χρήση CFD σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης. Απ’όποια πλευρά και να το κοιτάξεις βγάζει ένταση, δύναμη, επιθετικότητα, ενώ θα το παρομοίαζα σα γλυπτό με τα εμπρός φώτα να θυμίζουν…κανόνια. Απ’όλα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει κανένα ανεξαιρέτως δεν τράβηξε τα βλέμματα όπως το Mono, που αν αναλογιστείς ότι οι κάτοικοι στο Liverpool και στα περίχωρα που κινήθηκα, όπως και να το κάνουμε, είναι μαθημένοι σε supercars και σπάνια αυτοκίνητα, αποδεικνύει το Mono όχι σπάει σβέρκους αλλά αποτελεί ένα άκρως ποθητό όνειρο.

IMG_9215

Απευθύνεται σε οδηγούς που αναζητούν την πιο αγνή εμπειρία οδήγησης και σε αυτόν που ο σχεδιασμός, η μηχανική τελειότητα και η απόδοση είναι πρωταρχικής σημασίας. Πάνω από όλα, όμως, το Mono έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον οδηγό, προσφέροντας την ανεπανάληπτη εμπειρία οδήγησης της κεντρικά τοποθετημένης θέσης. Ένα ακόμα πλεονέκτημα αυτής είναι ότι συμβάλλει στην ισορροπία του αυτοκινήτου με 48/52 κατανομή βαρών στον εμπρός και πίσω άξονα, καθώς και στη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους.

IMG_9239

Το bodykit είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και ουσιαστικά ντύνει το μεγαλύτερο μέρος του χαλύβδινου κλωβού ασφαλείας, με τα εκτεθειμένα μέρη να τονίζουν το χαρακτήρα του. Έχει πάρει έγκριση από τη FIA, και είναι όμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν στο DTM, καθώς έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια σε περίπτωση ανατροπής, σε πλευρική πρόσκρουση, ενώ διαθέτει και ένα carbon crashbox στο εμπρός μέρος.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

IMG_9360

Πίσω από το κάθισμα βρίσκεται ένας, κατά μήκος τοποθετημένος, κινητήρας 2,3-λίτρων κατασκευής Cosworth, με σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, με το block να προέρχεται από το Ford Mondeo. Αποδίδει 280 ατμοσφαιρικά άλογα στις 7.700 σ.α.λ. και 280 Νm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., μεταφέροντας την κίνηση, που αλλού, στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου της Hewland, απευθείας προερχόμενο από ενα F3 μονοθέσιο και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Θα θεωρούταν ύβρις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο να υπήρχαν παραπανίσια κιλά, και γι’αυτο το Mono ζυγίζει μόλις 540. Κάνοντας μια απλή διαίρεση βρίσκεις ότι η αναλογία κιλών/ίππο είναι 1,93, νούμερο που ξεπερνάει σχεδόν όλα τα supercars, μεταξύ άλλων και της Bugatti Veyron, αλλά όχι τη τριπλέτα LaFerrari, 918, P1. Η εταιρία ανακοινώνει ότι τα 0-100 χλμ/ώρα τα πιάνει σε 2,8 δευτ. και τα 0-160 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτ. Νούμερα που χωρίς αμφιβολία πιστεύω, καθώς με τα 95 κιλά μου, κατάφερα να φτάσω το 100άρι σε 3,1 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα που έχει δει ο Oli στο ψηφιακό καντράν είναι 170 μίλα/ώρα (272 χλμ/ώρα), με μένα να αρκούμε στα 118 μίλια/ώρα (189 χλμ/ώρα).

[/nextpage]

[nextpage title=”Στήσιμο” ]

IMG_9230

Προχωρώντας στην ανάρτηση δε θα μπορούσες να περιμένεις τίποτα άλλο από μια πλήρως ρυθμιζόμενη pushrod, με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια να προέρχονται από την SACHS Racing, τα οποία στο πίσω άξονα εδράζουν πάνω στο κιβώτιο.

IMG_9322

Οι 17άρες μαύρες αλουμινένιες ζάντες είναι ειδική παραγγελία στην ΟZ Racing και είναι ντυμένες με ελαστικά της Kumho, αποκλειστικά εξελιγμένα για το μικρό βάρος και τις pushrod αναρτήσεις του Mono. Στον εμπρός άξονα έχουν διαστάσεις 205/40, ενώ για τον πίσω 245/40, και τέλος, μέσα τους φωλιάζουν αεριζόμενοι δίσκοι 295 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες της AP Racing σε όλους τους τροχούς.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Το να κάτσεις στο κάθισμα της Tillett (οι γνωρίζοντες καταλαβαίνουν τι εστί Tillett) είναι σχετικά εύκολη διαδικασία, καθώς τα κοψίματα που υπάρχουν στο πάτωμα και το αποσπώμενο τιμόνι βοηθούν να προσεγγίσεις το αυτοκίνητο και να γλιστρήσεις μέσα του.

IMG_9208

Εδώ το κάθισμα και τα πεντάλ είναι custom made για τον υποψήφιο αγοραστή, με το πρώτο να “φυτεμένο” στο σασί του αυτοκινήτου για λόγους ασφαλείας και μείωσης βάρους. Για να μπορέσω να το οδηγήσω σωστά χρειάστηκε να τοποθετηθούν τα πεντάλ στη τελευταία σκάλα για να χωρέσουν τα 192 εκατοστά μου, ενώ ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος είναι και το τιμόνι.

IMG_9410

Με το που βολευτείς στο κάθισμα, κάθεσαι άκρως άνετα και αναπαυτικά αλλά πολύ ξαπλωτά και χαμηλά. Σε σημείο που τα πόδια σου βρίσκονται σε μια νοητική ευθεία στο ίδιο ύψος με το στέρνο σου, ενώ το σφριγηλό σου κ@λ@ρ@κι μόλις 11 εκατ. από το έδαφος. Δένεσαι με τις ζώνες έξι σημείων της Willans, και πρακτικά σε αγκαλιάζει το αυτοκίνητο, νιώθοντας ένα σώμα με αυτό. Πάντως δε χρειάζεται να φοβάσαι όταν πας στη pub για να πεις τη μπύρα σου, ότι πρέπει να κουβαλάς μαζί του κράνος, τιμονι και γάντια καθώς αυτά μπορείς να τα αποθηκεύσεις στο ντουλαπάκι στο εμπρός μέρος του Mono.

IMG_9249

Η μόνη πολυτέλεια που θα συναντήσεις είναι η αδιάβροχη μαύρη αλκαντάρα που είναι ντυμένα τα πάντα με τις κόκκινες ραφές να δημιουργούν όμορφη αντίθεση, με όλα τα χειριστήρια να βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. εξελιγμένο από την ίδια την εταιρία. Σε αυτό υπάρχει και μια οθόνη GEMS LDS4 7,3 ιντσών που δείχνει εκτός των άλλων τη σχέση του κιβωτίου, τις στροφές του κινητήρα, και διάφορες άλλες ενδείξεις λειτουργίας καθώς και το touch button που εκκινεί τον κινητήρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

BAC Mono

Μετά την απαραίτητη υπόδειξη των λειτουργιών του τιμονιού από τον Oli, χρειάστηκαν να περάσουν κάποια δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσω που είμαι και τι πρόκειται να οδηγήσω. Η θέση οδήγησης είναι αυτή που περιμένεις από ένα μονοθέσιο, πολεμική. Πριν καν πατήσω το κουμπί στο κέντρο του τιμονιού που λέει “power” η αδρεναλίνη μου ήδη χτυπάει κόφτες!

DSCF2821

Η πρώτη αίσθηση των πεντάλ ήταν απίστευτα αγχωτική, γιατί ήταν πολύ σκληρά και ήμουν σίγουρος ότι θα μου έσβησε. Ο συμπλέκτης είχε εξαιρετικά μικρή διαδρομή, ενώ ομοίως το γκάζι σε κάθε χιλιοστό που κουνούσα το πόδι μου ανέβαζε στροφές. Όλα όμως ήταν στο μυαλό μου και τελικά η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη ήταν πολύ πιο απλή απ’όσο νόμιζα. Εκ των υστέρων κατάλαβα ότι ο συμπλέκτης συγχωρεί, αν και εξάλλου χρησιμοποιείται μόνο για τις εκκινήσεις, καθώς μετά οι αλλαγές γίνονται απλά με τα paddles στο τιμόνι.

IMG_9193

Για να επιλέξεις την πρώτη ταχύτητα, πρέπει να πατήσεις το πράσινο κουμπί της “Νεκράς”, το συμπλέκτη και να τραβήξεις προς το μέρος σου το δεξί “αυτάκι”. Αμέσως νιώθεις ένα τράνταγμα που διαπερνάει όλο το σασί, ενώ ακούς αυτό τον μηχανικό, ξερό ήχο και πορώνεσαι.

Το πρώτο μεγάλο σοκ το έπαθα με το που βγήκα στο δρόμο. Η οπτική μπροστά και γύρω σου είναι από τη μια μαγευτική, φανταστική, έχοντας στα όρια για το εμπρός μέρος τα αιχμηρά φτερά. Γρήγορα, όμως, πρέπει ξεχάσεις όσα ξέρεις από τα χλμ. που έχεις κάνει σε αριστεροτίμονα και δεξιοτίμονα αυτοκίνητα και ο εγκέφαλος να γράψει νέα δεδομένα. Αυτά με σένα στη μέση του δρόμου. Επίσης, εκφοβιστικό για κάποια λεπτά είναι μέχρι να συνειδητοποιήσει ο εγκέφαλος την πολύ χαμηλή θέση οδήγησης, που ακόμα και ένα Fiat 500 σου μοιάζει με SUV.

IMG_9310

Παρά το αρχικό σοκ, το Mono σε κάνει γρήγορα να νιώσεις άνετα. Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη είναι η ελαστικότητα του πλαισίου και η απόκριση του τιμονιού. Η μεγαλύτερη έκπληξη είναι απόσβεση των όποιων ανωμαλιών συνάντησα στους βρετανικούς δρόμους. Δεν είναι τόσο “κούτσουρο” όσο αρχικά περίμενα, με την BAC να υποστηρίζει ότι το Mono είναι πρωτίστως ένα αυτοκίνητο δρόμου, το οποίο όμως μεταμορφώνεται στη πίστα. Τέλος, και η απόσταση από το έδαφος που μπροστά είναι 10 εκατ. και πίσω 11 εκατ. δεν είναι απαγορευτική για να προσπεράσεις τυχόν σαμαράκια και άλλες μικρές όμως λακκούβες. IMG_9311
Με το που κάνεις λίγα χιλιόμετρα καταλαβαίνεις ότι δεν είναι φτιαγμένο για χαμηλές ταχύτητες. Οι δονήσεις και οι κραδασμοί από τον κινητήρα και από το δρόμο περνάνε σε όλο σου το σώμα, με τις αλλαγές στις χαμηλές στροφές να είναι πιο δύστροπες και να ταρακουνούν το πλαίσιο. Επίσης, μπορεί ο κινητήρας να ακούγεται απίστευτα θυμωμένος και μπάσος στις υψηλές στροφές, αλλά κάνει ένα περίεργο, βιομηχανικό θόρυβο κάτω από 4.000 σ.α.λ. αλλά πραγματικά εκείνη τη στιγμή δεν με ένοιαζε τίποτα, πετούσα στα ουράνια! Εκεί που εκτιμάς τη μοναδική αυτή κατασκευή των αδερφών Briggs είναι στον άδειο δρόμο. Και η διαδρομή που επέλεξε ο Oli περιελάμβανε και αυτοκινητόδρομο και μου δόθηκε η ευκαιρία να “ανοίξω” τον κινητήρα.IMG_9214
Τότε το Mono είναι απλά εκπληκτικό. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται σε κάθε κίνηση των δαχτύλων και το αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο και πως αλλάζει κατεύθυνση είναι κάτι που δε περιγράφεται. Δε φοβάσαι όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, με την ωμή δύναμη του κινητήρα να σου δίνει άμεσα βίαιες και δυνατές κλωτσιές με το κάθε βύθισμα του πεντάλ. Η δουλειά που έχει γίνει στο Mono είναι εμφανέστατη. Το αυτοκίνητο δεν έχει μόνο κάθετη δύναμη, αλλά και η μηχανική πρόσφυση το βιδώνει στην άσφαλτο κάνοντας σε να αναρωτιέσαι με πόσα πιο πολλά θα μπορούσες να μπεις σε εκείνη την ανοιχτή καμπή του επαρχιακού δικτύου λίγο έξω από το Holmes Chapel, πριν μπω στον αυτοκινητόδρομο. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, ακούς τον κινητήρα να ουρλιάζει πλησιάζοντας τον κόφτη στις 8.000 σ.α.λ. και όσο αυξάνουν τα χιλιόμετρα τόσο πιο ομαλές είναι οι αλλαγές των ταχυτήτων, με κάθε επόμενη να έχει να προσφέρει ακόμα περισσότερη επιτάχυνση.

IMG_9383

Μπορεί να μη κατάφερα να το οδηγήσω σε πίστα αλλά τα συνολικά 250 χλμ. σε 3,5 περίπου ώρες που το είχα στα χέρια μου καταλαβαίνεις πολλά για το Mono. Υποστροφή στο δρόμο δε πρόκειται να δεις για κανένα λόγο, ενώ αν θες στις εξόδους των στροφών μπορείς να παίξεις με το γκάζι και να ανοίξεις τη τροχιά του πίσω μέρους, καίγοντας αβίαστα όση γόμα θες από τα ιδιαίτερα αυτά ελαστικά. Βουτάς ψύχραιμα στο apex της στροφής, έχοντας εκμεταλλευτεί πλήρως τα πολύ δυαντά φρένα (δε μπορώ να φανταστώ πως θα είναι με τα κεραμικά), και στην έξοδο της στροφής επαναφέρεις απαλά το τιμόνι στην ευθεία θέση, ενώ ταυτόχρονο πατώντας το γκάζι διακτινίζεσαι μέχρι την επόμενη στροφή, που έρχεται πολύ πιο γρήγορα απ’όσο την βλέπεις μακριά. Στα πολλά, οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται…μόνο με την σκέψη και το τιμόνι απαιτεί απαιτεί χειρουργική ακρίβεια για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων, ενώ τα G που δέχεσαι μπορούν άνετα να ξεπεράσουν τα 1,3.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]
IMG_9392

Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν πιο τεχνολογικά προηγμένα supercars, με περισσότερες ανέσεις και πολύ πιο χρηστικά στη καθημερινή συμβίωση τους, αλλά αυτό που σου προσφέρει το BAC Mono είναι αναντικατάστατο. Αν διέθετα τα λεφτά, χωρίς δεύτερη σκέψη θα τους τα έδινα. Μπορεί να με χαρακτηρίσεις υπερβολικό αλλά νιώθω ότι το ελληνικό λεξιλόγιο φαίνεται φτωχό για να περιγράψει απόλυτα την εμπειρία που μου χάρισαν ο Neill και Oliver.

IMG_9178

Νιώθω πραγματικά ευγνώμων που υπάρχουν ακόμα κάποιοι τέτοιοι τρελοί άνθρωποι και κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ελάχιστα άλλα πράγματα στη ζωή προκαλούν συναισθήματα που μπορούν να συγκριθούν με αυτό που ένιωσα μέσα στο bucket κάθισμα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]