land-rover-dc100-concept

H Land Rover φημολογείται πως θα κατασκευάσει την επόμενη γενιά του Defender σε ένα νέο εργοστάσιο που ετοιμάζει στην Ανατολική Ευρώπη, είτε στην Ουγγαρία είτε και στην Πολωνία.

Ο αντικαταστάτης του Defender, το πρώτο πραγματικά ολοκαίνουριο Defender από το 1948, έρχεται το 2016-2017 και υπόσχεται ότι ενώ θα διατηρήσει τις αρετές του προκατόχου του, θα αλλάξει. Θα εκσυγχρονιστεί. Πηγές εντός της Land Rover, αναφέρουν ότι το νέο Defender θα είναι διαθέσιμο σε 5 διαφορετικά στυλ αμαξώματος: Ένα δίθυρο με κοντό μεταξόνιο και μεταλλική οροφή, ένα δίθυρο με κοντό μεταξόνιο και υφασμάτινη οροφή, ένα τετράθυρο με μακρύ μεταξόνιο και μεταλλική οροφή, ένα δίθυρο pickup με κοντό μεταξόνιο και ένα τετράθυρο pickup με μακρύ μεταξόνιο.

Όσον αφορά στους κινητήρες, οι ίδιες πηγές κάνουν λόγο για 5 επιλογές: Δύο δίλιτρους, τετρακύλινδρους diesel –έναν με 150 και έναν με 180 ίππους-, δύο δίλιτρους, τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες –έναν με 180 και έναν με 240 ίππους- και τον τρίλιτρο V6 με τα 300 άλογα που θα αντικαταστήσει τον πρακτικά αρχαίο, V8. Όλοι οι κινητήρες, θα συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 9-τάχυτο αυτόματο ενώ και τα δύο κιβώτια, θα μπορούν να συνδυαστούν με ένα προαιρετικό και πιο σκληροπυρηνικό σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα, θα προσφέρεται και σε SVR γρήγορη έκδοση.

Το chassis του νέου Defender θα είναι ένα καινούριο “unibody” με δύο υποπλαίσια αλλά θα διαθέτει τον παραδοσιακό άκαμπτο πίσω άξονα. Μεγάλο βάρος έχει δοθεί στη μείωση του βάρους και την αύξηση της ευελιξίας. Και όταν μιλάμε για ευελιξία, αναφερόμαστε τόσο στις εκτός και εντός δρόμου ικανότητες του Defender όσο και στην ευελιξία παραγωγής αφού το κόστος πρέπει να διατηρηθεί σε λογικά επίπεδα και ο όγκος παραγωγής δεν θα είναι μεγάλος. Από πλευράς εξοπλισμού, το νέο Defender θα είναι επίσης ευέλικτο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το κοινό του απαιτεί εκτός δρόμου ικανότητες αλλά και ένα Α επίπεδο πολυτέλειας, άνεσης, ασφάλειας, εργονομίας κ.ά. Η Land Rover περιμένει πως θα πουλά περί τα 30.000 Defenders κάθε χρόνο, που σημαίνει ότι πρέπει να είναι ελκυστικό σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, χωρίς να χάσει τους παραδοσιακούς οπαδούς. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Ας περιμένουμε να δούμε τι μας ετοιμάζει η Land Rover…