Όπως και πέρσι, η Mercedes ήταν ξανά νικήτρια στους δημόσιους δρόμους της Νυρεμβέργης, αυτή τη φορά με εμφατική εμφάνιση και “1-2-3-4” για τα Αστέρια από τη Στουτγάρδη, με τον Pascal Wehrlein να πανηγυρίζει τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του στο DTM, όχι όμως και εύκολα, καθώς στους 10 τελευταίους γύρους, δέχθηκε την πίεση από το δεύτερο Robert Wickens. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Gary Paffett και τέταρτος ήταν ο poleman Christian Vietoris.
Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της ημέρας, στη βρόχινη πίστα, Vietoris και Paffett σημείωσαν τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας και η Mercedes έδειξε ότι επέστρεψε για τα καλά, αφού οι 5 από τους 7 πρώτους οδηγούς της εκκίνησης, ήταν δικοί της, με τον επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών και νικητή 3 αγώνων, Jamie Green, να ξεκινάει από την τρίτη θέση. Ο Βρετανός θεωρείται σπεσιαλίστας στο Norisring διότι έχει κατακτήσει 4 νίκες (όλες με Mercedes) και έχει βρεθεί 2 φορές στη δεύτερη θέση του βάθρου. Άσχημα για τους Ekström και Rockenfeller, καθώς ξεκίνησαν από την 21η και 22η θέση αντίστοιχα.
Πριν 25 χρόνια, η Audi πανηγύρισε την πρώτη της νίκη στο Norisring με το θηριώδες V8 Quattro. Για να τιμήσει τη νίκη αυτή, το RS 5 DTM του Ekström ήταν βαμμένο στα παραδοσιακά, θρυλικά χρώματα της εταιρείας.
Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα, η πίστα κρατούσε ακόμη νερό, με τους Vietoris και Paffett να ξεκινούν με βρόχινα, όπως και άλλοι οδηγοί, με τα σύννεφα να είναι “βαριά” και η πιθανότητα βροχής αυξημένη.
Τα κόκκινα φώτα σβήνουν, ο Paffett κανει καλή εκκίνηση και περνά στην πρώτη στροφή τον Vietoris, με τον δεύτερο όμως να ξαναβρίσκεται πρώτος μετά από λίγο, αλλά, ωστόσο, πίσω έχουμε επαφές επί επαφών, με τους Molina και Auer να είναι τα δυο θύματα, γεγονός που οδήγησε στην είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, για να μαζευτούν τυχόν θραύσματα από τις συγκρούσεις. Το αυτοκίνητο ασφαλείας (Audi R8 για αυτόν τον αγώνα) μπήκε στα pits στον τρίτο γύρο και ο αγώνας ξεκίνησε από την αρχή.
Ήδη στην κορυφή έχουμε 4 οδηγούς της Mercedes (Vietoris, Paffett, Wickens, Di Resta), με τον Rockenfeller με το Rs5 να κάνει εξαίσια εκκίνηση, κερδίζοντας, έχοντας το πλεονέκτημα των βρόχινων ελαστικών, 12 θέσεις και βρίσκεται στην δέκατη, περνώντας τον Wittman μετά για την ένατη θέση. Στον έκτο γύρο, προσπερνάει τον Wehrlein για την έβδομη θέση, ενω ο Molina έχει πάρει ποινή διέλευσης απο τα pits λόγω jump start.
Ένα γύρο μετά, το ξεκάθαρο πλεονέκτημα των βρόχινων έναντι των slicks είναι εμφανές, οι Mercedes στην κορυφή απομακρύνονται και ο Juncadella ανοίγει τη διαφορά από τον ταχύτατο Rockenfeller. O Wickens περνάει στα φρένα τον Paffett και βρίσκεται στη δεύτερη θέση και στο 12ο γύρο εγκαταλείπει ο Blomqvist με μηχανικό πρόβλημα στην M4. O Wickens είναι ο ταχύτερος στην πίστα, απέχει 2,6” από τον Vietoris, αλλά παίρνει μισό δευτερόλεπτο από το Γερμανό μέσα σε 2 γύρους.
Οι οδηγοί μπαίνουν στα pits και παίρνουν το ρίσκο για slicks, αλλά στο δεύτερο sector, η πίστα εξακολουθεί να κρατά νερό. Πρώτος για slicks μπαίνει ο Paffett, πέφτοντας στην έξοδο του από αυτά στην έβδομη θέση. Ακολουθούν ταυτόχρονα οι Vietoris, Wickens στα pits και ωφελημένος είναι ο Wehrlein, που έχει ξεκινήσει με slicks, περνάει τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού όντας πρώτος.Η τριάδα είναι Wehrlein, Vietoris, Wickens και στον 18ο γύρο, ο Green, από την εσωτερική, συγκρούεται με τον di Resta, καταστρέφοντας τον αγώνα του Σκοτσέζου, αλλά και την πίσω δεξιά ανάρτηση της C 63 DTM, οδηγώντας τον σε εγκατάλειψη.
21′ πριν το τέλος, η διαφορά Wehrlein-Vietoris είναι στα 2,6” και ακολουθούν κατά πόδας οι Wickens, Paffett και Farfus, αλλά, ένα λεπτό μετά, ο Wickens προσπερνά τον Vietoris στην πρώτη στροφή, αλλά με τον Γερμανό να φαινόταν ότι καθυστερεί στην επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Ανοίγει τη διαφορά ο Wehrlein, η αγωνιστική γραμμή αρχίζει να στεγνώνει και ο Farfus πλησιάζει στα 0.4” τον Vietoris για την τέταρτη θέση, αφού ο Γερμανός έχει χάσει και την τρίτη από τον Paffett. Στον 28ο γύρο, ο Spengler είναι ο πρώτος οδηγός με BMW στην έκτη θέση, ακολουθούμενος από τον Green, τον Tomczyk και τον πρωταθλητή Wittmann, ενώ ο Ekström είναι 13ος και πίσω του βρίσκεται ο Glock.
O Farfus χάνει 2 θέσεις, ανοίγοντας τη γραμμή του, ο Wittmann έχει τη δική του μάχη με τον Juncadella, ενώ στην κορυφή, ο Wickens μαζεύει τη διαφορά από τα 3,1” στα 1,7” σε 3 γύρους και στο 34ο γύρο, βρίσκεται εντός χρονικού παραθύρου DRS, όντας στα 0,6” πίσω από το νεαρό Γερμανό. Από τον 38ο μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας, οι Wehrlein, Wickens, Paffett και Vietoris μάχονται σθεναρά, ελπίζοντας ο καθένας σε κάποιο οδηγικό λάθος του προπορευόμενου, καθώς, το Norisring είναι το “Μονακό της Γερμανίας”, με τις μπαριέρες και τον τοίχο να παραμονεύουν. Τίποτα δε θα αλλάξει με το πέρας των 40 αγωνιστικών λεπτών και ο Pascal Wehrlein πανηγυρίζει την δεύτερη νίκη στην καριέρα του και η Mercedes κάνει το ‘back to back” στις νίκες.
Ακολουθούν τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες και ο επόμενος αγώνας είναι αύριο, στις 16.00 ώρα Ελλάδος.
[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer][tabtext]Αποτελέσματα[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Pascal Wehrlein | Mercedes-AMG C 63 DTM | 41:02.170 | 46 | |
2 | Robert Wickens | Mercedes-AMG C 63 DTM | 41:02.526 | +00.356 | 46 |
3 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C 63 DTM | 41:02.912 | +00.386 | 46 |
4 | Christian Vietoris | Mercedes-AMG C 63 DTM | 41:03.532 | +00.620 | 46 |
5 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 41:04.954 | +01.422 | 46 |
6 | Martin Tomczyk | BMW M4 DTM | 41:07.072 | +02.118 | 46 |
7 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 41:07.449 | +00.377 | 46 |
8 | Augusto Farfus | BMW M4 DTM | 41:10.742 | +03.293 | 46 |
9 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 41:11.113 | +00.371 | 46 |
10 | Daniel Juncadella | Mercedes-AMG C 63 DTM | 41:11.432 | +00.319 | 46 |
11 | Edoardo Mortara | Audi RS5 DTM | 41:13.652 | +02.220 | 46 |
12 | António Félix da Costa | BMW M4 DTM | 41:15.488 | +01.836 | 46 |
13 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 41:18.160 | +02.672 | 46 |
14 | Mike Rockenfeller | Audi RS5 DTM | 41:19.865 | +01.705 | 46 |
15 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C 63 DTM | 41:20.105 | +00.240 | 46 |
16 | Timo Scheider | Audi RS5 DTM | 41:22.887 | +02.782 | 46 |
17 | Mattias Ekström | Audi RS5 DTM | 41:23.639 | +00.752 | 46 |
18 | Nico Müller | Audi RS5 DTM | 41:27.808 | +04.169 | 46 |
19 | Adrien Tambay | Audi RS5 DTM | 41:42.593 | +14.785 | 46 |
20 | Miguel Molina | Audi RS5 DTM | 41:49.964 | +07.371 | 46 |
– | Paul Di Resta | Mercedes-AMG C 63 DTM | 17:06.851 | 29L | 17 |
– | Maximilian Götz | Mercedes-AMG C 63 DTM | 17:24.739 | +17.888 | 17 |
– | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | 11:29.422 | 7L | 10 |
– | Maxime Martin | BMW M4 DTM | 6:02.671 | 5L | 5 |
[/tab] [tab]
Θέση | No | Οδηγός/Car | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|
1 | 53 | Jamie Green Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Rosberg Audi |
81 |
2 | 5 | Mattias Ekström Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Sportsline Audi |
58 |
3 | 48 | Edoardo Mortara Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Audi |
58 |
4 | 94 | Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C63 DTM |
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
57 |
5 | 6 | Robert Wickens Mercedes-AMG C63 DTM |
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
32 |
6 | 2 | Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM |
EURONICS/BWT Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
30 |
7 | 17 | Miguel Molina Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Sportsline Audi |
27 |
8 | 99 | Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Phoenix Audi |
21 |
9 | 77 | Martin Tomczyk BMW M4 DTM |
BMW Team Schnitzer BMW |
20 |
10 | 8 | Christian Vietoris Mercedes-AMG C63 DTM |
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
18 |
11 | 10 | Timo Scheider Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Phoenix Audi |
16 |
12 | 36 | Maxime Martin BMW M4 DTM |
BMW Team RMG BMW |
16 |
13 | 3 | Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM |
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
15 |
14 | 1 | Marco Wittmann BMW M4 DTM |
BMW Team RMG BMW |
14 |
15 | 7 | Bruno Spengler BMW M4 DTM |
BMW Team MTEK BMW |
12 |
16 | 51 | Nico Müller Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Rosberg Audi |
10 |
17 | 12 | Daniel Juncadella Mercedes-AMG C63 DTM |
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) Mercedes-Benz |
10 |
18 | 16 | Timo Glock BMW M4 DTM |
BMW Team MTEK BMW |
5 |
19 | 18 | Augusto Farfus BMW M4 DTM |
BMW Team RBM BMW |
5 |
20 | 13 | Antonio Felix da Costa BMW M4 DTM |
BMW Team Schnitzer BMW |
0 |
21 | 84 | Maximilian Götz Mercedes-AMG C63 DTM |
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) Mercedes-Benz |
0 |
22 | 27 | Adrien Tambay Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Audi |
0 |
23 | 22 | Lucas Auer Mercedes-AMG C63 DTM |
EURONICS/BWT Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
0 |
24 | 31 | Tom Blomqvist BMW M4 DTM |
BMW Team RBM BMW |
0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi Sport Team Rosberg | 91 |
2 | Audi Sport Team Abt Sportsline | 85 |
3 | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 75 |
4 | Audi Sport Team Abt | 58 |
5 | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 47 |
6 | Audi Sport Team Phoenix | 37 |
7 | EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 30 |
8 | BMW Team RMG | 30 |
9 | BMW Team Schnitzer | 20 |
10 | BMW Team MTEK | 17 |
11 | PETRONAS Mercedes-AMG | 10 |
12 | BMW Team RBM | 5 |
[/tab] [tab]
Θέση | Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi | 265 |
2 | Mercedes-Benz | 91 |
3 | BMW | 48 |
[/tab] [/tabcontent] [/tabs]