Ferrari 488 GTB (13)

Η Ferrari έχει δηλώσει αρκετές φορές πως δεν είναι ικανοποιημένη από τους νέους V6 κινητήρες που χρησιμοποιούνται τώρα στη Formula 1. Μην έχοντας κάνει και τη καλύτερη δουλειά στην κατασκευή αυτών των κινητήρων, οι Ιταλοί πρότειναν στο Strategy Group τη μελλοντική αλλαγή των κινητήρων σε V8 twin-turbo, απόδοσης 1000 ίππων.

Φυσικά, με τόσα χρήματα που έχουν ξοδευτεί για την εξέλιξη αυτών των κινητήρων, ήταν λογικό να υπάρξουν αντιδράσεις από τους υπόλοιπους κατασκευαστές, εκτός της Renault. Η Mercedes, η οποία θέλει προφανώς να διατηρήσει το προβάδισμα που έχει και η Honda, η οποία δεν έχει δει ακόμα πόσο ανταγωνιστικός είναι ο κινητήρας της, απείλησαν πως θα αποσυρθούν από τη Formula 1, σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει η υποψία πως η απόδοση των 1000 ίππων είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί, σε περίπτωση που αλλάξουν οι κανόνες του περιορισμού ροής καυσίμων, κάτι το οποίο αναφέραμε από τη πρώτη στιγμή. Ας υπάρχει περιορισμός στη συνολική ποσότητα καυσίμου, αλλά όχι περιορισμός στη ροή. Θέλει κάποιος να πάει στο 80% του αγώνα όσο γρηγορότερα μπορεί και να μείνει στο τέλος από καύσιμο, ας το κάνει. Θέλει κάποιος οδηγός να κινηθεί με μια ασφαλή ταχύτητα, ας κάνει ότι κάνουν τώρα, αλλά από μόνος του, χωρίς τον περιοριστή. Θέλει κάποιος να κινηθεί στην αρχή αργά και μετά γρήγορα, ας του δοθεί αυτή η δυνατότητα.

Red Bull rendering

Άλλες προτάσεις που έγιναν στο Strategy Group αφορούσαν φαρδύτερα ελαστικά και αύξηση της κάθετης δύναμης. Οι προτάσεις των McLaren και Red Bull για νέα, πιο επιθετικής σχεδίασης μονοθέσια, απορρίφτηκαν και αυτές. Σε περίπτωση που γίνουν αλλαγές των κανονισμών για το 2016, αυτό θα πρέπει να γίνει μέχρι τον Ιούνιο του 2015, διαφορετικά θα πρέπει να υπάρξει ομοφωνία για οποιαδήποτε αλλαγή ή να μεταφερθεί η διαφοροποίηση στην επόμενη χρονιά (2017).