VW_Golf_R_Icedrive_014-lg

Η εμπορική επιτυχία οποιουδήποτε μοντέλου είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να παραβλεφθεί και βάζει ιδέες στα μυαλά αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις. Το έχουμε δει να συμβαίνει στο παρελθόν και θα το δούμε να συμβαίνει πολλές φορές ακόμα στο μέλλον αφού το 99% των περιπτώσεων, αυτό είναι το κριτήριο που χρησιμοποιείται για το λανσάρισμα ή την διακοπή ενός μοντέλου. Πάρε για παράδειγμα την “R” σειρά της Volkswagen. Σύμφωνα με τον επικεφαλής εξέλιξης powertrain της εταιρίας, Dr. Heinz-Jakob Neusser:

Είχαμε σημαντική επιτυχία με τα R μοντέλα […] Τα τυπικά R μοντέλα, από τεχνολογικής και μηχανικής απόψεως, είναι στο κορυφαίο επίπεδο αυτού που μπορούμε να πετύχουμε όπως δείξαμε και με το Golf R400.


Δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη λοιπόν, το γεγονός ότι ο εμπλουτισμός της “R” γκάμας της Volkswagen με επιπλέον μοντέλα, όπως το GTD R, είναι κάτι το οποίο εξετάζεται μέσα στην εταιρία.

Στο μέλλον, μπορεί να δείτε επίσης ένα wagon. Είναι πιθανό. Είναι επίσης πιθανό για το Polo και το Passat. Το μοναδικό ερωτηματικό, αφορά την ισχύ και την τιμή.

Η Volkswagen δεν έχει αποκλείσει και το ενδεχόμενο χρήσης ενός εξακύλινδρου κινητήρα (πιθανώς υπερτροφοδοτούμενου) για κάποιο μοντέλο. Ωστόσο το ερώτημα για τον Neusser είναι: “χρειαζόμαστε έναν εξακύλινδρο;” Στο παιχνίδι, μπαίνει και η πρόσφυση. Το όποιο R μοντέλο, θα πρέπει να είναι εκτός από γρήγορο και χρηστικό σε καθημερινή βάση. Όπως και να έχει, το υψηλόβαθμο στέλεχος πιστεύει πως η VW μπορεί να το κάνει. Το θέμα είναι “αν η αγορά θέλει το αυτοκίνητο και αν είναι εμπορικά ελκυστικό για την εταιρία”.