Οι οδηγοί ανησυχούν για τις γόμες που επέλεξε η Pirelli για τη Βραζιλία

Σχετικά άρθρα

Mercedes GP Russia

Στον Κυριακάτικο αγώνα της Ρωσίας, είδαμε πως η μέση γόμα της Pirelli άντεχε να “βγάλει” σχεδόν όλο το GP. Με την Ιταλική εταιρία κατασκευής ελαστικών να έχει επιλέξει τη μέση και σκληρή γόμα στην πίστα του Interlagos, ορισμένοι οδηγοί έχουν εκφράσει την απορία ή ακόμη και το φόβο τους. Ο Fernando Alonso είναι ένας από αυτούς.

Αν δείτε τις επιλογές (των ελαστικών) για τους επόμενους αγώνες, είναι λίγο παράξενες. Η μέση και η σκληρή γόμα στη Βραζιλία δεν ήταν αναμενόμενες. Φυσικά είναι επιλογή τους (Pirelli) και πρέπει να τους βοηθήσουμε με ότι ερωτήσεις μπορεί να έχουν.

Ο Felipe Massa το πήγε ένα βήμα παραπέρα, θεωρώντας πως οι επιλογές του προμηθευτή ελαστικών της Formula 1 είναι επικίνδυνες, όσον αφορά των αγώνα της πατρίδας του.

Είναι επικίνδυνο, πολύ επικίνδυνο. Πρώτα απ’ όλα το Interlagos δεν ήταν ποτέ πίστα για μέση και σκληρή γόμα, είναι πίστα που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μαλακή και πολύ μαλακή ή έστω μαλακή και μέση, αν θέλουμε να είμαστε σίγουροι. Δεν έχω ιδέα γιατί επέλεξαν μέση και σκληρή, είναι απαράδεκτο.

Είναι μια πίστα στην οποία μπορεί να βρέξει, μπορεί να έχει κρύο, μπορεί να αναγκαστείς να ρισκάρεις και να βάλεις τα στεγνά ελαστικά… είναι όμως τόσο σκληρά που κάτι τέτοιο θα ήταν επικίνδυνο, δεν το καταλαβαίνω. Και αλλάζουν και την άσφαλτο. Όπου πηγαίνω και έχουν αλλάξει άσφαλτο, γίνεται ακόμη ευκολότερη (η δυνατότητα να αγωνιστείς με μαλακά ελαστικά).

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα γιατί επέλεξαν αυτά τα ελαστικά. Μίλησα ακόμη και με τον τύπο από την Pirelli και μου είπε ότι είχα δίκιο.

2014 Formula One Russian Grand Prix Sochi Autodrom, Sochi, Krasnodar Krai, Russia. 9th-12th October 2014. Circuit detail, Atmosphere, World Copyright: © Andrew Hone Photographer 2014. Ref: _ONY3592

Από την πλευρά της, η Pirelli πιστεύει πως ο βαρετός αγώνας της Ρωσίας δεν θα γινόταν πιο συναρπαστικός, ακόμα και αν είχε φέρει την μαλακότερη γόμα της. Ο υπεύθυνος μηχανοκίνητων αγώνων της εταιρίας, Paul Hembery, δήλωσε:

Δεχόμαστε κριτική ότι και αν κάνουμε. Νομίζω πως ο κόσμος ξεχνάει και αυτό είναι ένα από τα προβλήματα· μας βάζει σε δύσκολες καταστάσεις. Ακόμη και η μαλακή γόμα έδινε τους ταχύτερους γύρους στο τέλος, οπότε ήταν ένας συνδυασμός παραγόντων.

Σίγουρα η άσφαλτος έπαιξε το ρόλο της και ίσως δούμε αλλαγές στο μέλλον. Ίσως φταίει το ότι ήταν πρόσφατα στρωμένη η άσφαλτος. Κάποια συστατικά έβγαιναν έξω, βοηθώντας με την πρόσφυση στη λεία επιφάνεια, αυτός ήταν και ο λόγος που η απόδοση βελτιωνόταν.

ΠηγήAdamCooper

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...