Lincoln MKC 2015 (8)

Τη τελευταία μέρα του χρόνου που μας πέρασε επέλεξε η Lincoln να κάνει άλλη δυο ανακλήσεις αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά ότι το 2014 μπορεί με κάθε επισημότητα να χαρακτηριστεί ως η χρονιά της ανάκλησης.

Η πρώτη και μεγαλύτερη από αυτές αποτελεί στη πραγματικότητα μία από τις πιο περίεργες που έγιναν τον περασμένο χρόνο, καθώς η αμερικάνικη εταιρία ανακαλεί 13.574 MKC στη Βόρεια Αμερική, για να μετακινήσει τη θέση του διακόπτη ανάφλεξης στο ταμπλό. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας:

Εξαιτίας του ότι το start/stop κουμπί βρίσκεται κοντά σε άλλους διακόπτες, οι επιβάτες μπορούν ακούσια να απενεργοποιήσουν τον κινητήρα κατά την οδήγηση.

Lincoln MKC 2015 (14)

Που βρίσκεται το κουμπί αναρωτιέσαι. Αυτό είναι κοντά στο κάτω μέρος της οθόνης αφής, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί προφανώς να το πατήσεις κατά λάθος. Σύμφωνα με την Lincoln, δεν έχουν αναφερθεί ατυχήματα ή τραυματισμοί που να έχουν προκληθεί από την κακή τοποθέτηση του κουμπιού στο compact crossover, με τα επηρεαζόμενα οχήματα να είναι 11.144 στις ΗΠΑ, 2.033 στον Καναδά και 397 στο Μεξικό. Σύμφωνα με απάντηση του Kelli Felker, εκπροσώπου της Ford, η εταιρία θα μετακινήσει το κουμπί από το κάτω άκρο της κονσόλας στο πάνω, με την εργασία να διενεργείται προς το τέλος του Φεβρουαρίου.

ford escape 2014

Η δεύτερη ανάκληση αφορά 12.205 μονάδες του Ford Escape και του Lincoln MKC στη Βόρεια Αμερική, λόγω ενός προβλήματος με την επένδυση νικελίου στην αντλία καυσίμου. Το ζήτημα μπορεί να προκαλέσει η αντλία να μην λειτουργήσει, το οποίο μπορεί να προκαλέσει την μη εκκίνηση των αυτοκινήτων, ή να σταματήσει ενώ οδηγούνται. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι ενήμερη για τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς που σχετίζονται με αυτό το σφάλμα, με τη συγκεκριμένη ανάκληση να είναι η 13η φορά που πραγματοποιείται για το Escape από το 2012.

Δελτίο Τύπου

FORD ISSUES TWO SAFETY RECALLS IN NORTH AMERICA

DEC 31, 2014 | DEARBORN, MICH.

Ford is issuing two safety recalls in North America. No accidents or injuries are attributed to either of these conditions. Details are as follows:

Ford issues safety recall for certain 2014 Ford Escape and 2015 Lincoln MKC vehicles in North America for fuel pump issue

Ford is issuing a safety recall for approximately 12,200 2014 Ford Escape and 2015 Lincoln MKC vehicles in North America (actual 12,205) for an issue with the nickel plating on the fuel pump, which may cause the pump to seize. If the fuel pump seizes, a vehicle may not start or may stall while driving. An engine stall without warning while driving increases the risk of a crash.

Ford is not aware of any accidents or injuries related to this condition.

Affected vehicles include certain 2014 Ford Escapes built April 15, 2014 to May 8, 2014 at Louisville Assembly Plant and certain 2015 Lincoln MKC vehicles built April 21, 2014 to May 15, 2014 at Louisville Assembly Plant.

There are 9,038 vehicles in the United States and federalized territories, 3,074 in Canada and 93 in Mexico.

Dealers will replace the fuel delivery module at no cost to the customer.

Ford issues safety recall for certain 2015 Lincoln MKC vehicles in North America for push-button keyless ignition switch location issue

Ford is issuing a safety recall for approximately 13,500 2015 Lincoln MKC vehicles in North America (actual 13,574) to move the push-button keyless ignition switch location. Due to the switch’s close proximity to other controls, occupants are inadvertently shutting off the engine while driving. If the push-to-start button is inadvertently actuated while driving, the restraint system may not perform as intended in a crash, increasing the risk of injuries.

Ford is not aware of any accidents or injuries related to this condition.

Affected vehicles include certain 2015 Lincoln MKC vehicles built Aug. 20, 2013 to Sept. 9, 2014 at Louisville Assembly Plant. There are approximately 13,500 vehicles in North America, including 11,144 in the United States and federalized territories, 2,033 in Canada and 397 in Mexico.

Dealers will replace the gearshift module with one that has the push-to-start button in a different location and reprogram the powertrain control module.