Toro Rosso

Το πρόβλημα της Toro Rosso για τον κινητήρα του 2016 ήταν εξ αρχής πιο μικρό σε σχέση με αυτό της Red Bull. Η λύση ήταν γνωστή εδώ και αρκετό καιρό, ωστόσο αρχικά η FIA απαγόρευσε τη χρήση παλαιότερων κινητήρων από κάποια ομάδα. Η απόφαση αυτή αναιρέθηκε γρήγορα, και χθες, στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού είχαμε οριστικοποίηση του κανονισμού.

Η FIA έδωσε κι επίσημα το πράσινο φως στην Ferrari να προμηθεύσει με τους κινητήρες του 2015 μια τέταρτη ομάδα, και πλέον το μόνο που μένει είναι η ανακοίνωση από την Toro Rosso, διότι η συμφωνία θεωρείται τελειωμένη υπόθεση.

Τα power units που έχουν πάρει έγκριση ίσως τώρα να πάρουν ξανά. Προηγουμένως, κανένας κατασκευαστής δεν μπορούσε να δώσει power units περισσότερων προδιαγραφών. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού πληροφορήθηκε επίσης ότι η FIA έχει συμφωνήσει, ώστε η Ferrari να δώσε σε κάποια τέταρτη πελατειακή ομάδα κινητήρες προδιαγραφών 2015 το 2016.

Μάρκες εξέλιξης

Αν και οι αρχικές σκέψεις έκαναν λόγο για 25 μάρκες ανάπτυξης μέσα στο 2016, τελικά κάθε κατασκευαστής έχει 32 μάρκες για να βελτιώσει το power unit του εντός της σεζόν, αλλά ο αριθμός αυτός θα μειωθεί σταδιακά: 25 μάρκες για το 2017, 20 μάρκες για το 2018 και 15 μάρκες για το 2019.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον κανονισμό, κάθε νέος στο άθλημα κατασκευαστής θα παίρνει 15 μάρκες για την πρώτη του σεζόν και 32 μάρκες για τη δεύτερη.