1435422777

Όπως και πέρσι, η Mercedes ήταν ξανά νικήτρια στους δημόσιους δρόμους της Νυρεμβέργης, αυτή τη φορά με εμφατική εμφάνιση και “1-2-3-4” για τα Αστέρια από τη Στουτγάρδη, με τον Pascal Wehrlein να πανηγυρίζει τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του στο DTM, όχι όμως και εύκολα, καθώς στους 10 τελευταίους γύρους, δέχθηκε την πίεση από το δεύτερο Robert Wickens. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Gary Paffett και τέταρτος ήταν ο poleman Christian Vietoris.

Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της ημέρας, στη βρόχινη πίστα, Vietoris και Paffett σημείωσαν τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας και η Mercedes έδειξε ότι επέστρεψε για τα καλά, αφού οι 5 από τους 7 πρώτους οδηγούς της εκκίνησης, ήταν δικοί της, με τον επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών και νικητή 3 αγώνων, Jamie Green, να ξεκινάει από την τρίτη θέση. Ο Βρετανός θεωρείται σπεσιαλίστας στο Norisring διότι έχει κατακτήσει 4 νίκες (όλες με Mercedes) και έχει βρεθεί 2 φορές στη δεύτερη θέση του βάθρου. Άσχημα για τους Ekström και Rockenfeller, καθώς ξεκίνησαν από την 21η και 22η θέση αντίστοιχα.

11665538_834326736651970_5428239075761172913_n

 Πριν 25 χρόνια, η Audi πανηγύρισε την πρώτη της νίκη στο Norisring με το θηριώδες V8 Quattro. Για να τιμήσει τη νίκη αυτή, το RS 5 DTM  του Ekström ήταν βαμμένο στα παραδοσιακά, θρυλικά χρώματα της εταιρείας.

Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα, η πίστα κρατούσε ακόμη νερό, με τους Vietoris και Paffett να ξεκινούν με βρόχινα, όπως και άλλοι οδηγοί, με τα σύννεφα να είναι “βαριά” και η πιθανότητα βροχής αυξημένη.

Τα κόκκινα φώτα σβήνουν, ο Paffett κανει καλή εκκίνηση και περνά στην πρώτη στροφή τον Vietoris, με τον δεύτερο όμως να ξαναβρίσκεται πρώτος μετά από λίγο, αλλά, ωστόσο, πίσω έχουμε επαφές επί επαφών, με τους Molina και Auer να είναι τα δυο θύματα, γεγονός που οδήγησε στην είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, για να μαζευτούν τυχόν θραύσματα από τις συγκρούσεις. Το αυτοκίνητο ασφαλείας (Audi R8 για αυτόν τον αγώνα) μπήκε στα pits στον τρίτο γύρο και ο αγώνας ξεκίνησε από την αρχή.

1435422645

Ήδη στην κορυφή έχουμε 4 οδηγούς της Mercedes (Vietoris, Paffett, Wickens, Di Resta), με τον Rockenfeller με το Rs5 να κάνει εξαίσια εκκίνηση, κερδίζοντας, έχοντας το πλεονέκτημα των βρόχινων ελαστικών, 12 θέσεις και βρίσκεται στην δέκατη, περνώντας τον Wittman μετά για την ένατη θέση. Στον έκτο γύρο, προσπερνάει τον Wehrlein για την έβδομη θέση, ενω ο Molina έχει πάρει ποινή διέλευσης απο τα pits λόγω jump start.

11018323_929389110433584_8060467348709640482_n

Ένα γύρο μετά, το ξεκάθαρο πλεονέκτημα των βρόχινων έναντι των slicks είναι εμφανές, οι Mercedes στην κορυφή απομακρύνονται και ο Juncadella ανοίγει τη διαφορά από τον ταχύτατο Rockenfeller. O Wickens περνάει στα φρένα τον Paffett και βρίσκεται στη δεύτερη θέση και στο 12ο γύρο εγκαταλείπει ο Blomqvist με μηχανικό πρόβλημα στην M4. O Wickens είναι ο ταχύτερος στην πίστα, απέχει 2,6” από τον Vietoris, αλλά παίρνει μισό δευτερόλεπτο από το Γερμανό μέσα σε 2 γύρους.

Οι οδηγοί μπαίνουν στα pits και παίρνουν το ρίσκο για slicks, αλλά στο δεύτερο sector, η πίστα εξακολουθεί να κρατά νερό. Πρώτος για slicks μπαίνει ο Paffett, πέφτοντας στην έξοδο του από αυτά στην έβδομη θέση. Ακολουθούν ταυτόχρονα οι Vietoris, Wickens στα pits και ωφελημένος είναι ο Wehrlein, που έχει ξεκινήσει με slicks, περνάει τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού όντας πρώτος.Η τριάδα είναι Wehrlein, Vietoris, Wickens και στον 18ο γύρο, ο Green, από την εσωτερική, συγκρούεται με τον di Resta, καταστρέφοντας τον αγώνα του Σκοτσέζου, αλλά και την πίσω δεξιά ανάρτηση της C 63 DTM, οδηγώντας τον σε εγκατάλειψη.

1435422664

21′ πριν το τέλος, η διαφορά Wehrlein-Vietoris είναι στα 2,6” και ακολουθούν κατά πόδας οι Wickens, Paffett και Farfus, αλλά, ένα λεπτό μετά, ο Wickens προσπερνά τον Vietoris στην πρώτη στροφή, αλλά με τον Γερμανό να φαινόταν ότι καθυστερεί στην επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Ανοίγει τη διαφορά ο Wehrlein, η αγωνιστική γραμμή αρχίζει να στεγνώνει και ο Farfus πλησιάζει στα 0.4” τον Vietoris για την τέταρτη θέση, αφού ο Γερμανός έχει χάσει και την τρίτη από τον Paffett. Στον 28ο γύρο, ο Spengler είναι ο πρώτος οδηγός με BMW στην έκτη θέση, ακολουθούμενος από τον Green, τον Tomczyk και τον πρωταθλητή Wittmann, ενώ ο Ekström είναι 13ος και πίσω του βρίσκεται ο Glock.

1435422689

O Farfus χάνει 2 θέσεις, ανοίγοντας τη γραμμή του, ο Wittmann έχει τη δική του μάχη με τον Juncadella, ενώ στην κορυφή, ο Wickens μαζεύει τη διαφορά από τα 3,1” στα 1,7” σε 3 γύρους και στο 34ο γύρο, βρίσκεται εντός χρονικού παραθύρου DRS, όντας στα 0,6” πίσω από το νεαρό Γερμανό. Από τον 38ο μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας, οι Wehrlein, Wickens, Paffett και Vietoris μάχονται σθεναρά, ελπίζοντας ο καθένας σε κάποιο οδηγικό λάθος του προπορευόμενου, καθώς, το Norisring είναι το “Μονακό της Γερμανίας”, με τις μπαριέρες και τον τοίχο να παραμονεύουν. Τίποτα δε θα αλλάξει με το πέρας των 40 αγωνιστικών λεπτών και ο Pascal Wehrlein πανηγυρίζει την δεύτερη νίκη στην καριέρα του και η Mercedes κάνει το ‘back to back” στις νίκες.

Ακολουθούν τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες και ο επόμενος αγώνας είναι αύριο, στις 16.00 ώρα Ελλάδος.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C 63 DTM 41:02.170 46
2 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 41:02.526 +00.356 46
3 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 41:02.912 +00.386 46
4 Christian Vietoris Mercedes-AMG C 63 DTM 41:03.532 +00.620 46
5 Bruno Spengler BMW M4 DTM 41:04.954 +01.422 46
6 Martin Tomczyk BMW M4 DTM 41:07.072 +02.118 46
7 Jamie Green Audi RS5 DTM 41:07.449 +00.377 46
8 Augusto Farfus BMW M4 DTM 41:10.742 +03.293 46
9 Marco Wittmann BMW M4 DTM 41:11.113 +00.371 46
10 Daniel Juncadella Mercedes-AMG C 63 DTM 41:11.432 +00.319 46
11 Edoardo Mortara Audi RS5 DTM 41:13.652 +02.220 46
12 António Félix da Costa BMW M4 DTM 41:15.488 +01.836 46
13 Timo Glock BMW M4 DTM 41:18.160 +02.672 46
14 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 41:19.865 +01.705 46
15 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 41:20.105 +00.240 46
16 Timo Scheider Audi RS5 DTM 41:22.887 +02.782 46
17 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 41:23.639 +00.752 46
18 Nico Müller Audi RS5 DTM 41:27.808 +04.169 46
19 Adrien Tambay Audi RS5 DTM 41:42.593 +14.785 46
20 Miguel Molina Audi RS5 DTM 41:49.964 +07.371 46
Paul Di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 17:06.851 29L 17
Maximilian Götz Mercedes-AMG C 63 DTM 17:24.739 +17.888 17
Tom Blomqvist BMW M4 DTM 11:29.422 7L 10
Maxime Martin BMW M4 DTM 6:02.671 5L 5
Θέση No Οδηγός/Car Ομάδα Βαθμοί
1 53 Jamie Green Audi RS5 DTM Audi Sport Team Rosberg Audi 81
2 5 Mattias Ekström Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt Sportsline Audi 58
3 48 Edoardo Mortara Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt Audi 58
4 94 Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C63 DTM gooix/Original-Teile Mercedes-AMG Mercedes-Benz 57
5 6 Robert Wickens Mercedes-AMG C63 DTM SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG Mercedes-Benz 32
6 2 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM EURONICS/BWT Mercedes-AMG Mercedes-Benz 30
7 17 Miguel Molina Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt Sportsline Audi 27
8 99 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM Audi Sport Team Phoenix Audi 21
9 77 Martin Tomczyk BMW M4 DTM BMW Team Schnitzer BMW 20
10 8 Christian Vietoris Mercedes-AMG C63 DTM gooix/Original-Teile Mercedes-AMG Mercedes-Benz 18
11 10 Timo Scheider Audi RS5 DTM Audi Sport Team Phoenix Audi 16
12 36 Maxime Martin BMW M4 DTM BMW Team RMG BMW 16
13 3 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG Mercedes-Benz 15
14 1 Marco Wittmann BMW M4 DTM BMW Team RMG BMW 14
15 7 Bruno Spengler BMW M4 DTM BMW Team MTEK BMW 12
16 51 Nico Müller Audi RS5 DTM Audi Sport Team Rosberg Audi 10
17 12 Daniel Juncadella Mercedes-AMG C63 DTM PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) Mercedes-Benz 10
18 16 Timo Glock BMW M4 DTM BMW Team MTEK BMW 5
19 18 Augusto Farfus BMW M4 DTM BMW Team RBM BMW 5
20 13 Antonio Felix da Costa BMW M4 DTM BMW Team Schnitzer BMW 0
21 84 Maximilian Götz Mercedes-AMG C63 DTM PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) Mercedes-Benz 0
22 27 Adrien Tambay Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt Audi 0
23 22 Lucas Auer Mercedes-AMG C63 DTM EURONICS/BWT Mercedes-AMG Mercedes-Benz 0
24 31 Tom Blomqvist BMW M4 DTM BMW Team RBM BMW 0
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Audi Sport Team Rosberg 91
2 Audi Sport Team Abt Sportsline 85
3 gooix/Original-Teile Mercedes-AMG 75
4 Audi Sport Team Abt 58
5 SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG 47
6 Audi Sport Team Phoenix 37
7 EURONICS/BWT Mercedes-AMG 30
8 BMW Team RMG 30
9 BMW Team Schnitzer 20
10 BMW Team MTEK 17
11 PETRONAS Mercedes-AMG 10
12 BMW Team RBM 5
Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί
1 Audi 265
2 Mercedes-Benz 91
3 BMW 48