Michelle Christensen acura honda nsx

Έπειτα από 10 χρόνια αναμονής, η Acura/Honda παρουσίασε στο Detroit το ολοκαίνουριο 2016 NSX. Με το υβριδικό powetrain που αποτελείται από έναν twin-turbo V6, τρεις ηλεκτροκινητήρες να αποδίδει περισσότερα από 550 άλογα, το Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive και το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι δεδομένο ότι θα προσφέρει πληθώρα συγκινήσεων στους τυχερούς που θα το αγοράσουν. Το πρώτο πράγμα που κλέβει την παράσταση όμως, είναι το design του. Στο θέμα μας λοιπόν: το ήξερες ότι έχει σχεδιαστεί από γυναίκα;

Γνώρισε την Michelle Christensen, την πρώτη γυναίκα που δούλεψε ως project leader ομάδας εξωτερικού σχεδιασμού σε super car. Η 34χρονη απόφοιτος του Art Center College of Design της Καλιφόρνια, ηγήθηκε μίας ομάδας 8 ατόμων που ανέλαβε τον σχεδιασμό του αμαξώματος του 2016 Honda NSX.

Ήθελαν ένα συναισθηματικό, “τρισδιάστατο” feeling. Για εμένα ήταν προτεραιότητα να το κρατήσω αυτό.

Δήλωσε η σχεδιάστρια που συνέχισε, λέγοντας ότι το κεντρομήχανο layout, ήταν “μία από τις πιο διασκεδαστικές αναλογίες που δουλέψαμε”.

Μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε περισσότερες τρύπες και να το κάνουμε πιο εξωτικό. Μιλώντας για τον σχεδιασμό, ήμαστε ενθουσιασμένοι που το πήγαμε στο γυμναστήριο και το πρήξαμε.

Το resume της Christensen πριν πιάσει δουλειά στο NSX δεν ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Δούλεψε πάνω στο ZDX crossover και την ανανέωση του RLX, γεγονός που κάνει την απόφαση των Ιαπώνων να της εμπιστευτούν το “καμάρι” τους ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Τα σχέδια της Christensen αντλούν επιρροές από την απλότητα των παλιών, Αμερικάνικων muscle cars αλλά και την μόδα ενώ δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην ευθύνη που βαρύνει έναν σχεδιαστή όσο δουλεύει πάνω σε ένα supercar.

Οι προοπτικές είναι τόσο μεγαλύτερες που όλα μεγεθύνονται. Έπρεπε να ξεχωρίζει.

Και γι’ αυτό το αντιμετώπισαν να γλυπτό και προσπάθησαν να του δώσουν μία “επιθετική προσωπικότητα”. Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνούμε το γεγονός ότι ο σχεδιασμός ενός τέτοιου αυτοκινήτου, επηρεάζεται και από την αεροδυναμική. Η Christensen έκλεισε δυναμικά τη συνέντευξη:

Οπτικά, θέλαμε να ξεχωρίζει και να κόβει κ*$@%ς