78050

Όπως ήδη θα γνωρίζεις, η Koenigsegg πλησίασε πολύ σε μία συμμετοχή σε πρωταθλήματα αντοχής ή ταχύτητας με την CCGT. Όμως ενώ κατασκευάστηκε το πρωτότυπο και οι πρώτες δοκιμές παρουσίασαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, η FIA αποφάσισε να αλλάξει τους κανονισμούς συμμετοχής στην GT κατηγορία και το CCGT δεν πάτησε ποτέ πίστα. Σκέφτεται όμως η Koenigsegg να επαναλάβει το εγχείρημα. Ναι είναι η σύντομη απάντηση αλλά όχι όπως πριν…


Στο τελευταίο Q&A, ο Christian von Koenigsegg δήλωσε ότι δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να συμμετέχει στην GT3 ή την GTE κατηγορία. Σε αυτές υπάρχει ο κανονισμός του “balance of performance” που υπερβολικά απλοϊκά, υποχρεώνει τους συμμετέχοντες να έχουν παρεμφερείς επιδόσεις για να αυξήσει το θέαμα. Περιττό να αναφέρω ότι αυτός ο κανονισμός δεν βρίσκει σύμφωνη την Koenigsegg. Υπάρχουν όμως άλλες κατηγορίες… κατηγορίες όπως η “Garage 56” στο Le Mans.

Μία κατηγορία που δημιουργήθηκε για πειραματικά και καινοτόμα οχήματα που τρέχουν πρακτικά εκτός κανονισμών και εκτός συναγωνισμού. Με το πρώτο, ο Christian δεν έχει πρόβλημα. Ας είναι εκτός κανονισμών το αγωνιστικό. Όμως το τι είναι “πειραματικό” είναι μία μεγάλη συζήτηση κατά την οποία πρέπει να συμφωνήσουν τόσο οι διοργανωτές, όσο και οι υπόλοιπες ομάδες. Είναι για παράδειγμα η Regera πειραματική, με δεδομένο ότι υπάρχουν πλάνα για να περάσει στην παραγωγή; Από την άλλη, η Regera χρησιμοποιεί ένα καινοτόμο drivetrain… Καταλαβαίνεις πού υπάρχει το πρόβλημα. Όπως και να έχει, ο Christian αναφέρει ότι αφού το αποτέλεσμα θα είναι ανεπίσημο, το όλο θέμα είναι απλά μία “άσκηση marketing” – κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού θα προβάλει και την τεχνολογία.

Ο Christian στη συνέχεια μίλησε για τους κινητήρες που χρησιμοποιεί αλλά και την Freevalve τεχνολογία που αυτή τη στιγμή, είναι έτοιμη να περάσει σε ευρεία παραγωγή. Είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, τα οποία μπορείς να διαβάσεις ακολουθώντας την πηγή στο τέλος του άρθρου.