Επίσημο: Alfa Romeo Giulia [w/video]

Σχετικά άρθρα

150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP1

Αυτή είναι η Alfa Romeo Giulia QV όπως αποκαλύπτεται αυτή την ώρα στο μουσείο της φίρμας στο Arese. Η δεύτερη Alfa Romeo της νέας εποχής μετά την 4C και πριν έναν μικρό καταιγισμό νέων μοντέλων μέχρι το 2018. Σύμφωνα με την εταιρία, ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ορίζεται από τις τεχνικές προδιαγραφές του. Form follows function στα καλύτερα του. Ο υπετροφοδοτούμενος, εξακύλινδρος κινητήρας που εξελίχθηκε από μηχανικούς με παρελθόν στην Ferrari, αποδίδει 510 άλογα και επιτρέπει στην Ιταλίδα να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3.9 δευτερόλεπτα ενώ χάρη σε τεχνολογίες όπως η ηλεκτρονική απενεργοποίηση κυλίνδρων, έχει εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας αυτός, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag.

150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP3

Η Alfa Romeo Giulia βασίζεται σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα με ονομασία “Giorgio”. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα –με κάτι που ονομάζεται “ημι-εικονικός άξονας διεύθυνσης” που βελτιώνει την αίσθηση του τιμονιού- ενώ στον πίσω άξονα, βρίσκουμε μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Οι μηχανικοί της Alfa Romeo δούλεψαν σκληρά ώστε να κρατήσουν το βάρος σε σχετικά χαμηλά επίπεδα και να το μοιράσουν ισόποσα στους δύο άξονες. Τελικά το 50:50 επετεύχθη ενώ όσον αφορά στο βάρος, ενώ δεν έχουμε κάποιο ακριβές νούμερο, η εταιρία αναφέρει ότι η αναλογία κιλών ανά ίππους είναι “σημαντικά μικρότερη των 3 kg/hp”.

150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP2

Ο άξονας μετάδοσης, το καπό και η οροφή είναι ανθρακονημάτινα ενώ ο κινητήρας, οι δαγκάνες των φρένων και η ανάρτηση είναι από αλουμίνιο. Οι δίσκοι των φρένων από την άλλη, είναι carbon-ceramic της Brembo και τα καθίσματα, έχουν ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Παρά όλα αυτά, η Alfa Romeo Giulia QV, έχει την υψηλότερη στρεπτική ακαμψία στην κατηγορία της ενώ μαζί με την ενεργή αεροδυναμική και προηγμένα συστήματα όπως το Integrated Braking System, το Chassis Domain Control και το Torque Vectoring, υπόσχεται οδική συμπεριφορά που θα κόβει την ανάσα. Το άρθρο αυτό θα ανανεώνεται με οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία δημοσιευτεί.

150624_Alfa_Romeo_Logo

Παράλληλα με την Giulia QV, η Alfa Romeo παρουσίασε για πρώτη φορά στον κόσμο και το νέο σήμα της. Όπως αναφέρουν οι Ιταλοί, “το έμβλημα ανανεώθηκε και εκμοντερνίστηκε στο εξωτερικό ενώ το χαρακτηριστικό σχήμα και τα στοιχεία που το έκαναν ένα λατρεμένο σύμβολο ανά τον κόσμο, παραμένουν αναλλοίωτα”.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Παγκόσμια πρεμιέρα για την Alfa Romeo Giulia

  • Ιδανικό μείγμα της φιλοσοφίας της νέας Alfa Romeo και της μέγιστης έκφρασης του “meccanica delle emozioni”, το νέο μοντέλο περικλείει 105 χρόνια εξαιρετικού στιλ και Ιταλική τεχνολογίας.
  • Η ξεχωριστή σχεδίασή της εκφράζει τρία ουσιώδη χαρακτηριστικά του Ιταλικού design: την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την υψηλή ποιότητα στο φινίρισμα των επιφανειών.
  • Το νέο σήμα της Alfa Romeo έχει πλέον ανανεωθεί, ενώ διατηρεί το θρυλικό σχήμα και το αλάνθαστο στιλ και ξεχωρίζει στο μέσον της διάσημης εμπρός μάσκας.
  • Ολόκληρη η «δημιουργία» επικεντρώνεται γύρω από τον οδηγό και την υπόσχεση απολαυστικών οδηγικών εμπειριών με γρήγορο τιμόνι, άμεση επιτάχυνση και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και φρενάρισμα.
  • Με μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς ή τετρακίνηση, η οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ένας φόρος τιμής στις πιο αυθεντικές διαδρομές του θρύλου της Alfa Romeo: είναι επίσης μία τεχνική λύση η οποία εγγυάται υψηλές επιδόσεις και εκπληκτική απόλαυση.
  • Τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες: ένας εξακύλινδρος με 510 ίππους, εμπνευσμένος από τεχνολογίες της Ferrari, ο νεός κινητήρας πρότυπο της μάρκας θα παρουσιαστεί στην έκδοση Quadrifoglio.
  • Οι επιδόσεις είναι συναρπαστικές: από 0 έως 100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
  • Ιδανική κατανομή βάρους (50/50 μεταξύ των δύο αξόνων), εξελιγμένες αναρτήσεις (η εμπρός είναι μία αποκλειστικότητα της Alfa Romeo) και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην αγορά.
  • Μοναδικές, αποκλειστικές τεχνικές λύσεις, όπως το Torque Vectoring για εξαιρετικό έλεγχο ευστάθειας, το Integrated Brake System για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος και το Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.
  • Η Alfa Romeo Giulia συνδυάζει την εντυπωσιακή απόδοση του κινητήρα και την ευρύτατη  χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό, για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής σχέσης βάρους-ισχύος (μικρότερη από 3).
  • Το μοντέλο παρουσιάστηκε στον διεθνή τύπο στο ανακαινισμένο μουσείο της Alfa Romeo στο Arese της Ιταλίας, το οποίο θα ανοίξει και πάλι στις 30 Ιουνίου για τους οπαδούς της μάρκας και τους διεθνείς ερευνητές.

Η Giulia, το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας που αναδεικνύει το θρυλικό σήμα Quadrifoglio, παρουσιάστηκε σήμερα στον διεθνή τύπο στο μουσείο της Alfa Romeo στο Arese, κοντά στο Μιλάνο.

Ήταν μία ειδική εκδήλωση και μία γιορτή της Alfa Romeo για πάνω από ένα αιώνα ιστορίας: στην πραγματικότητα σήμερα γιορτάζει η μάρκα τα 105 χρόνια κατασκευής αυτοκινήτων, ένα επίτευγμα το οποίο μοιράζεται με ένα κλαμπ πολύ λίγων κατασκευαστών, που είναι ακόμα λιγότεροι αν λάβει κανείς υπόψη τις επιτυχίες πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως και τις νίκες της στους αγώνες.

Η A.L.F.A. (που προέρχεται από το “Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”, το οποίο μεταφράζεται στα Ελληνικά σαν «Ανώνυμη Εταιρεία Κατασκευής Αυτοκινήτων Λομβαρδίας») ιδρύθηκε στις 24 Ιουνίου του 1910. Σήμερα, στις 24 Ιουνίου 2015, γράφεται μία νέα σελίδα στην ιστορία της μάρκας που δεν έπαψε ποτέ να εκπλήσσει, με την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, ενός γνήσιου μανιφέστου το οποίο συμπυκνώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον και είναι ένα από τα πιο λαμπρά παραδείγματα στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας .

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τόπος για αυτή την λαμπρή εκδήλωση από το νέο μουσείο της Alfa Romeo στο Arese. Το «σπίτι» της μάρκας θα ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό ξανά στις 30 Ιουνίου. Οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις φιλοξενούν τις πιο διάσημες και καινοτόμες δημιουργίες της Alfa Romeo. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν γράψει μερικές από τις πιο σημαντικές σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης και εξακολουθούν να είναι, ακόμα και σήμερα, πηγές έμπνευσης για τους νέους σχεδιαστές της Alfa Romeo.

Αυτές περιλαμβάνουν μία εκλεκτή ομάδα μηχανολόγων, σχεδιαστών και στιλιστών που είναι γνωστοί μέσα στην FCA σαν οι “Skunks”, ένα παρατσούκλι που χρησιμοποιείται στις βιομηχανίες στην Αμερική για να καθορίσει τις καλύτερες ομάδες στις οποίες εμπιστεύονται τις πιο εκλεπτυσμένες και τεχνολογικά καινοτόμες αποστολές. Επειδή μοιράζονται μία κοινή αγάπη για την Alfa Romeo και την μοναδική της αντίληψη για τα αυτοκίνητα ως «μηχανολογικές δημιουργίες» οι οποίες ξεπερνούν την σφαίρα της αναγκαιότητας για να αγγίξουν τα πιο αυθεντικά συναισθήματα και όχι απλά «την χρήσιμη έννοια της μεταφοράς», οι “Skunks” έχουν ένα στόχο: να δημιουργήσουν την Alfa Romeo του μέλλοντος σεβόμενοι την κληρονομία που είναι αποτέλεσμα της εργασίας και της υπερηφάνειας χιλιάδων ατόμων – μηχανικών, εργατών και διευθυντών – τα οποία συνεχίζουν την παράδοση στα εργοστάσια, στα γραφεία και στις πίστες αγώνων.

Το νέο λογότυπο της Alfa Romeo
Η Alfa Romeo Giulia ενσαρκώνει με τέλειο τρόπο το νέο παράδειγμα της μάρκας, παραμένοντας πιστή στην υπεραιωνόβια παράδοσή της: όχι τυχαία, μόνο όποιος έχει ένα σπουδαίο παρελθόν μπορεί να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος. Ο σεβασμός για την περήφανη ιστορία της μάρκας επιδεικνύεται επίσης από το αυθεντικό νέο σήμα –σχεδιασμένο από τον Robilant Associati- το οποίο θα δείξει στον κόσμο το νέο μοντέλο για πρώτη φορά: το έμβλημα έχει ανανεωθεί και εκμοντερνιστεί περιμετρικά, ενώ παραμένει ανέγγιχτο το ξεχωριστό σχήμα του και τα στοιχεία του στιλ τα οποία το έχουν κάνει ένα θαυμαστό σύμβολο σε όλο τον κόσμο.

“La meccanica delle emozioni”
Πέντε είναι τα στοιχεία τα οποία έκαναν την Alfa Romeo μία από τις πιο επιθυμητές μάρκες αυτοκινήτου στον κόσμο: ξεχωριστό Ιταλικό design, τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες, ιδανική κατανομή βάρους 50/50, μοναδικές τεχνικές λύσεις και η καλύτερη σχέση βάρους-ισχύος. Αυτά είναι τα απαραίτητα συστατικά για την δημιουργία μίας Alfa Romeo.

Όταν κάθεστε απλά μέσα στην νέα Alfa Romeo είναι σαν να μπαίνετε σε μία νέα διάσταση η οποία έχει το κέντρο της γύρω από τον οδηγό, πυροδοτώντας συναισθήματα και την υπόσχεση για απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες. Αυτό οφείλεται στο γρήγορο τιμόνι, την άμεση επιτάχυνση και τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και φρενάρισμα. Επιπλέον, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή η τετρακίνηση είναι κάτι παραπάνω από ένας φόρος τιμής στις πιο αυθεντικές διαδρομές του θρύλου της Alfa Romeo: είναι επίσης μία τεχνική λύση η οποία παρέχει υψηλές επιδόσεις και εκπληκτική απόλαυση.

Στην Alfa Romeo, όλα αυτά συνοψίζονται με τις λέξεις “la meccanica delle emozioni” (η μηχανολογία των συναισθημάτων). Αυτή η τολμηρή, ξεχωριστή ρήση θα δημοσιευθεί παγκοσμίως μόνο στα Ιταλικά για να αποδώσει φόρο τιμής στην πατρίδα όπου γεννήθηκε ο θρύλος πριν από περισσότερο από ένα αιώνα. Ακόμα και σήμερα, η μάρκα κουβαλάει Ιταλική υπερηφάνεια στους δρόμους, στις πίστες αγώνων και στις καρδιές εκατομμυρίων πιστών στις τέσσερις γωνίες της γης.

Ξεχωριστό Ιταλικό design
Μία Alfa Romeo ξεπετάγεται από την ιδανική ισορροπία της κληρονομιάς, της ταχύτητας και της ομορφιάς η οποία την κάνει την υψηλότερη έκφραση του Ιταλικού στιλ στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η νέα Giulia δεν αποτελεί εξαίρεση, γιατί περικλείει τρία ιδιαίτερα στοιχεία της Ιταλικής σχεδίασης: την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και φροντίδα για απτή ποιότητα. Αυτό είναι το «περίβλημα» το οποίο έχουν σχεδιάσει οι στιλίστες της Alfa Romeo, με μεγάλη φροντίδα για τα μηχανικά μέρη.

Πιο συγκεκριμένα, οι αναλογίες βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου: για την Alfa Romeo τα στοιχεία κλειδιά είναι η κατανομή του βάρους κατά 50/50 και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ μικρούς προβόλους, ένα μακρύ καπό και εμπρός φτερά, ένα τοποθετημένο προς τα πίσω χώρο επιβατών που «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά τα οποία μαρκάρουν οπτικά το σημείο όπου εξαπολύεται η ισχύς στον δρόμο. Όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ γενναιόδωρο μεταξόνιο – το μακρύτερο στην κατηγορία του – το οποίο όμως περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα. Αυτές οι αναλογίες διαμορφώνουν το δυναμικό σχήμα μίας έλλειψης σε κάτοψη. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολώνες δημιουργούν ένα προφίλ «σταγόνας» το οποίο θυμίζει έντονα την Giulietta Sprint, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Μία δεύτερη πλευρά του Ιταλικού στιλ είναι η «απλότητα» η οποία τυλίγει αυτά που στην πράξη είναι οι πιο σύνθετες δημιουργικές διαδικασίες στην βιομηχανία: τη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. Εναπόκειται στο στιλ να κρύψει την μακρυά, σύνθετη εργασία πίσω από μία απλή, φυσική γραμμή η οποία τονίζει τα κομψά σχήματα και την εξελιγμένη Ιταλική γεύση. Αυτή η προσέγγιση περιέχει ολόκληρη την ιστορία της Alfa Romeo η οποία εκφράζεται μέσω καθαρών, ξεχωριστών γραμμών. Για αυτό τον λόγο η νέα Alfa Romeo περηφανεύεται για μία ισχυρή προσωπικότητα σχεδιασμένη με μερικές απλές πινελιές: μία γραμμή που αναδύεται κατά μήκος των πλευρών και η οποία μαρκάρει τις πόρτες και περιβάλλει τις χειρολαβές και, φυσικά, το θρυλικό τριφύλλι στην μετόπη, πιθανόν το πιο διάσημο και αναγνωρίσιμο στιλιστικό στοιχείο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Τέλος, το Ιταλικό στιλ χαρακτηρίζεται από ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας των επιφανειών το οποίο σημαίνει την δημιουργία πλούσιων, αρμονικών αντανακλάσεων κατά μήκος των όγκων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η νέα Giulia, ένα γλυπτό σχήμα που θυμίζει μία μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά. Η ίδια έμπνευση βρίσκεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα πάντα είναι ξεκάθαρα, ουσιαστικά και συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό, όπως τα κουμπιά ελέγχου που είναι ομαδοποιημένα επάνω στο μικρό βολάν του τιμονιού το οποίο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε όλα τα στιλ οδήγησης. Η θέση του οδηγού έχει «κοπεί» σαν ένα ύφασμα με ένα διαγώνιο τούνελ, ένα ελαφρά κυματιστό ταμπλό και έξυπνα προσανατολισμένα όργανα τα οποία δίνουν την αίσθηση ενός κουστουμιού κομμένου και ραμμένου στα μέτρα της με χειροποίητη φροντίδα και πολύτιμα υλικά: ανθρακονήματα, ξύλο και υφάσματα που έχουν επιλεγεί για την ικανοποίηση που παρέχουν στην όραση και την αφή και έχουν συναρμολογηθεί με τέτοιο τρόπο που να κάνουν ορατή την ανθρώπινη παρέμβαση.

Τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες
Οι σύγχρονοι και  καινοτόμοι κινητήρες είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό μίας γνήσιας Alfa Romeo. Για αυτό τον λόγο έχει δημιουργηθεί για την έκδοση Quadrifoglio ένας μοναδικός κινητήρας όσον αφορά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, που προορίζεται να γίνει το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας.

Ο εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που έχει ρυθμιστεί με την τεχνογνωσία της Ferrari αποδίδει 510 ίππους και έχει εξαιρετική απόδοση: για παράδειγμα, επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0 στα 100 km/h σε μόνο 3,9 δευτερόλεπτα. Επίσης, παρά την εντυπωσιακή παροχή ισχύος και ροπής, ο νέος κινητήρας είναι αναπάντεχα αποδοτικός ως προς την κατανάλωση καυσίμου και διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Προφανώς, όπως όλοι οι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες επόμενης γενιάς, αυτός ο εξακύλινδρος είναι κατασκευασμένος ολόκληρος από αλουμίνιο για να μειωθεί το βάρος, ιδιαίτερα στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου, και να παράγει τον γνήσιο ήχο της Alfa Romeo.

Ιδανική κατανομή βάρους
Μία ιδιαιτερότητα της νέας Giulia είναι η ιδιοφυής διαχείριση των φορτίων και των υλικών για να επιτευχθεί μία ιδανική κατανομή βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτό είναι θεμελιώδες για να εξασφαλιστεί η τυπική ικανοποίηση από την οδήγηση μίας Alfa Romeo και έχει επιτευχθεί προσαρμόζοντας την διάταξη και την διευθέτηση των βαρύτερων στοιχείων σε όσο το δυνατόν πιο κεντρική θέση.

Οι αναρτήσεις είναι τόσο κρίσιμες για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά όσο και η κατανομή του βάρους. Ειδικότερα, για τον πίσω άξονα έχει επιλεγεί μία λύση πολλαπλών συνδέσμων η οποία εγγυάται κορυφαία απόδοση, απολαυστική οδήγηση και άνεση. Για το εμπρός μέρος, αντίθετα, αναπτύχθηκε μία νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και εικονικό, κατά το ήμισυ, άξονα στροφής για να βελτιστοποιήσει την λειτουργία του φιλτραρίσματος και να εγγυηθεί το άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Αυτή η αποκλειστικότητα της Alfa Romeo διατηρεί σταθερή την γωνία caster στις στροφές και μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ισχυρότερες πλευρικές επιταχύνσεις ως αποτέλεσμα του πάντα ιδανικού ίχνους του τροχού στο οδόστρωμα. Σε κάθε κατάσταση και σε όλες τις ταχύτητες, οδηγώντας την Alfa Romeo Giulia με το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης που υπάρχει είναι φυσικό και ενστικτώδες.

Καινοτόμες, αποκλειστικές τεχνικές λύσεις
Σαν μία επιπλέον έκφραση της μηχανολογικής κουλτούρας της Alfa Romeo, η σχεδίαση, η κατασκευή και η επιλογή των υλικών του αμαξώματος και των αναρτήσεων είναι πάντα τέλεια. Σαν αποτέλεσμα αυτού, αποφασίστηκε ότι τα ηλεκτρονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν μόνο για να κάνουν ακόμα πιο απολαυστική την εμπειρία της οδήγησης που εγγυώνται τα εξαιρετικά βασικά μηχανικά μέρη.

Αυτό αποδείχθηκε από τις αποκλειστικές τεχνικές λύσεις που υπάρχουν στο νέο αυτοκίνητο, όπως το Torque Vectoring με ένα διπλό συμπλέκτη που επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγξει την παροχή της ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στον δρόμο ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Έτσι, η οδήγηση είναι ασφαλής και απολαυστική χωρίς να χρειάζεται να εξαρτάται από ένα επεμβατικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Φρένων – ένα καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα το οποίο συνδυάζει έλεγχο ευστάθειας και ένα παραδοσιακό σερβόφρενο για στιγμιαία απόκριση στο φρενάρισμα και, ως αποτέλεσμα αυτού, αποστάσεις ακινητοποίησης που σπάνε όλα τα ρεκόρ – έχει υιοθετηθεί στην νέα Alfa Romeo.

Μαζί με ένα εξαιρετικό συντελεστή Cx, μία τέλεια ισορροπία δυνάμεων στις γωνίες και διαχείριση της αρνητικής άντωσης, το νέο μοντέλο έχει το Active Aero Splitter, ένα μπροστινο σύστημα το οποίο διαχειρίζεται ενεργά το αρνητική άντωση για υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη πρόσφυση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Αυτά τα προηγμένης τεχνολογίας συστήματα ελέγχονται από το Chasssis Domain Control, τον «εγκέφαλο» των ηλεκτρονικών που υπάρχουν στο αυτοκίνητο o οποίος αναθέτει το συγκεκριμένο έργο της βελτιστοποίησης της απόδοσης και της απολαυστικής οδήγησης σε κάθε ένα από αυτά.

Η νέα Alfa Romeo Giulia διαθέτει επίσης ένα ανανεωμένο Alfa DNA το οποίο τροποποιεί την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιλογή του οδηγού: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (επιλογή αποτελεσματικής ενεργειακής απόδοσης που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μία Alfa Romeo) και φυσικά Racing (σε εκδόσεις υψηλών επιδόσεων).

Ο χώρος των επιβατών του νέου αυτοκινήτου παρέχει ό,τι καλύτερο σε σχέση με την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση με ένα συγκεκριμένο, χαρακτηριστικό στιλιστικό στοιχείο της Alfa Romeo: την οδηγοκεντρική σχεδίαση. Όλα τα κύρια κουμπιά ελέγχου είναι ενσωματωμένα στο βολάν του τιμονιού όπως σε ένα αυτοκίνητο της Formula 1, ενώ η αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής ελέγχεται από δύο απλούς, φιλικούς στην χρήση περιστρεφόμενους επιλογείς, για την ρύθμιση του επιλογέα Alfa DNA και του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.

Κορυφαία σχέση βάρους-ισχύος
Για να επιτύχει μία εξαιρετική σχέση βάρους-ισχύος (σημαντικά μικρότερη από 3 κιλά ανα ίππο), η Alfa Romeo Giulia συνδυάζει εκπληκτική απόδοση από τον κινητήρα και εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών. Για παράδειγμα, έχουν επιλεγεί ανθρακονήματα για τον κεντρικό άξονα μετάδοσης της κίνησης, το καπό και την οροφή και έχει επιλεγεί το αλουμίνιο για τον κινητήρα, τα φρένα, τις αναρτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των εμπρός θόλων και των εμπρός και πίσω πλαισίων), επιπλέον των πολλών άλλων εξαρτημάτων του αμαξώματος, όπως οι πόρτες και τα φτερά. Τελος, η οπίσθια δοκός είναι κατασκευασμένη από κράμα αλουμινίου και πλαστικό.

Για να μειωθεί το συνολικό βάρος, το σύστημα των φρένων προσαρμόστηκε χρησιμοποιώντας στοιχεία από αλουμίνιο και κεραμικούς δίσκους, ενω τα καθίσματα έχουν ένα δομικό πλαίσιο από ανθρακονήματα. Παρόλη αυτή την βελτιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο έχει  την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην κλάση του για να εξασφαλίσει ποιότητα σε βάθος χρόνου, ακουστική άνεση και οδηγησιμότητα ακόμα και σε συνθήκες ακραίας καταπόνησης.

[/learn_more]

ΠηγήAlfa Romeo

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr